Jump to content

DCCD w GT - automatic DCCD on 17 in. wheel only


motorajdy
 Share

Recommended Posts

witajcie

 

znalazłem taką informacje w danych o przełożyniech skrzyni, dotyczy ona skrzyni 6MT z dccd która włożyłem do swojego gt:

 

"automatic DCCD on 17 in. wheel only"

 

co to ma do tego na jakichkołach sie lata? jezeli 4 są takie same, interesuje mnie to bo sz\utrówki mam 15 cali

Link to comment
Share on other sites

tak własnie myslałem ,ale wolałem spytac.

 

mam jeszcze pytanko, bo nie mam oznaczenia skrzyni, i nie bardz\o wiem jakie szpery w niej sa?

 

podobno to od sti 2005 z dccd

 

brak krótkich półosiw skrzyni, jest otwór na póloske odrazu długa

 

tylny dyfer ma przełożenie 3,9

 

czy jest opcja zeby dojsc jakie szpery, przłożenia z przodu?

Link to comment
Share on other sites

bez rozbierania to moze byc ciezko - rocznik dobra sprawa, ale wartoby tez wiedziec z jakiego rynku :)

 

jak sprzedawca wie, z jakiego samochodu, to nie moze z tabliczki znamionowej zczytac detali?

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

tak własnie myslałem ,ale wolałem spytac.

 

mam jeszcze pytanko, bo nie mam oznaczenia skrzyni, i nie bardz\o wiem jakie szpery w niej sa?

 

podobno to od sti 2005 z dccd

 

brak krótkich półosiw skrzyni, jest otwór na póloske odrazu długa

 

tylny dyfer ma przełożenie 3,9

 

czy jest opcja zeby dojsc jakie szpery, przłożenia z przodu?

 

jezeli to MY05 to przod albo otwarty(jak jdm) lub suretrak

 

tyl na 99% plytka

 

jezeli tylny dyfer jest 3,9 to trafiles na skrzynie ktora ma centralnie 1:1 wiec moze to cos ze spec c lub jdm?

Link to comment
Share on other sites

czyli co, jak założyłem 18" do sti 07 to mi DCCD zgłupiało :?: :shock:

 

moze nie do konca zglupialo, po prostu w funkcji auto wg producenta na innych kolach nie dziala tak dokladnie.

Link to comment
Share on other sites

ostatnio w kielcach zapomnialem sie i jeździlem caly czas na auto i nic za bardzo nie zauwazylem :oops: chyba ze nie wiem ze moze byc lepiej i stan jaki byl uznalem za normalny. To pewnie dlatego mialem takie kiepskie czasy :twisted::mrgreen:

 

az strach pomyslec co by bylo gdybym na manualu jechał 8) :wink:

Link to comment
Share on other sites

ja nie zauwazyłem :oops: , ale tu piszą ze moze po zmianie felg zgłupieć. choc podobno tryb auto w jazdach sportowych tak czy inaczej sie nie sprawdza, ja w kielcach poprostu zapomniałem o tym guziczku wiec nie mam porównania czasowego do innych trybów :lol: taki ze mnie zawodowiec :wink: 8)

Link to comment
Share on other sites

A auto zle dziala w przypadku 18tki??!!

Tylko że nie bardzo mogę zrozumieć dlaczego miałoby tak być. Bo przy założeniu zamiast 225/45R17 opon 225/40R18 mamy "aż" 3mm różnicy w średnicy. A niby skąd DCCD ma wiedzieć że w tej srednicy mamy ciut więcej aluminium i ciut mniej gumy :?: Moim zdaniem to jakaś bzdura.

Link to comment
Share on other sites

A auto zle dziala w przypadku 18tki??!!

Tylko że nie bardzo mogę zrozumieć dlaczego miałoby tak być. Bo przy założeniu zamiast 225/45R17 opon 225/40R18 mamy "aż" 3mm różnicy w średnicy. A niby skąd DCCD ma wiedzieć że w tej srednicy mamy ciut więcej aluminium i ciut mniej gumy :?: Moim zdaniem to jakaś bzdura.

No tysz mi się tak wydaje...

Link to comment
Share on other sites

A swoja droga Auto nie nadaje sie do jazdy "sportowej", w best motoring zawsze na auto osiagali najlepsze czasy? Jak nie auto to ktory tryb?

 

LOCK 8)

 

Cala tajemnica tkwi w tym, ze w trybie Auto nie mozna za szybko jechac. Zaleznie od kierowcy i trasy ale w wiekszosci przypadkow jesli przejedziesz czysto zrobisz optymalny czas.

W trybie manualnym LOCK to ty kierujesz samochodem a nie komputer. Spiete napedy 50/50, dobry zawias, opona, odpowiednio metalowe cohones i kradniesz sekundy!

Link to comment
Share on other sites

Dziwne, do tej pory myślałem że dccd nie reguluje rozdziału momentu pomiędzy osie, a generalnie rzecz biorac "spiecie" nalezy zwiekszac w zaleznosci od malejacej przyczepnosci... wiec dlaczego na AUTO nie można szybko jechać?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...