dragon1968 Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Witam mam pytanie jakie będą lepsze tłoki do subaru sti cp pistons czy mahle do mocy około 440 KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Witam mam pytanie jakie będą lepsze tłoki do subaru sti cp pistons czy mahle do mocy około 440 KM Omegi :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Omegi Z Opla :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Z Opla :shock: tak, z dizla Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 g prawda, z tdci są lepsze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Z Opla :shock: tak, z dizla nie ma takiego modelu, jest Senator... :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 i żeby nie było OT, moim zdaniem mahle są najlepsze...a cp są też dobre, co kto lubi.... :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Loza szydercow Swoja droga nie wiedzialem ze Omega robi tez tloki. To w tej samej manufakturze co werki? :wink: Niech koledzy magicy zerkna tez tutaj http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=1039965#1039965 , pls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
satyr_bb Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 co chcesz Elek od TDCI fajne silniki :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 co chcesz Elek od TDCI fajne silniki :wink: Taaaa......, pomijając padliniaste archaiczne 1.8TDCI, to reszta ma tyle wspólnego z Fordem co ja z baletem :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobalt Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll: bo się kojarzy z Fjordem.... :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabio Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll: nie moze byc dobry we wsztstkim, wystarczy ze uszczelki robi dobre Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll: jest wiele dobrych tłoków, tylko różnie sie je powinno dobierać w zależności do czego ma auto służyć, tłok tłokowi nie równy. Inne tłoki sie stosuje na ulice, inne do rajdów, inne do dragsterów itp. , baaardzo dużo zależy kto te tłoki wstawia i obrabia odpowiednio tuleje. :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 i trzeba pamiętać, ż na kutym tłoku nie zrobi się setek tysięcy kilometrów, także montowanie ich do dupowozu, którym jeździ się na codzień cywilnie i do tego dużo, mija się z celem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll: nie moze byc dobry we wsztstkim, wystarczy ze uszczelki robi dobre wieść niesie, że dla coswortha uszczelki robi cometic. przed rebrandem są sporo tańsze. faktycznie mahle napawają optymizmem Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 To wieść Ci źle niesie:) kiedyś Cometic faktycznie , ale były z nimi problemy od prawie 3 lat produkowane w japoni, takie jak PE.... od tygodnia jesteśmy oficjalnym reprezentantem na Polskę Coswortha, przez pierwszy miesiąc ceny promocyjne:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 ceny promocyjne czyli? powiedzmy do 2.0T Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 i trzeba pamiętać, ż na kutym tłoku nie zrobi się setek tysięcy kilometrów, także montowanie ich do dupowozu, którym jeździ się na codzień cywilnie i do tego dużo, mija się z celem.... W takim razie co włożyć do auta używanego codziennie gdy seria się skończy i potrzebny nadwymiar? Cały nowy oem shortblock?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 nadwymiar znaczy fabryczne nadwymiary wyczerpane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 znaczy fabryczne nadwymiary wyczerpane? Czyli jest coś takiego? W Subaru z tymi tłokami to w ogóle urwanie pupy Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 ano jest, +0.25mm i +0.5mm (dla silnika 2.0) Forek: http://opposedforces.com/parts/forester ... rankshaft/ pozycja 2 i 3, pierścienie znalazłem za ~$105, czyli można taniej, o tłoki trzeba by zapytać nie ma tragedii, kucizna ~$400 za całość więc podobnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BURi_ Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Ja mam u Siebie WOSSNER i jezdze WRXem na codzien takze polecam. Kolo 2400zl mozna dostac Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Ja mam u Siebie WOSSNER i jezdze WRXem na codzien takze polecam. Kolo 2400zl mozna dostac Dostałem ofertę Wossnera, i zastanawiam się, czy te, czy Mahle, jak wrażenia z jazdy? jest słyszalny slap? ile już przejechałeś i czy dużo na nich upalałeś? kumpel ma załozone w rajdówce, ale w N/A... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobalt Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll: jest wiele dobrych tłoków, tylko różnie sie je powinno dobierać w zależności do czego ma auto służyć, tłok tłokowi nie równy. Inne tłoki sie stosuje na ulice, inne do rajdów, inne do dragsterów itp. , baaardzo dużo zależy kto te tłoki wstawia i obrabia odpowiednio tuleje. :cool: Czy to wynika tylko z praktyki i drogiego Know-how :smile: czy sa podawane parametry ktore to sugerują? Rozszerzalnosc cieplna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now