yezus Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 kabelkiem, laptopem i romraiderem.choć możesz sobie pewnie darować i sprawdzić czy tak samo jedzie z odpiętym sterowaniem solenoidu problem lambdy i sensora stuków już wyeliminowałeś? jak? Widzisz kropkowicz - ja tu piszę o samochodzie kumpla i w jego imieniu. Problemu knocka i lambdy nie wyeliminowałem. Szukam po prostu możliwości co możemy zrobić sami, "pod domem" nie wydając worka pesos. Mając 2 identyczne samochody można wiele sprawdzić podmieniając części (tak jak zrobiliśmy z solenoidem z samochodu Ravo). Oczywiście takie rozwiązanie daje obraz usterki z większą lub mniejszą dozą prawdopodobieństwa zawsze zawęża delikatnie obszar poszukiwań... zanim trzeba będzie oddać auto do MTS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 ja bym jeszcze zajął się sondą bo na to stawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 ja bym jeszcze zajął się sondą bo na to stawiam No to ustaw się z Bartem na taki mały teścik - klocki sobie od razu zabierzesz (o ile już się jakoś dogadaliście). 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 ja bym jeszcze zajął się sondą bo na to stawiam No to ustaw się z Bartem na taki mały teścik - klocki sobie od razu zabierzesz (o ile już się jakoś dogadaliście). 8) Się Bartowi już nie podobają się klocki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 ja bym jeszcze zajął się sondą bo na to stawiam No to ustaw się z Bartem na taki mały teścik - klocki sobie od razu zabierzesz (o ile już się jakoś dogadaliście). 8) Się Bartowi już nie podobają się klocki? To nie te - piszczałki mu się bardzo podobają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 no ustawiłem się na jutro na 13 ale będę transitem ale jak coś to w środę po południu wpadajcie albo sam Bart i przekładamy zakładam się, że to to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 A przekładaliście knocksensor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 A przekładaliście knocksensor? Nie przekładaliśmy. Nie mam klucza dynamometrycznego. :| Knocksensor w MY00 jest taki sam w 98? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Nie przekładaliśmy. Nie mam klucza dynamometrycznego. :| Knocksensor w MY00 jest taki sam w 98? Taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Nie przekładaliśmy. Nie mam klucza dynamometrycznego. :| Knocksensor w MY00 jest taki sam w 98? Taki sam. To na upartego można z czarnucha przełożyć. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QSY Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Hej, Po podpięciu EE do Imprezy GT MY00, wydech 3 cale, pełen przelot dostaliśmy w logach Trouble Code Reader-a: 22 Knock Sensor 91 TCS Relief Valve. Auto ładuje 0,5bara w peaku i nie jedzie dobrze. mam dokładnie taki sam problem, 0.5 bara i czasem słyszalny jest stuk ( najczesciej przy zmienie biegu) w ECU wyskoczył mi błąd 22 wiec pewnie to samo boli nasze samochody ( setup samochod mniej wiecej ten sam) Podmienie jakos na dniach czujnik spalania stukowego i napisze co sie dzialo dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Hej, Po podpięciu EE do Imprezy GT MY00, wydech 3 cale, pełen przelot dostaliśmy w logach Trouble Code Reader-a: 22 Knock Sensor 91 TCS Relief Valve. Auto ładuje 0,5bara w peaku i nie jedzie dobrze. mam dokładnie taki sam problem, 0.5 bara i czasem słyszalny jest stuk ( najczesciej przy zmienie biegu) w ECU wyskoczył mi błąd 22 wiec pewnie to samo boli nasze samochody ( setup samochod mniej wiecej ten sam) Podmienie jakos na dniach czujnik spalania stukowego i napisze co sie dzialo dalej To podmień go u kogoś kto ogarnia temat - ASO - bo trzeba (z tego co się orientuje, a ekspertem nie jestem :| ): - założyć odpowiedni czujnik, - dokręcić go z zadaną siła kluczem dynamometrycznym. Z pozostałych wiadomości - dziś zdjęty został IC i sprawdzone rurki (szczególnie ta jedna, która z góry wyglądała dyskusyjnie) i wyglądają na szczelne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QSY Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 tutaj akurat bede radził sobie sam bo mam do tego odpowiednie zaplecze, o efektach bede informował na bierząco Jak bedziecie mieli jakies info szybciej odemnie to szybko mi tu pisac o co kaman 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QSY Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Wczoraj pobawilem sie troche pod maską, oczyscilem cały czujnik spalania stukowego, wszystkie jego styki i podstawę... skasowałem błędy, odpaliłem silnik i przejechałem sie chwile. Silnik złapał temp roboczą, ( nie palowalem samochodu) zgasiłem zdiagnozowałem i komp nie pokazywał już zadnych błędów :roll: no to odpaliłem i jazda, pełne wcisniecie gazu a tam znowu 0.5 bara i auto dalej nie jedzie :roll: :x zdiagnozowałem na szybko i komp był cały czas czysty... ktos ma jakies pomysły co mi umarło w samochodzie? zaworek od sterowania turbiną? i nie pokazuje mi tego komp? czy moze cos innego co mogłem przeoczyć? turbina sprawna zadnych nieszczelnosci na 100% nie mam...nie wiem jak przepływka ale gdyby padła to komp by to chyba pokazał? dodam ze od zakupu auta mam ten kłopot i nie wiem jak jezdzilo wczesniej na pełnym doładowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Przeplywki w my99/00 potrafia pasc bardzo bezobjawowo - najlepiej byloby sprawdzic jej wskazania. Do tego przy ich delikatnosci potrafia padac bardzo czesto - niektorzy hardcorowcy w UK wymieniaja je na wszelki wypadek co rok, bo taniej wychodzi niz naprawa silnika Mozesz sprawdzic np. napiecie jakie MAF generuje przy wlaczonym zasilaniu ale niewlaczonym silniku. O czym juz kiedys pisalem, cokolwiek poza przedzialem 1.02-1.04 - zdaniem niejakiego Jelly Green Monstera - kwalifikuje w zasadzie przeplywomierz do wymiany jako konczacy juz swoj zywot i przeklamujacy. Oczywiscie mniej lub bardziej. Niemniej jednak to nie musi byc to - przydalaby sie solidna diagnostyka. Jakkolwiek rozumiem, ze prosta diagnoza wydaje sie sterowanie turbo - ale prawde mowiac wydaje mi sie, ze raczej nie na poziomie solenoidu (ktory jest zreszta tak prostym w sumie urzadzeniem, ze chyba nie psuje sie zbyt czesto - ale mozesz go ew. przeczyscic brake cleanerem, bo sie potrafi zasyfic), a raczej na poziomie ecu, ktore obcina doladowanie z jakiegos powodu. Prawdopodobnie dostaje skads jakies niepokojace odczyty - dlatego najlepiej byloby podjechac do speca, ktory moze podpiac ecu pod komputer i przejechac sie z Toba, zobaczyc co konkretnie sie dzieje i co nie gra. Gdybys jednak doszedl w ktorym momencie do tego, ze to jednak solenoid, to (tutaj odrobina prywaty ) - odezwij sie na priv, mam jeden dwuportowy kurzacy sie w kacie, to bedac w Polsce za tydzien, za jakies grosze moge Ci go wyslac do Lublina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QSY Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 ktos wie wogóle do czego jest ta zielona kostka obok tych co sa do diagnozowania kompa? po zczepieniu ich wlaczają sie wentylatory na chłodnicy, słychac działający zaworek od sterowania turbiną i pompa paliwa włacza sie i wyłacza. Skoro selenoid pracuje to raczej nie padł? wiec chyba bardziej skupie sie na przepływce...jakos po polodniu pójde do garazu i bede dalej drutował, przy okazji podepne sie pod kompa i sprawdze co sie dzieje bo jednak "błyskanie" błędów w tym przypadku nie jest miarodajne :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 A zaraz - tytul mnie zmylil moze - Ty masz my98? To i tak sie ecuexplorerem raczej nie podepniesz. A i przeplywke masz dalece bardziej pancerna. Sugerowalbym pozadna diagnostyke gdzies. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QSY Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 tak ja mam my98, podpiąłem sie tylko pod temat kolegi bo mam taki sam kłopot :wink: podpowie ktoś co to za zielona kostka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QSY Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 up! sprawa dosyc pilna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się