Skocz do zawartości

Uboga mieszanka paliwa?


potok

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ja w gt 97 miałem problem z delikatnym szarpanie w okolicach 3000 i opornym zbieraniem do tych obrotów, nie występował mi żaden błąd,okazało się ze to była wina przepływomierza,wystarczyło wyczyścić,u ciebie będzie to samo spróbuj wyczyścić benzyna ekstrakcyjna i delikatny pędzelek tylko delikatnie żebyś nie pourywał drucików delikatnie a jeżeli chodzi o sondę lambda to nie musisz kupować oryginalnej wystarczy uniwersalna tylko lepsza bosch lub ntk,miałem kiedyś w kalibrze turbo taki problem wyskakiwał mi błąd w pewnych zakresach obrotów około 3000 4000 ale to tylko w pewnych obrotach wina była właśnie sonda lambda wymiana na nowa i błąd już się nie pojawił ,ja bym wyczyścił przeplywke jak się znowu pojawi to sondę wymienił pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w gt 97 miałem problem z delikatnym szarpanie w okolicach 3000 i opornym zbieraniem do tych obrotów, nie występował mi żaden błąd,okazało się ze to była wina przepływomierza,wystarczyło wyczyścić,u ciebie będzie to samo spróbuj wyczyścić benzyna ekstrakcyjna i delikatny pędzelek tylko delikatnie żebyś nie pourywał drucików delikatnie a jeżeli chodzi o sondę lambda to nie musisz kupować oryginalnej wystarczy uniwersalna tylko lepsza bosch lub ntk,miałem kiedyś w kalibrze turbo taki problem wyskakiwał mi błąd w pewnych zakresach obrotów około 3000 4000 ale to tylko w pewnych obrotach wina była właśnie sonda lambda wymiana na nowa i błąd już się nie pojawił ,ja bym wyczyścił przeplywke jak się znowu pojawi to sondę wymienił pozdrawiam

 

Jutro będę badał temat z chłopakami, mam nadzieje że to przepływka i będzie po sprawie.Sprawdzę sondę bo bede miał drugiego bug'a do przekładek i porównania.

Mam nadzieję ,że jutro wam napiszę co tam się u mnie dzieje ;)

 

pozdro i dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie jest to przepływka. W poniedziałek będę dłubał dalej, są jeszcze szanse ze coś nie tak z podcisnieniami i właśnie to będziemy mierzyć no i jeszcze słyszalem ze takie szarpania może powodować westgate...

Wiadomo wam coś na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

po paru tygodniach spokoju Check zapalił się znowu. Sytuacja się powtórzyła na trasie, z tym ,że kontolka paliła się przez dzien i zgasła.

Wyszstko juz mam prawie sprawdzone,dzisiaj jeszcze chce sprawdzić szczelość dolotu. I chyba zmnienię lambdę bo już nie mam siły.

Co sądzicie ?

Co to może być?

Macie jakiś pomysł? Zmieniona juz pompa paliwa, świece, sprawdzonę węzyki podcisnienia, nowe przewody paliwowe, turbo pomierzone i ładuje bardzo dobrze, zmnieniałem przepływkę, teraz została mi lambda więc chyba też ją zrobię.

Jeszcze jakieś rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj to komus, kto wie co robi. Nie ma potrzeby wymieniac po kolei czesci, droga eliminacji predko nie usuniesz usterki.

Jetronik wie co robi, powinien sobie poradzic.

okej wszystko juz wiem. Mam dziurawą rurę miedzy airboxem a turbo. Musze wymienić, bo ciągnie tam lewe powietrze i powinno wszystko się ułozyć:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz

sonda lambda

ECU

pompa paliwa

 

tu mogą siedzieć diabełki :twisted:

Ciagle walcze z tym problemem.dzisiaj znowu się pojawil blad 171.

Wczoraj zmienilem rure od turbo,przeplywomierz sprawdzony,zastanawiam się nad zakupem sondy.

Powiedz co moze siedziec w ECU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ozygen sensor ( to chyba lambda) w kolektorze, ten przedni.

 

Wyrzuca CEL na trasie przy wolnym przemieszczaniu, mimo ze na badaniu odczyty z niego sa w normie.

 

też jestem tego zdania. Na diagnostyce nic nie wyszlo. Musza sprawdzać auto pod obciążeniem, a hamownie maja zapchana do przyszłej srody!

Zobaczymy może jednak wrzucę te lambdę nową...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

I jak tam rozwiązałeś ten problem z p0171?? Mam podobny, wszystko wskazuje na pierwszą sondę bo jakieś dziwne wartości pokazuje i auto jakoś nierówno chodzi. Zamienniki nie wchodzą w grę sprawdzane były dwie sondy bosch i ntk mają inny opór i wywala błąd grzałki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem była pompa paliwa prawdopodobnie bo bład przestał wyskakiwać gdy zamontowałem walbro 255, przerywanie dalej zostało ale zmalało. Więc wrzuciłem lambde która kupiłem w intercarsie i wszystko ustało.

Pomiajając to ,ze wczesniej okazało sie ze głowice popękały i zrobiłem remoncik + dodatkowo pompa i sonda i auto zaczeło dobrze latać w koncu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj

 

mam podobnie w outbacku z US (my05).

 

scenariusz zawsze taki sam:

kasuję CEL

na zimnym silniku (ssanie ;-) - wszystko jest ok

silnik się nagrzeje -

póki gaz wciśnięty - nie ma CEL

gaz puszczony - wolne obroty - CEL

 

podejrzewam sondę , ale może to tylko lewe powietrze ? ale dlaczego to wyskakuje tylko na wolnych obrotach?

 

do tego - po skasowaniu CEL, auto ciężko zapala (jak jest CEL i mapy awaryjne - pali normalnie)

i przez jakiś czas (kilka jazd) na wolnych obrotach ma niskie obroty, tak że przygasa.

 

any ideas?

 

pozdro

B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh.. qrw. z warsztatami wymieniłem świecę i sondę przejechałem parę kilometrów znowu zapaliła się ulubiona kontrolka. pewnie dalej p0171. Zawiozłem auto z powrotem na serwis ciekawe co powiedzą. Zauważyłem że auto przy przyspieszaniu podszarpuje, a na jałowym się telepie na boki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to tak jak moje miało z szarpnięciami. na boki nie telepie juz ale kiedys sporadycznie się telepał.

świece i sonda mi tez nie pomogły, najlepszy efekt po zmianie pompy miałem ale na trasie znowu mi go przymulało jak leciałem i przyspieszałem płynnie na 4 biegu. Wszyskie opcje już przerobiłem i wszystko sie zgadza. Teraz będe sie pozbywał jeszcze katalizatorów bo z manuala po wpisaniu błedu p0171 podają ,że może być kat zapchany, co po sprawdzeniu wartości na moim kacie jest bardzo możliwe więc przy okazji wywalam całą ekologię i będę patrzył na efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...