Jump to content

jakie sprzęgło i koło zamachowe


Mont

Recommended Posts

Seria lub seria z dociskiem N grupowym. Chyba najlepiej cenowo się kształtuje i do tego sprawdza bezbłędnie, a mocy wytrzyma sporo więcej. U siebie nie miałem jeszcze okazji tego przetestować, lecz temat wiele razy powielany na forum i powtarzam po mądrzejszych kolegach :razz: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Seria lub seria z dociskiem N grupowym. Chyba najlepiej cenowo się kształtuje i do tego sprawdza bezbłędnie, a mocy wytrzyma sporo więcej. U siebie nie miałem jeszcze okazji tego przetestować, lecz temat wiele razy powielany na forum i powtarzam po mądrzejszych kolegach :razz: :mrgreen:

 

mocy nie musi wytrzymywac, to moment obrotowy jest istotny przy wybieraniu sprzegla

 

ja polecam seryjne, nie trzeba docisku n grupowego bo skoro auto ma 300km to nie ma tez jakiegos poteznego momentu, zeby trzeba bylo zakladac cos mocniejszego. no chyba ze to jest nka to sie zgodze, ze warto mocniejsze. w przypadku auta na codzien nkowy docisk nie jest komfortowym rozwiazaniem

Link to comment
Share on other sites

W STi i tak masz juz dosc lekkie kolo zamachowe - bodaj jakies 8kg

Ew. jak bedzie potrzeba przy wymianie sprzegla daj gdzies na wyrownanie i zebranie odrobiny materialu i bedzie cacy.

 

Pewnie nieco szybsza reakcja na gaz jest, bo sie mniej energii akumuluje w kole zamachowym jak sadze - ale nie podejrzewam, zeby to byla istotna roznica i w przypadku new age STI uzasadniala poniesione koszta - zwlaszcza, ze mowimy raczej chyba o samochodzie uzywanym dosc codziennie?

 

Co do wibracji to pewnie raczej kwestia wywazenia calego ukladu korbowodowego z kolem zamachowym?

Link to comment
Share on other sites

ze mowimy raczej chyba o samochodzie uzywanym dosc codziennie?

tak jest, więc również będzie OEM :mrgreen: fajnie, więcej zostanie na wydech.

 

tak w zasadzie to go jeszcze nikt nie oglądał ale diagnozę jego wymiany postawili "wiadomo gdzie" w K-cach. Słychac tarcie o nity.

Link to comment
Share on other sites

Co możecie polecić by już mieć święty spokój i przygotować auto pod remap do ok.300KM ?

 

załóż sobie sprzegło z 2.5 STI , w tarczy tej sa mocniejsze tłumiki drgań, cena taka sama jak do 2.0. Nkowy docisk jak już wspominał ADAM. do dobre rozwiązanie ale dla ciut mocniejszych aut, ewentualnie dla tych co upalaja, docisk jest mocniejszy a przez to szybszy w działaniu, szczególnie odczuwalne przy startach jak trzeba szybko wrzucić dwójkę .

O lekkim kole zamach. zapomnij, szkoda kasy.

 

[ Dodano: Sob Kwi 03, 2010 7:59 pm ]

tak w zasadzie to go jeszcze nikt nie oglądał ale diagnozę jego wymiany postawili "wiadomo gdzie" w K-cach. Słychac tarcie o nity.

Jesli słuchać nity, to powinno już sprzegło ślizgać, i pewnie sie okaże że trzeba koło zamochowe wymienić lub co najmniej zplanowac

Link to comment
Share on other sites

carfit na priw

 

ps.

pomyszkowałem trochę po necie i zrozumiałem, że dla codziennej jazdy samochodem lżejsze koło zamachowe to obniżenie kultury pracy na niskich obrotach i zwiększenie zużycia sprzęgła i skrzyni biegów.

Jakiej masy jest seryjne koło w STI MY'03 ??

Link to comment
Share on other sites

"Niektórzy" twierdzą, że sprzęgło z STI 2,0 jest takie samo jako do STI 2,5. Prawda czy fałsz ??

 

"Ci niektórzy " mają racje , ale prawie .... Założysz sprzegło z 2.0 do 2.5 i na odwrót, bo ogólna budowa i średnica taka sama 240mm, ale pisałem Ci już, tarcza z 2.5STI ma większy element tłumiący o dobry 1cm na średnicy w porównaniu z 2.0. Jak nie wierzysz moge zrobić zdjecie jednej i drugiej i wkleić. I właśnie dlatego jak kupisz docisk N-grupowy, nie założysz do niego tarczy z 2.5 tylko z 2.0 , bo zwyczajnie nie wejdzie.

Koniec kropka .....

:twisted:

Link to comment
Share on other sites

Koniec kropka .....
...będzie jak mi prześlesz dane o które Cię prosiłem i sfinalizujemy transakcje :twisted:

 

Oki , ale to rano :cool:

Link to comment
Share on other sites

Założysz sprzegło z 2.0 do 2.5 i na odwrót, bo ogólna budowa i średnica taka sama 240mm, ale pisałem Ci już, tarcza z 2.5STI ma większy element tłumiący o dobry 1cm na średnicy w porównaniu z 2.0. Jak nie wierzysz moge zrobić zdjecie jednej i drugiej i wkleić. I właśnie dlatego jak kupisz docisk N-grupowy, nie założysz do niego tarczy z 2.5 tylko z 2.0 , bo zwyczajnie nie wejdzie.

Ale przy założeniu wszystkiego seryjnego to do 2.0 lepiej założyć od 2.5 czy zostawić z 2.0 ?

Link to comment
Share on other sites

ja bym załozył od 2.5t tym bardziej że cenowo jest praktycznie to samo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...