Jump to content

Minimalna grubość tarcz w WRX


gieta
 Share

Recommended Posts

Przód nowa 24mm / min 22mm, tył nowa: 18mm / min 16mm. Czyli jak zejdzie po 2mm od nowości, to zaleca się wymianę. Warto też sprawdzić, czy równo schodzą po obu stronach - np. przy okazji wymiany kół na zimowe / letnie.

Link to comment
Share on other sites

Podpinając się pod wątek (jako, że szukajka od jakiegoś czasu nie działa, co jednak nieco utrudnia dotacie do archiwalnych postów) chciałem zapytać jakie tarcze poleciliby koledzy pod klocki OMP Road&Sport ?

 

Jazda: 90% miasto - "przeważnie z głową" :mrgreen:

10% trasa - "tu się hamulców nie używa..." :twisted:

Pewnie kiedyś się jakiś wypad na szkolenie w końcu trafi...ale chyba zacznę od kolejnej zimy :roll:

 

W związku z tym, co wyżej napisałem skłaniam się ku gładkim tarczom...Brembo, TRW/Lucas? DBA to już za wysoka półka cenowa...w moim przypadku stwierdziłem, że nakłady finansowe nie zostaną w pełni wykorzystane.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za opinie i namiary :smile:

 

Zastanawiam się jeszcze nad kwestią wymiany - powiedzmy, że mogę nabyć w warsztacie usługę wymiany wraz z tarczami (klocki dostarczam swoje). Hipotetycznie - po jakimś czasie okazuje się, że tarcze się pokrzywiły i chcę je reklamować...w tym wypadku warsztat jako sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność (zdejmuje tarcze, wysyła gdzie trzeba, zakłada nowe itd.), nie ponoszę zatem żadnych dodatkowych kosztów...tak mi się przynajmniej wydaje :roll:

 

Narzut warsztatu na częsciach to pewnie ok. 100-150zł za komplet 2 tarcz. Czy w tym wypadku lepiej kupić części na własnę rękę i brać na siebie koszty w przypadku konieczności skorzystania z gwarancji czy te tarcze się jednak na tyle często gną, że lepiej zapłacić więcej i niech martwi się usługodawca :?:

Link to comment
Share on other sites

dv24v, dokładnie tak jak piszesz, gładkie Zimmermanny.

Sam jeżdżę na takim zestawie w połączeniu z klockiem DS2500 i jestem bardziej niż zadowolony.

Jedyny mankament tego jest taki, że na zimno zdarza im się popiskiwać, ale przynajmniej ludzie mi z pasów uciekają i nie muszę ostro hamować :grin:

Link to comment
Share on other sites

darkogda, Lechu "Ferodo" polecił mi gładkie zimmermany. w jakości nie gorsze od brembo, tańsze od nich o ~ 30-40 % ?

 

moje gładkie cimermannny, przez Lecha polecane po 12kkm biły jak diabi... :shock:

Link to comment
Share on other sites

Niech jeszcze 10 osob, przepisze to samo. Tylko ubierze w inne słowa i doda, ze trzeba mocno dokrecic kola itp.

 

I co sie pieklisz dv24v!? Nie każdemu net działa tak szybko jak Tobie. Liczy się chyba to, że kolega dostał poprawną odpowiedź.

 

Nawiasem mówiąc wygląda na to, że offtop w technicznym znowu staje się normą...

Link to comment
Share on other sites

darkogda, Lechu "Ferodo" polecił mi gładkie zimmermany. w jakości nie gorsze od brembo, tańsze od nich o ~ 30-40 % ?

 

moje gładkie cimermannny, przez Lecha polecane po 12kkm biły jak diabi... :shock:

 

Już zanabyłem :evil: bendem rekamować w razie czego :]

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...