Jump to content

kute tłoki subaru


dragon1968

Recommended Posts

Witam mam pytanie jakie będą lepsze tłoki do subaru sti cp pistons czy mahle

do mocy około 440 KM

 

Omegi :roll: :twisted:

Link to comment
Share on other sites

co chcesz Elek od TDCI fajne silniki :wink:

Taaaa......, pomijając padliniaste archaiczne 1.8TDCI, to reszta ma tyle wspólnego z Fordem co ja z baletem :razz:

Link to comment
Share on other sites

a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll:

 

jest wiele dobrych tłoków, tylko różnie sie je powinno dobierać w zależności do czego ma auto służyć, tłok tłokowi nie równy.

Inne tłoki sie stosuje na ulice, inne do rajdów, inne do dragsterów itp. , baaardzo dużo zależy kto te tłoki wstawia i obrabia odpowiednio tuleje. :cool:

Link to comment
Share on other sites

i trzeba pamiętać, ż na kutym tłoku nie zrobi się setek tysięcy kilometrów, także montowanie ich do dupowozu, którym jeździ się na codzień cywilnie i do tego dużo, mija się z celem....

Link to comment
Share on other sites

a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll:

nie moze byc dobry we wsztstkim, wystarczy ze uszczelki robi dobre :twisted:

 

wieść niesie, że dla coswortha uszczelki robi cometic. przed rebrandem są sporo tańsze.

faktycznie mahle napawają optymizmem

Link to comment
Share on other sites

To wieść Ci źle niesie:) kiedyś Cometic faktycznie , ale były z nimi problemy od prawie 3 lat produkowane w japoni, takie jak PE....

od tygodnia jesteśmy oficjalnym reprezentantem na Polskę Coswortha, przez pierwszy miesiąc ceny promocyjne:)

Link to comment
Share on other sites

i trzeba pamiętać, ż na kutym tłoku nie zrobi się setek tysięcy kilometrów, także montowanie ich do dupowozu, którym jeździ się na codzień cywilnie i do tego dużo, mija się z celem....

 

W takim razie co włożyć do auta używanego codziennie gdy seria się skończy i potrzebny nadwymiar? Cały nowy oem shortblock??

Link to comment
Share on other sites

Ja mam u Siebie WOSSNER i jezdze WRXem na codzien takze polecam. Kolo 2400zl mozna dostac :mrgreen:

 

Dostałem ofertę Wossnera, i zastanawiam się, czy te, czy Mahle, jak wrażenia z jazdy? jest słyszalny slap? ile już przejechałeś i czy dużo na nich upalałeś? kumpel ma załozone w rajdówce, ale w N/A...

Link to comment
Share on other sites

a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll:

 

jest wiele dobrych tłoków, tylko różnie sie je powinno dobierać w zależności do czego ma auto służyć, tłok tłokowi nie równy.

Inne tłoki sie stosuje na ulice, inne do rajdów, inne do dragsterów itp. , baaardzo dużo zależy kto te tłoki wstawia i obrabia odpowiednio tuleje. :cool:

 

Czy to wynika tylko z praktyki i drogiego Know-how :smile: czy sa podawane parametry ktore to sugerują? Rozszerzalnosc cieplna? :oops:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...