yezus Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Hej, Po podpięciu EE do Imprezy GT MY00, wydech 3 cale, pełen przelot dostaliśmy w logach Trouble Code Reader-a: 22 Knock Sensor 91 TCS Relief Valve. Auto ładuje 0,5bara w peaku i nie jedzie dobrze. Panów ekspertów proszę o poradę co mamy sprawdzić, żeby w końcu móc się cieszyć pełnym doładowaniem. Czujnik spalania stukowego zostanie w tym tyg wyczyszczony i sprawdzony. Bardziej chodzi o ten drugi błąd. PS. Nie chodzi o moją czarnulę bo ta ma się dobrze i ładuje prawidłowo 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 dodam tylko, że auto ku mojemu zdziwieniu jeździ na odpiętej sondzie lambdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 dodam tylko, że auto ku mojemu zdziwieniu jeździ na odpiętej sondzie lambdzie A dlaczego mialby nie jezdzic i czego bys sie spodziewal? Klasyk radzi sobie z brakiem lambdy chyba bardzo bezproblemowo, nawet czasem bezobjawowo. U mnie kompletny pad sondy (przetarty kabel) nie spowodowal ani wywalenia CEL ani nawet zadnych problemow w jezdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 spodziewał bym się problemów ze spalaniem ejjj my00 to nie aż taki klasyk hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 spodziewał bym się problemów ze spalaniem ejjj my00 to nie aż taki klasyk hehe Spalanie nie jest znacznie większe niż u mnie więc chyba nie ma tragedii. Ravo - podmienialiście z Bartem solenoidy i robiliście test? My00 to klaaasyyk i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 tak, dokładnie jest to samo jeszcze jedna rzecz mi wpadła oprócz tego, że rura od IC do turbo jest posklejana taśmą nie patrzyłem na to czy jest zwężka jakaś w rurkach podciśnienia ( zapomniałem fachowej nazwy ;p ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 tak, dokładnie jest to samo jeszcze jedna rzecz mi wpadła oprócz tego, że rura od IC do turbo jest posklejana taśmą nie patrzyłem na to czy jest zwężka jakaś w rurkach podciśnienia ( zapomniałem fachowej nazwy ;p ) Restryktor się to nazywa :wink: . Jest. Może faktycznie przez tą rurę od Intercoolera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 UP. Panowie techniczni proszę uprzejmie o wypowiedź. GTczek czeka na choćby wstępną diagnozę ... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 mówicie co ma sonda do tego a może rzeczywiście to ona wprowadza w tryb awaryjny i odcina doładowanie, tutaj macie wątek o tym i sonda była winna takiemu doładowaniu w my00 a kolega ma dokładnie te same objawy ( solenoid już podmienialiśmy ) a jeździ z odłączoną sondą http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=3&t=762 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 jak ecu twierdzi, że knock sensor nie działa to (być może) nie będzie przez to ładować przenosząc logikę prewencji stuków z new-age do GT - nadmierne stukanie obcina sterowanie doładowaniem i właśnie tyle wychodzi z mechaniki. dajcie znać jak poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 pytanie czy błędy są na pewno dobrze przeczytane, jeśli sonda powoduje tryb awaryjny ( czyli 0.4 ) a kolega ma odłączoną to bym się najpierw tym zajął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 spoko, ja ci się nie wtrącam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 nie nie każdy wyraża swoje zdanie a moje napewno nie jest fachowe jesli obrazilem jakos to przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Podstawowe pytanie czy było coś robione z oprogramowaniem itd. po wymianie wydechu. U mnie czujnik stuku też wprowadzał kompa w tryb awaryjny, ostatnio też po wlaniu słabego paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Temat nadal aktualny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Temat nadal aktualny. U mnie padnięta sonda powodowała własnie takie objawy (0,5 bara i w ogóle lipa...). Po wymianie jak rękął odjął. GT'99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 już właśnie o tym pisałem nawet link dałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 już właśnie o tym pisałem nawet link dałem To sobie w niego kliknij U mnie nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Temat nadal aktualny. a cóż wskórałeś do tej pory ? masz jakieś doświadczenia wynikające z powyższych sugestii ? wróżki wyginęły pod Grunwaldem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Temat nadal aktualny. a cóż wskórałeś do tej pory ? masz jakieś doświadczenia wynikające z powyższych sugestii ? wróżki wyginęły pod Grunwaldem Wyeliminowaliśmy już kilka problemów bądź potencjalnych przyczyn takiego zachowania zielonego. Wróżkowania nie praktykuje Kropek - o jakie doświadczenia pytasz i jakie sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 padły sugestie: knock sensor lambda było też pytanie o seryjność auta. teraz zasugeruję zlogowanie WGDC, jak jest 0 znaczy komputer wcale nie chce doładowania i masz mechaniczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Jakby co, mam nowy zapakowany knock sensor do MY00... mogę odstąpić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Moje doświadczenia z padniętym knock sensorem były takie, ze w poprzednim Audi z padniętym "knockiem" auto nie jeździło, na hamowni wypluło 120 km zamiast nominalnych 170, po wymianie 167 i zaczęło jeździć. Czujnik spalanie stukowego przekazuje info do ECU i tam w razie potrzeby przestawiany jest zapłon- to właśnie dawało po dupie, przynajmniej w Audi. Po wymianie- zupełnie inne auto Posklejany taśmą dolot też pewnie nie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 padły sugestie: teraz zasugeruję zlogowanie WGDC, jak jest 0 znaczy komputer wcale nie chce doładowania i masz mechaniczne A podpowiesz jak (czym) to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 kabelkiem, laptopem i romraiderem. choć możesz sobie pewnie darować i sprawdzić czy tak samo jedzie z odpiętym sterowaniem solenoidu problem lambdy i sensora stuków już wyeliminowałeś? jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się