Jump to content

ej20K niedogrzanie?


cypis

Recommended Posts

Wiec nie wiem czy problem czy te typy tak maja czy klimatronik mi nawala ale (forek s/tb my99)

Ja szczelam ze termosta ale nie wszystkie objawy mi pasuja...... ale do sedna

1)Auto jak sie odpali i zaraz jedzie zagrzewa sie znacznie dłórzej niz na postoju ciezej go dogrzac jadac

2) stojac idzie fajne ciepłe powietrze z kratek im szybciej jade tym wieje zimniejszym przy 160km/h to wieje moze tem 15C z kratek

3) górny waz chłodnicy jest ciepły zaraz po odpaleniu, a po jezdzie góra parzy dół jest zimny (koło termostatu )

 

Teraz przeci termostatowi temp na wskażniku stoi idelanie w miejscu, moze delikatne wachania 1,2 kreski ale to ledwo zauważalne. (gdzie w ej20k sti ma czujnik tem płynu) i czy zwykły GTowy termostat pasuje ????

Link to comment
Share on other sites

Dla mnie raczej termostat tak na 99%. Wymień profilaktycznie, bo majątku nie kosztuje.

Druga opcja to uszkodzona pompa wody - ukręcony wirnik i nie pompuje wody do nagrzewnicy , ale to ten 1% :wink:

Link to comment
Share on other sites

pompa pompuje wymieniona moze z 5tys km temu w aso pozatym jak otworzy sie zbiornik wyrównawczy ten od turbo i doda gazu płyn zasuwa jak dziki czyli pompuje.

 

Czy do ej 20k jdm pasuje zwykły gtowy termostat czy cos trzeba zamawiac sprowadzac itp??

Link to comment
Share on other sites

Druga opcja to uszkodzona pompa wody - ukręcony wirnik i nie pompuje wody do nagrzewnicy , ale to ten 1% :wink:

To autko by się gotowało momentalnie.

 

 

cypis, zdecydowanie termostat.

Link to comment
Share on other sites

cypis na 99% termostat. Ja przez pewien czas jeździłem bez (sprawdzałem czy nowa chłodnica daje rade i nie chciałem go przegrzać) i wyglądało to dokładnie tak samo - auto jechało wolno lub na postoju i się ładnie nagrzewało, natomiast przy dużych prędkościach, temp. wody porafiła zejść do dolnej kreski.

Link to comment
Share on other sites

To do kija pana gdzie jest czujnik temp wody w w ej20k ??? bo praktycznie nie ma zadnych (doslownie malutkie ledwo zauwarzalne ) skoki temp.

 

Tak samo wczoraj sprawdzalem na postoju szybko osiaga tem po odpaleniu, a jak sie odpali i zaraz jedzie zdecydowanie dłórzej to trwa...Tylko do tego wszystkiego nie pasuje mi brak skoków tem na wskaźniku czy jakich kolwiek oznak niedogrzania silnika..... :evil::evil:

Misiek ale wlasnie tem stoi idelanie na srodku wskaźnika szczalka nic nie pływa zero skoków itp.

Do osiagniecia tem znosnej musze ok 10km zrobic jak sie odpala i jedzie ,a po odpaleniu i postoju idzie to dojsc szybko. Jeszcze raz pisze jak auto osiagnie polowe wskaznika tak szczalka staje jak wryta!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

dobra ale dlaczego wskazania temp tego nie mówia szczalka jest zawsze na srodku!!!!Nie ma wachań itp Dlatego to mnie myli albo spece tak kiepsko umiescili czujnik ze oszukuje......

Link to comment
Share on other sites

brak wszystkich PL znakow sorry :twisted::twisted: jak mniej wiecej, wiem ze w subaru jej dzialanie to fikcja ale zeby az w takim stopniu??????

Nawet przy niedomykajacym sie termostacie zeby nie pokazywala zadnych skoków temp???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...