Skocz do zawartości

kute tłoki subaru


dragon1968

Rekomendowane odpowiedzi

mysle ze cosworth nie jest popularny bo jest drogi i to wszystko,

 

szczerze sam sie zastanawiam czy nei zbudowac 2.5l 100mm na kuciznie z Coswortha, autko bedzie do rajdow,

nowy wal wzmacniany

panewki cosworhta

tloki Coswortha

corby cosworhta

uszczelki coswortha

pompa oleju coswortha

kevlarowy rozrzad coswortha

 

wszystko = 10000zl.

a zalozmy niech to bedzie innej firmy ale tez znanej wyniesie 8000tys.

 

czy to taka duza roznica biorac pod uwage ze silnik trzeba rozebrac i lepiej zeby to robic raz a dobrze.

 

bede to robil sam w stodole...

 

pozniej tylko strojenie i mam nadzieje na dobre 400/450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze cosworth nie jest popularny bo jest drogi i to wszystko,

 

szczerze sam sie zastanawiam czy nei zbudowac 2.5l 100mm na kuciznie z Coswortha, autko bedzie do rajdow,

nowy wal wzmacniany

panewki cosworhta

tloki Coswortha

corby cosworhta

uszczelki coswortha

pompa oleju coswortha

kevlarowy rozrzad coswortha

 

wszystko = 10000zl.

a zalozmy niech to bedzie innej firmy ale tez znanej wyniesie 8000tys.

 

czy to taka duza roznica biorac pod uwage ze silnik trzeba rozebrac i lepiej zeby to robic raz a dobrze.

 

bede to robil sam w stodole...

 

pozniej tylko strojenie i mam nadzieje na dobre 400/450

 

Ja się nie znam, ale te elementy które wymieniłeś to mocy nie podniosą :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoki MAhle , Wossner , COsworth, CP , Wiseco każdy jest inny i wymaga innej obróbki i kazdy ma swoje + i - ... trzeba patrzyc na moc , Mo i czy z als na jakiej turbinie, na czym strojony itd

 

DO mocnych zastosowań cosworth, wiseco. omega ...

do słabszych mahle

 

do rajdów cosworth jest ok , mocny tłok z coatingiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...
DO mocnych zastosowań cosworth, wiseco. omega ...

do słabszych mahle

 

Mam/miałem.. Wiseco. Około 50000 km (prawdopodobnie) niełatwego życia, niestety poddały się i zrobiły się jajowate.

 

Czyli Mahle warunki pojeżdżawkowe znoszą gorzej? Tak to można rozumieć?

Bo Wiseco to średnia półka cenowa? (ale nie średnia wytrzymałościowa?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Mahle warunki pojeżdżawkowe znoszą gorzej? Tak to można rozumieć?

 

 

Nie , to jest temat rzeka , i zależy od wielu czynników, zresztą zobacz , auto Carlosa na Mahle , auto Przemqa na Mahle, obydwa grubo zmodzone, i dają radę i nie biorą oleju . Generalnie najwiecej zależy od sposobu składania, założeń początkowych , dokładności szlifu ( płyta AMS ) , docierania itd.

Mógłbym powiedzieć wiecej, ale ostatnio widzę zapanowała moda na " knoł hoł " :twisted: i tematy robią się TABU :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...