Skocz do zawartości

Olsztyńskie spotkania


emotorsport

Rekomendowane odpowiedzi

Fajnie było :) Moja traska :Dhttp://connect.garmin.com/activity/502119089

Gratuluję dla zwycięzców ... znowu Marchewa spokojną jazdą wygrał. Inni jakoś tak nerwowo prowadzili te auta, miotało nimi jak szatan ;) a CocaCola Man  :biglol:  spokojnie co nie znaczy wolno i znowu generalka wyjęta :puchar::thumbup:

Jacek slalom w okolicach nawrotu z kałużą szedłeś jak szatan .... aby po chwili zepsuć skręt... musisz chyba zwolnić aby poprawić czasy ;)

Marchewa nie chce nic mówić ale po moich korektach z ciśnieniem powietrza zrobiłeś najlepszy czas :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadniczo Marchewa wygrywa dzięki nam Łukasz... Ty zrobiłeś korektę ciśnienia. Ja kiedyś wetknąłem jeden wężyk, a później pokazałem jak trzeba ruszać.

I proszę. Czuję się ojcem tych sukcesów  B)

 

 

Yyy wychodzi z tego, że Łukasz jesteś matką  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś ewidentnie slicki pokazały, że nie są dla mnie w takich warunkach. Zdecydowanie pokonały mnie na syfie.

 

W przejazdach treningowych, po mierzonych, dopiero za drugim razem pojechałem po syfie na tyle ostrożnie (w końcu nabrałem respektu?), że nie powiozło mnie prosto jak na sankach. Teoretycznie poprawiłem też wtedy swój czas (241s) schodząc na 238s, choć to muszę zweryfikować jeszcze na filmach, bo kiedyś porównując czasy oficjalne do pomiaru na filmie różnice (stałe) widywałem rzędu 3s, jakby zegarki startu i mety nie były zsynchronizowane, więc tej poprawy może jednak wcale nie być.

 

Jacek i tak najlepiej mnie podsumował - że chyba powinien mi nakopać, bo szkoda tego sprzętu dla mnie. :twisted:

 

Trzeba jak najszybciej zapomnieć o wyniku, a błędy wyeliminować i będzie dobrze. :mrgreen:

Muszę też poprawić opis, choć to chyba będzie dla mnie dość trudne. Na razie skupia się bardziej na nawigacji (żeby trasy nie pomylić), a nie na aspektach technicznych - np. większość opon w drugiej części płyty (tych rozrzuconych po lewej i prawej stronie) miałem opisane tak samo, a tam były de facto bardzo różne zakręty między nimi.

 

 

Marchewa - gratulacje! Chyba muszę się na jakieś lekcje zapisać. :D

Marecki - również super! - widać postęp z każdym startem i przejazdem. Wkrótce zobaczysz, że Pug wcale nie jest taki wolny jak go opisujesz. ;)

 

 

BTW. Iskra, który w poprzednim starcie miał szanse być za mną (gdyby nie moja szykana) dziś daleko w czubie. Różnica? Ostatnio akurat nie miał szpery. Mówi, że różnica jest kolosalna. Wynik zdaje się to potwierdzać. ;)

 

 

musisz chyba zwolnić aby poprawić czasy

Już trzeci sezon sobie mówię, że muszę uspokoić jazdę. Tylko na razie jakoś mi nie wychodzi. :mrgreen:

Edytowane przez jpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Axmann, Krzychu. Ogarnęliście Subaraka? Będziecie?

 

jak już wiecie niestety nie, siła wyźsza....


 

 

Już trzeci sezon sobie mówię, że muszę uspokoić jazdę. Tylko na razie jakoś mi nie wychodzi. :mrgreen:

 

hm... a może cegła POD pedał gazu by cos pomogła .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A znacie parametry aut np Tymoszczuka i GT białego na rej. BS... z elektrownią na masce.... auta jakby mega krótkie skrzynie miały i masę mocy.. kierowcy szarpali nimi i hamowali non stop blokując koła jakby te moce ich przerastały a Marchewa po cichu spokojnie bez szarpaniny robił swoje płynną jazdą a też nie ma za długiej skrzyni a jazda zdecydowanie inna i chyba moc niższa od wymienionych czy się mylę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za gratki - znowu się uadło :)

na konic przejechałem się na fotelu tymoszczuka i krecika z ostródy (czerwony subarak) i wydaje mi się ze hamowania za szybkie (nie wieżą w hamulce a skupiaja się na recznym) i dojazdy do opon - zły kąt trzeba go tak brać żeby w środku zrętu być najbliżej opony a nie na początku, i te przody za bardzo im wypływały, ale tu nie wiem czy za dużó gazu czy auta jakieś inne, mi się bardziewj trzyma - chyba.

jeszcze raz dzieki za gratki i oczywićie gratulacje dla całej reszty zawodników - najważniejsze dojachać do mety


a i oczuwiście dzięki za pomoć wełniacza i pablonasa - bez was nie wiadomo co by było ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
a do czego potrzebujesz i w jakim stanie ?

Do Imprezy, żeby chwile polatać, zainwestowałem w komplet, ale nie pasuje, i muszę go szybko sciagnąć. Docelowo coś tam zakupię nowego pewnie...

Kiedy pochwalisz się jakimiś zdjęciami

Dzięki Jacek, szarości ostatnio wracają do łask. No niby mówią, że nieładnie się chwalić :). Plejady na pewno terenowa zostaje.. może kiedyś, jak będę umiał jeździć i jak do tego czasu auto będzie żyło...  :rolleyes:

post-9725-0-25293800-1401917318_thumb.jpg

Edytowane przez Albajn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a wybiera się ktoś dzisiaj na Night Power ?


znaczy się nikt nie jest pasjonatem wyścigów po prostej :) a ja byłem ale mogę się wytłumaczyć , że niby służbowo ;)

http://wo24.pl/runda-night-power-2014-gp-olsztynie/

jak zwykle najszybszy był golf 2 :D


na No LIMIT też będę. a Btw: ktoś się wybiera na 22 czerwca na Milano do Ornety ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...