Skocz do zawartości

DCCD w GT - automatic DCCD on 17 in. wheel only


motorajdy

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie

 

znalazłem taką informacje w danych o przełożyniech skrzyni, dotyczy ona skrzyni 6MT z dccd która włożyłem do swojego gt:

 

"automatic DCCD on 17 in. wheel only"

 

co to ma do tego na jakichkołach sie lata? jezeli 4 są takie same, interesuje mnie to bo sz\utrówki mam 15 cali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak własnie myslałem ,ale wolałem spytac.

 

mam jeszcze pytanko, bo nie mam oznaczenia skrzyni, i nie bardz\o wiem jakie szpery w niej sa?

 

podobno to od sti 2005 z dccd

 

brak krótkich półosiw skrzyni, jest otwór na póloske odrazu długa

 

tylny dyfer ma przełożenie 3,9

 

czy jest opcja zeby dojsc jakie szpery, przłożenia z przodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak własnie myslałem ,ale wolałem spytac.

 

mam jeszcze pytanko, bo nie mam oznaczenia skrzyni, i nie bardz\o wiem jakie szpery w niej sa?

 

podobno to od sti 2005 z dccd

 

brak krótkich półosiw skrzyni, jest otwór na póloske odrazu długa

 

tylny dyfer ma przełożenie 3,9

 

czy jest opcja zeby dojsc jakie szpery, przłożenia z przodu?

 

jezeli to MY05 to przod albo otwarty(jak jdm) lub suretrak

 

tyl na 99% plytka

 

jezeli tylny dyfer jest 3,9 to trafiles na skrzynie ktora ma centralnie 1:1 wiec moze to cos ze spec c lub jdm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio w kielcach zapomnialem sie i jeździlem caly czas na auto i nic za bardzo nie zauwazylem :oops: chyba ze nie wiem ze moze byc lepiej i stan jaki byl uznalem za normalny. To pewnie dlatego mialem takie kiepskie czasy :twisted::mrgreen:

 

az strach pomyslec co by bylo gdybym na manualu jechał 8) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie zauwazyłem :oops: , ale tu piszą ze moze po zmianie felg zgłupieć. choc podobno tryb auto w jazdach sportowych tak czy inaczej sie nie sprawdza, ja w kielcach poprostu zapomniałem o tym guziczku wiec nie mam porównania czasowego do innych trybów :lol: taki ze mnie zawodowiec :wink: 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A auto zle dziala w przypadku 18tki??!!

Tylko że nie bardzo mogę zrozumieć dlaczego miałoby tak być. Bo przy założeniu zamiast 225/45R17 opon 225/40R18 mamy "aż" 3mm różnicy w średnicy. A niby skąd DCCD ma wiedzieć że w tej srednicy mamy ciut więcej aluminium i ciut mniej gumy :?: Moim zdaniem to jakaś bzdura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A auto zle dziala w przypadku 18tki??!!

Tylko że nie bardzo mogę zrozumieć dlaczego miałoby tak być. Bo przy założeniu zamiast 225/45R17 opon 225/40R18 mamy "aż" 3mm różnicy w średnicy. A niby skąd DCCD ma wiedzieć że w tej srednicy mamy ciut więcej aluminium i ciut mniej gumy :?: Moim zdaniem to jakaś bzdura.

No tysz mi się tak wydaje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A swoja droga Auto nie nadaje sie do jazdy "sportowej", w best motoring zawsze na auto osiagali najlepsze czasy? Jak nie auto to ktory tryb?

 

LOCK 8)

 

Cala tajemnica tkwi w tym, ze w trybie Auto nie mozna za szybko jechac. Zaleznie od kierowcy i trasy ale w wiekszosci przypadkow jesli przejedziesz czysto zrobisz optymalny czas.

W trybie manualnym LOCK to ty kierujesz samochodem a nie komputer. Spiete napedy 50/50, dobry zawias, opona, odpowiednio metalowe cohones i kradniesz sekundy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...