Skocz do zawartości

Reklama Legacy


freeQu

Rekomendowane odpowiedzi

Jednym się podoba, innym nie. Mi to lata. Ale pisanie o podupadłym wizerunku Legacy jest mocno.... naciągnięte.

Nie, nie jest naciagniete... Jezeli Tobie ta reklama sie podoba to tylko i wylacznie dlatego, ze podoba Ci sie legacy, a nie sposob reklamowania 8)

 

Wizerunek marki Subaru byl zawsze "marka sportowa"... Oczywiscie mozna od tego odejsc, ale nie wolno z subaru robic poloneza ;) A wlasnie to owa reklama zrobila :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Reklama jest koszmarna.

Wcześniej już na forum pisałem że SIP zaczął się w Gazecie Wyborczej jak jakaś Honda reklamować.

Jednocześnie przekaz reklamy pasuje do tego co oferuje Legacy 2,0.

Na pewno nie jest to samochód sportowy, bardziej rodzinno-rekracyjny.

Co prawda pies kiepsko mi się do bagażnika mieści ale jak widać z reklamy o psie nikt nie pomyślał. Za to kobietę w ciąży to i do Pandy wcisnę.

Bo w skojarzenie SIP: kobieta w ciąży= ciężarówka jakoś nie mogę uwierzyć.

Co na to organizacje kobiece?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem fanem linii Legacy (a szczególnie nieosiągalnej u nas wersji GT lub Blitzen) i uważam reklamę za totalne nieporozumienie! Myślałem, że ta nieszczęsna "modelka" wraz z autem pojawia się tylko n stronie głównej SIP, ale o zgrozo czytam, że i w najzwyklejszej gazecie będzie można to zobaczyć. Rozumiem, że temat kratki trzeba jakoś chwytliwie zareklamować, ale czemu w tak koszmarny sposób? Ciężko połączyć aktywną jazdę/aktywne bezpieczeństwo z kratką? Można było nawiązać choć do wyścigów aut ciężarowych i tam wkleić gdzieś Legaca (mimo, że osiągi wersji 2.0 w starciu z potworem mającym dużo ponad 1 tys koni. nie będą imponujące) :) Ale efekt będzie dalece lepszy niż uprzedmiotowienie kobiety w ciąży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w skojarzenie SIP: kobieta w ciąży= ciężarówka jakoś nie mogę uwierzyć.

 

Tak się mówi potocznie. I to nie w znaczeniu ciężarówki jako samochodu, tylko jest to rodzaj nowego, żartobliwego słowa. Niemniej zestawienie samochód ciężarowy-kobieta w ciąży jest takie sobie, nawet rzekłbym dość niesmaczne.

 

Dobrze, że się SIP trochę reklamuje. Życzę, żeby po tej delikatnej wpadce, następny raz rzucił konkurencję na kolana. A te fotki "korporacyjne" są śliczne. Szkoda, że nikt nie wpadł na to, żeby je wykorzystać. Ten ciemny legac na ciemnym tle wygląda szaro i nudnie w przeciwieństwie do tego pod filharmonią. Tamtego aż chce się mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta reklama jest tak tandetna że aż zwraca uwagę normalnie. A tekst że jeszcze 2 miesiące i coś tam to bije swoją aluzyjnością, dowcipnością oryginalnością wszystko co dotychczas zrobiono w marketingu i trudno sobie wyobrazić że ktoś wymysli coś lepszego, z kabaretem Mumio na czele po prostu. Nie wiem jak to się w ogóle może nie podobać.

Luuudzie od marketingu sipowego jak pijecie to nie piszcie nie róbcie reklam, zlitujcie się.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myślę: w jaki sposób tworzy się reklamę jakiegoś produktu. Reklama nie może trafiać w próżnię, najpierw trzeba zakreślić grupę docelową do której jest adresowana(potencjalnych klijentów). Potem to juz tylko dobór samej reklamy i mediów w których będzie się ukazywała. No i dobrali grupę docelową stawiając na przedsiębiorców.

Mając do dyspozycji produkt (Legacy) ale także samą markę (Subaru) z takimi tradycjami, a w reklamie nie wykorzystać nic z tego potencjału toż to zwyczajnie spartolona robota speców od marketingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że w stopce powinien być link do Forum.Subaru.Pl - to by była najlepsza reklama :mrgreen:.

 

Też tak sądzę :D . Przy promocji jakiegoś produktu często zachwala się go przez wartość dodatkową jaką otrzymuje się przy okazji kupuna. Forum Subaru spełniło by taką rolę z nawiązką, tylko najpierw trzeba TU trafić..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że w stopce powinien być link do Forum.Subaru.Pl - to by była najlepsza reklama :mrgreen:.

 

Też tak sądzę :D . Przy promocji jakiegoś produktu często zachwala się go przez wartość dodatkową jaką otrzymuje się przy okazji kupuna. Forum Subaru spełniło by taką rolę z nawiązką, tylko najpierw trzeba TU trafić..........

SIP info o forum powinien dawać przy zakupie autka.

Wtedy być może narzekań w temacie "Pozdrawiamy się" byłoby mniej. Naród by był bardziej uświadomiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiom - no, niby mam - ale to taka popierdóła, do której nie można się przygotować - odpowiadanie na pytania na podstawie tekstu, czy coś takiego.

 

Nie chcę być złośliwy - pamiętasz jak ciebie było wszędzie pełno, jak ci się autko psuło (przestało?) :twisted: ?

 

Przemeq, lanserze, se uważaj :twisted:.

 

;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legac 2.0 nie jest autem sportowym tak samo jak impreza 1.8 :wink: Tylko co z tego? :roll: Skojarzenie z marka jest mimo wszystko jednoznaczne. Ja rozumiem, ze Dyrekcja pragnie "wyjsc do ludzi", ale ta reklama jest chybiona.

 

Trzeba czerpac z dorobku :!: A nie sie od niego odcinać! Tak na marginesie to te firmowe zdjęcia są boskie :!: Szkoda, zezadne z nich nie zostalo uzyte :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu ciepło jest, a jak wiadomo owoce w nadmiernym cieple szybko się psują, gniją w ogóle. :twisted:Przemeq, na "Wejście Owoca" zrobisz "Powrót Sokowirówki" :mrgreen:

 

Reklama powinna służyć za przykład "jak nie należy robić reklam" niestety. Już lepsze było by to zdjęcie pod filharmonią zgadzam się, że "od razu chce się mieć ten samochód". Tak sobie myślę, że Subaru powinno się reklamować szczególnie przed zimą. W lecie można by się pokusić o kręte drogi lub coś w stylu: "Jesteś na wakacjach, pada i nie wiesz co robić ? Pojedź na wycieczkę, Twój samochód i tak nie zauważy że jest mokro" itp. Przecież największą zaletą Subaru (złośliwcy mówią, że jedyną), która powinna być eksponowana to AWD, a nie możliwość przewożenia "ciężarowych Pań".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcę być złośliwy - pamiętasz jak ciebie było wszędzie pełno, jak ci się autko psuło (przestało?)

Przeginasz.

Nie można tego porównać bo było mnie pełno w dwóch, trzech wątkach i na temat.

Nieprzestało.

Czekam cierpliwie(zgodnie z prośbą Dyrekcji) na wynik "badań" SIPu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę być złośliwy - pamiętasz jak ciebie było wszędzie pełno, jak ci się autko psuło (przestało?) :twisted: ?

 

Przemeq, lanserze, se uważaj :twisted:.

;).

 

Owoc666, :?: :?: :?: Na pewno wiesz co piszesz :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety temat "nabijania postów" i "zabierania głosu" w każdej dyskusji powraca już któryś raz z kolei...

mnie też to irytuje niemniej jednak pozostaje z tym żyć i "wybiórczo" przeglądać tematy omijając posty bezwartościowe...

 

pozdrawiam piszących konkretnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...