Skocz do zawartości

Iskier

Użytkownik
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    HTTP://WWW.JAZDASUBARU.PL

Profile Information

  • Skąd
    Wroclaw

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Iskier

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. mysle ze kazdy wie co to jest mechanik i do czego sluzy, ale jesli zadaje pytanie tutaj na forum to mechanika wlasnie zostawia sobie jako ostatecznosc , wiec wysylanie go do mechanika w tak wielu postach jest troche jak '' chlopie przestan juz marudzic widac ze sobie nie poradzisz wiec spadaj'' i nawet tacy ktorzy sobie nie radza, czest ambitnie podchodza do tematu, a wasze 'pomuki' nie biora sie raczej z niczego?
  3. czytam juz kilkanascie postow z rada o pomoc, i tak wielu z nas sugeruje podjedz do mechanika bedziesz mial problem z glowy! ale czy nei o to chodzi wlasnie w forum technicznym aby wyszukac porad wsrod uzytkownikow aby nie jechac do tego mechanika? pomijam koszty zwiazane z mechanikiem ale zapewne wielu chialoby naprawic to samemu chociazby po to aby miec mala satysfakcje.
  4. to nie ta lampka, mam tez taka zolta o ktorej piszesz ale z opisemI/C spray, a ta czerwona jest tylko w modelach do 98, prostokacik z jakby plomieniami na gorze, nie wiem jak ja nazwac moze ktos ma manuala do 97 impreza turbo
  5. Witam, czy ktos wie z jakiego powodu moze sie swiecic czerwona dioda umiejscowiona obok kontrolki cisnienia oleju na dashboard ktora bylem pewny jest odpowiedzialna za nieszczelnosci intercoolera? ciezko mi ja opisac ale wyglada jakby cos sie pieklo na grillu nie wystepuje juz po wersji 4 , sprawdzilem intercooler i wyglada na szczelny, czy lekko dziurawy uppipe moglby byc powodem?
  6. Witam, czy ktos z was slyszal o takim zawieszeniu 'prova concept Nürburgring' jest to gwint do subaru, ale nei zawiele moge na ten temat znalezdz w internecie, z czym to mozna porownac?
  7. wiec z podaniem modelu to teraz bedzie problem, nei ma mnie w polsce zeby zobaczyc na tabliczke... masz ustawienia jak w kazdym gwincie wiec z tym betonem to chyba przesada, fakt ze lubie jak jest sztywno i rodziny nie mam, a Kobiety ktore ze mna jechaly tez lubia jak jest sztywny, ale fakt w jaki sposob wybiera nierownosci jest niesamowity, dlugo nim nie jezdzilem tylko wlasnie Tein SS i wsiadlem w Cusco i roznica jest wyczuwalna przy pierwszej nierownosci. Polecam szczerze kazdemu kto lubi szybka jazde po polskich drogach.
  8. WItam, uzywam Tein w jednej z moich RA i powiem szczerze ze jest super zawias, ale nikt tutaj jeszcze nei wspomnial o Cusco!, a moim zdaniem wybiera duzo lepiej niz Tein, mam go zamontowanego w Type R i jestem pod wrazeniem za kazdym razem jak jade wiejskimi drogami z wyzsza niz dozwolona predkoscia... wiem ze Cusco ogolnei ciezko kupic w Polsce moze dlatego nikt nei pisze ale jesli ktos jest zainteresowany dobra jakoscia to moge polecic wlasnie taki zawias.
  9. Iskier

    Impreza v Legacy swap

    ale legacy chyba wazy wiecej na dodatek ja bym to chcial wrzucac do nadwozia RA, musze sie tym zainteresowac bardziej.
  10. Iskier

    Impreza v Legacy swap

    zagladne do niego we wtorek to ci powiem, a jak bedzie z ECU, plug and play czy tez jakies kombinacje?
  11. Iskier

    Impreza v Legacy swap

    wiec legacy to 97 rok ale jest juz przerobiony na polska strone, impreza to STI RA tez 97 w wersji japonskiej ale przy okazji swapa chcialbym ja przelozyc na nasza strone. jestem w sumie ciekaw takiego projektu jakby to jezdzilo...
  12. Iskier

    Impreza v Legacy swap

    Witam, czy ktos moze sie orientuje czy moge zrobic swap silnika z legacy do imprezy?, posiadam cale auto z silnikiem biturbo i chetnie wrzucilbym go do imprezy, czy nie ma jakis wiekszych przeciwskazan?, oczywiscie rozumiem ze ECU rowniez musze zmienic ale chyba powinno byc P&P ?
  13. Iskier

    blad 32 w gt97

    bardzo ciezko sie czyta tego Twojego posta, pisales go bedac na imprezie tak to sonda lambda, jak bedziesz szybko jezdzil to ci bledu nei bedzie wywalalo , bedzie troche wiecej palil, nieprzejmowalbym sie tym zbytnio, niektore auta sa mapowane nawet z omnieciem sondy lambda.
  14. Iskier

    WRX STi TypeR

    a jesli chodzi o predkosci to wszystkie maja te same skrzynie i sprawdzilem wszystkie maja 120km/h przy 4k RPM. i wcale sie nei koncza przy 220km/h, pociagnalem jednego RA bez limitera do 150 mil i jeszcze by pojechal ale bylo cos kolo 7k RPM wiec nie chcialem go krecic. 150mil = 241km/h no i sprawdzalem z GPS im szybciej jedziemy tym proporcjonalnie zwieksza sie przeklamanie predkosci, przy 180km/h na liczniku przeklamuje o jakies 8-10km w gore, przy 90km/h na liczniku, GPS pokazuje 5km/h mniej.
  15. Iskier

    WRX STi TypeR

    I tutaj musze sie zgodzic z odczuciami Pana Marka, Type RA wydaje sie duzo lzejszy podczas jazdy niz Type R, przez to jest bardziej hardcorowy, ale Type R wydaje sie bardziej zbity do kupy i chyba lepiej sie go prowadzi przy wiekszych predkosciach. zreszta te odczucia potwierdzalyby informacje zawarte w nagielskiej wikipedi, gdzie pisze sie o wiekszej sztywnosci nadwozia Type-R.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...