Iskier Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 mysle ze cosworth nie jest popularny bo jest drogi i to wszystko, szczerze sam sie zastanawiam czy nei zbudowac 2.5l 100mm na kuciznie z Coswortha, autko bedzie do rajdow, nowy wal wzmacniany panewki cosworhta tloki Coswortha corby cosworhta uszczelki coswortha pompa oleju coswortha kevlarowy rozrzad coswortha wszystko = 10000zl. a zalozmy niech to bedzie innej firmy ale tez znanej wyniesie 8000tys. czy to taka duza roznica biorac pod uwage ze silnik trzeba rozebrac i lepiej zeby to robic raz a dobrze. bede to robil sam w stodole... pozniej tylko strojenie i mam nadzieje na dobre 400/450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 mysle ze cosworth nie jest popularny bo jest drogi i to wszystko, szczerze sam sie zastanawiam czy nei zbudowac 2.5l 100mm na kuciznie z Coswortha, autko bedzie do rajdow, nowy wal wzmacniany panewki cosworhta tloki Coswortha corby cosworhta uszczelki coswortha pompa oleju coswortha kevlarowy rozrzad coswortha wszystko = 10000zl. a zalozmy niech to bedzie innej firmy ale tez znanej wyniesie 8000tys. czy to taka duza roznica biorac pod uwage ze silnik trzeba rozebrac i lepiej zeby to robic raz a dobrze. bede to robil sam w stodole... pozniej tylko strojenie i mam nadzieje na dobre 400/450 Ja się nie znam, ale te elementy które wymieniłeś to mocy nie podniosą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Ja się nie znam, ale te elementy które wymieniłeś to mocy nie podniosą W szczególności strojenie? :cool: (nie twierdzę oczywiście, że samo strojenie wystarczy do osiągnięcia takich mocy :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 tłoki MAhle , Wossner , COsworth, CP , Wiseco każdy jest inny i wymaga innej obróbki i kazdy ma swoje + i - ... trzeba patrzyc na moc , Mo i czy z als na jakiej turbinie, na czym strojony itd DO mocnych zastosowań cosworth, wiseco. omega ... do słabszych mahle do rajdów cosworth jest ok , mocny tłok z coatingiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 do słabszych mahle No toś mnie wrobił - a miały być takie dobre... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 DO mocnych zastosowań cosworth, wiseco. omega ... do słabszych mahle Mam/miałem.. Wiseco. Około 50000 km (prawdopodobnie) niełatwego życia, niestety poddały się i zrobiły się jajowate. Czyli Mahle warunki pojeżdżawkowe znoszą gorzej? Tak to można rozumieć? Bo Wiseco to średnia półka cenowa? (ale nie średnia wytrzymałościowa?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Czyli Mahle warunki pojeżdżawkowe znoszą gorzej? Tak to można rozumieć? Nie , to jest temat rzeka , i zależy od wielu czynników, zresztą zobacz , auto Carlosa na Mahle , auto Przemqa na Mahle, obydwa grubo zmodzone, i dają radę i nie biorą oleju . Generalnie najwiecej zależy od sposobu składania, założeń początkowych , dokładności szlifu ( płyta AMS ) , docierania itd. Mógłbym powiedzieć wiecej, ale ostatnio widzę zapanowała moda na " knoł hoł " i tematy robią się TABU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Mógłbym powiedzieć wiecej, ale ostatnio widzę zapanowała moda na " knoł hoł " i tematy robią się TABU PW? I tylko mi pliiiis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się