ravo Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 jest taka sama jak w my00? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 jest taka sama jak w my00? Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 to nie pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Dziękuje za chęci, jesteś jedyny który odpowiedział na moją prośbę. Generalnie mój mechanik zmotał jakiegoś swojego kolegę wieć w srodę sprawdzamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 ja w gt 97 miałem problem z delikatnym szarpanie w okolicach 3000 i opornym zbieraniem do tych obrotów, nie występował mi żaden błąd,okazało się ze to była wina przepływomierza,wystarczyło wyczyścić,u ciebie będzie to samo spróbuj wyczyścić benzyna ekstrakcyjna i delikatny pędzelek tylko delikatnie żebyś nie pourywał drucików delikatnie a jeżeli chodzi o sondę lambda to nie musisz kupować oryginalnej wystarczy uniwersalna tylko lepsza bosch lub ntk,miałem kiedyś w kalibrze turbo taki problem wyskakiwał mi błąd w pewnych zakresach obrotów około 3000 4000 ale to tylko w pewnych obrotach wina była właśnie sonda lambda wymiana na nowa i błąd już się nie pojawił ,ja bym wyczyścił przeplywke jak się znowu pojawi to sondę wymienił pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 ja w gt 97 miałem problem z delikatnym szarpanie w okolicach 3000 i opornym zbieraniem do tych obrotów, nie występował mi żaden błąd,okazało się ze to była wina przepływomierza,wystarczyło wyczyścić,u ciebie będzie to samo spróbuj wyczyścić benzyna ekstrakcyjna i delikatny pędzelek tylko delikatnie żebyś nie pourywał drucików delikatnie a jeżeli chodzi o sondę lambda to nie musisz kupować oryginalnej wystarczy uniwersalna tylko lepsza bosch lub ntk,miałem kiedyś w kalibrze turbo taki problem wyskakiwał mi błąd w pewnych zakresach obrotów około 3000 4000 ale to tylko w pewnych obrotach wina była właśnie sonda lambda wymiana na nowa i błąd już się nie pojawił ,ja bym wyczyścił przeplywke jak się znowu pojawi to sondę wymienił pozdrawiam Jutro będę badał temat z chłopakami, mam nadzieje że to przepływka i będzie po sprawie.Sprawdzę sondę bo bede miał drugiego bug'a do przekładek i porównania. Mam nadzieję ,że jutro wam napiszę co tam się u mnie dzieje pozdro i dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 no niestety nie jest to przepływka. W poniedziałek będę dłubał dalej, są jeszcze szanse ze coś nie tak z podcisnieniami i właśnie to będziemy mierzyć no i jeszcze słyszalem ze takie szarpania może powodować westgate... Wiadomo wam coś na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam, po paru tygodniach spokoju Check zapalił się znowu. Sytuacja się powtórzyła na trasie, z tym ,że kontolka paliła się przez dzien i zgasła. Wyszstko juz mam prawie sprawdzone,dzisiaj jeszcze chce sprawdzić szczelość dolotu. I chyba zmnienię lambdę bo już nie mam siły. Co sądzicie ? Co to może być? Macie jakiś pomysł? Zmieniona juz pompa paliwa, świece, sprawdzonę węzyki podcisnienia, nowe przewody paliwowe, turbo pomierzone i ładuje bardzo dobrze, zmnieniałem przepływkę, teraz została mi lambda więc chyba też ją zrobię. Jeszcze jakieś rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Podjedz do Dzierzoniowa na diagnostyke moze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 do Dzierżoniowa mam kawałek, lepiej będzie chyba podjechać do Jettronica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Daj to komus, kto wie co robi. Nie ma potrzeby wymieniac po kolei czesci, droga eliminacji predko nie usuniesz usterki. Jetronik wie co robi, powinien sobie poradzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Daj to komus, kto wie co robi. Nie ma potrzeby wymieniac po kolei czesci, droga eliminacji predko nie usuniesz usterki.Jetronik wie co robi, powinien sobie poradzic. okej wszystko juz wiem. Mam dziurawą rurę miedzy airboxem a turbo. Musze wymienić, bo ciągnie tam lewe powietrze i powinno wszystko się ułozyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 przepływomierzsonda lambda ECU pompa paliwa tu mogą siedzieć diabełki Ciagle walcze z tym problemem.dzisiaj znowu się pojawil blad 171. Wczoraj zmienilem rure od turbo,przeplywomierz sprawdzony,zastanawiam się nad zakupem sondy. Powiedz co moze siedziec w ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 np. uwalone wejście lub wyjście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 np. uwalone wejście lub wyjście dzieki. Jutro jade do jetronik na diagnostyke. Wszystko w koncu sie wyjasni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliwer78 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 ozygen sensor ( to chyba lambda) w kolektorze, ten przedni. Wyrzuca CEL na trasie przy wolnym przemieszczaniu, mimo ze na badaniu odczyty z niego sa w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 ozygen sensor ( to chyba lambda) w kolektorze, ten przedni. Wyrzuca CEL na trasie przy wolnym przemieszczaniu, mimo ze na badaniu odczyty z niego sa w normie. też jestem tego zdania. Na diagnostyce nic nie wyszlo. Musza sprawdzać auto pod obciążeniem, a hamownie maja zapchana do przyszłej srody! Zobaczymy może jednak wrzucę te lambdę nową... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIN Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 I jak tam rozwiązałeś ten problem z p0171?? Mam podobny, wszystko wskazuje na pierwszą sondę bo jakieś dziwne wartości pokazuje i auto jakoś nierówno chodzi. Zamienniki nie wchodzą w grę sprawdzane były dwie sondy bosch i ntk mają inny opór i wywala błąd grzałki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Problemem była pompa paliwa prawdopodobnie bo bład przestał wyskakiwać gdy zamontowałem walbro 255, przerywanie dalej zostało ale zmalało. Więc wrzuciłem lambde która kupiłem w intercarsie i wszystko ustało. Pomiajając to ,ze wczesniej okazało sie ze głowice popękały i zrobiłem remoncik + dodatkowo pompa i sonda i auto zaczeło dobrze latać w koncu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIN Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Zacznę w takim razie od świec i sondy zobaczymy czy sonda zacznie normalnie pracować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 12 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 kurde dzisiaj znowu sie zapalił check, tym razem jechalem sobie spokojnie na trasie i nagle moja ulubiona lampka sie pojawiła ponownie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pt@h Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 witaj mam podobnie w outbacku z US (my05). scenariusz zawsze taki sam: kasuję CEL na zimnym silniku (ssanie ;-) - wszystko jest ok silnik się nagrzeje - póki gaz wciśnięty - nie ma CEL gaz puszczony - wolne obroty - CEL podejrzewam sondę , ale może to tylko lewe powietrze ? ale dlaczego to wyskakuje tylko na wolnych obrotach? do tego - po skasowaniu CEL, auto ciężko zapala (jak jest CEL i mapy awaryjne - pali normalnie) i przez jakiś czas (kilka jazd) na wolnych obrotach ma niskie obroty, tak że przygasa. any ideas? pozdro B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 any ideas? zamiast (uparcie) kasować CEL wyczytaj błąd i wróć z nim na foruma problemem nie jest CEL tylko to co go wywołuje (chyba, że jesteś na etapie sprzedaży auta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIN Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 ehhh.. qrw. z warsztatami wymieniłem świecę i sondę przejechałem parę kilometrów znowu zapaliła się ulubiona kontrolka. pewnie dalej p0171. Zawiozłem auto z powrotem na serwis ciekawe co powiedzą. Zauważyłem że auto przy przyspieszaniu podszarpuje, a na jałowym się telepie na boki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 o to tak jak moje miało z szarpnięciami. na boki nie telepie juz ale kiedys sporadycznie się telepał. świece i sonda mi tez nie pomogły, najlepszy efekt po zmianie pompy miałem ale na trasie znowu mi go przymulało jak leciałem i przyspieszałem płynnie na 4 biegu. Wszyskie opcje już przerobiłem i wszystko sie zgadza. Teraz będe sie pozbywał jeszcze katalizatorów bo z manuala po wpisaniu błedu p0171 podają ,że może być kat zapchany, co po sprawdzeniu wartości na moim kacie jest bardzo możliwe więc przy okazji wywalam całą ekologię i będę patrzył na efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się