dragon1968 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam mam pytanie jakie będą lepsze tłoki do subaru sti cp pistons czy mahle do mocy około 440 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam mam pytanie jakie będą lepsze tłoki do subaru sti cp pistons czy mahle do mocy około 440 KM Omegi :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Omegi Z Opla :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Z Opla :shock: tak, z dizla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 g prawda, z tdci są lepsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Z Opla :shock: tak, z dizla nie ma takiego modelu, jest Senator... :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 i żeby nie było OT, moim zdaniem mahle są najlepsze...a cp są też dobre, co kto lubi.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Loza szydercow Swoja droga nie wiedzialem ze Omega robi tez tloki. To w tej samej manufakturze co werki? :wink: Niech koledzy magicy zerkna tez tutaj http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=1039965#1039965 , pls. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satyr_bb Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 co chcesz Elek od TDCI fajne silniki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 co chcesz Elek od TDCI fajne silniki :wink: Taaaa......, pomijając padliniaste archaiczne 1.8TDCI, to reszta ma tyle wspólnego z Fordem co ja z baletem :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobalt Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll: bo się kojarzy z Fjordem.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll: nie moze byc dobry we wsztstkim, wystarczy ze uszczelki robi dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll: jest wiele dobrych tłoków, tylko różnie sie je powinno dobierać w zależności do czego ma auto służyć, tłok tłokowi nie równy. Inne tłoki sie stosuje na ulice, inne do rajdów, inne do dragsterów itp. , baaardzo dużo zależy kto te tłoki wstawia i obrabia odpowiednio tuleje. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 i trzeba pamiętać, ż na kutym tłoku nie zrobi się setek tysięcy kilometrów, także montowanie ich do dupowozu, którym jeździ się na codzień cywilnie i do tego dużo, mija się z celem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll: nie moze byc dobry we wsztstkim, wystarczy ze uszczelki robi dobre wieść niesie, że dla coswortha uszczelki robi cometic. przed rebrandem są sporo tańsze. faktycznie mahle napawają optymizmem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 To wieść Ci źle niesie:) kiedyś Cometic faktycznie , ale były z nimi problemy od prawie 3 lat produkowane w japoni, takie jak PE.... od tygodnia jesteśmy oficjalnym reprezentantem na Polskę Coswortha, przez pierwszy miesiąc ceny promocyjne:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 ceny promocyjne czyli? powiedzmy do 2.0T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 i trzeba pamiętać, ż na kutym tłoku nie zrobi się setek tysięcy kilometrów, także montowanie ich do dupowozu, którym jeździ się na codzień cywilnie i do tego dużo, mija się z celem.... W takim razie co włożyć do auta używanego codziennie gdy seria się skończy i potrzebny nadwymiar? Cały nowy oem shortblock?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 nadwymiar znaczy fabryczne nadwymiary wyczerpane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 znaczy fabryczne nadwymiary wyczerpane? Czyli jest coś takiego? W Subaru z tymi tłokami to w ogóle urwanie pupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 ano jest, +0.25mm i +0.5mm (dla silnika 2.0) Forek: http://opposedforces.com/parts/forester ... rankshaft/ pozycja 2 i 3, pierścienie znalazłem za ~$105, czyli można taniej, o tłoki trzeba by zapytać nie ma tragedii, kucizna ~$400 za całość więc podobnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURi_ Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Ja mam u Siebie WOSSNER i jezdze WRXem na codzien takze polecam. Kolo 2400zl mozna dostac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Ja mam u Siebie WOSSNER i jezdze WRXem na codzien takze polecam. Kolo 2400zl mozna dostac Dostałem ofertę Wossnera, i zastanawiam się, czy te, czy Mahle, jak wrażenia z jazdy? jest słyszalny slap? ile już przejechałeś i czy dużo na nich upalałeś? kumpel ma załozone w rajdówce, ale w N/A... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobalt Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 a dlaczego cosworth jest taki niepopularny? :roll: jest wiele dobrych tłoków, tylko różnie sie je powinno dobierać w zależności do czego ma auto służyć, tłok tłokowi nie równy. Inne tłoki sie stosuje na ulice, inne do rajdów, inne do dragsterów itp. , baaardzo dużo zależy kto te tłoki wstawia i obrabia odpowiednio tuleje. :cool: Czy to wynika tylko z praktyki i drogiego Know-how :smile: czy sa podawane parametry ktore to sugerują? Rozszerzalnosc cieplna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się