adalbert74 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Masz dookola Macpherson, to samo co z przodu. Nie ma wielowachacza z tylu. Obrazek wprowadzasz w błąd... FORESTER - zawieszenie " Przednie i tylne zawieszenie Zastosowane z przodu kolumny McPhersona ze sprężynami o dużej średnicy mają świetną charakterystykę zapewniającą wygodę jazdy, a duża wartość prześwitu (215 mm) jest gwarancją, że pojazd poradzi sobie niemal w każdych warunkach drogowych. Zawieszenie wielowahaczowe z tyłu sprawia, że właściwości opon są w pełni wykorzystane, a długi skok zawieszenia zapewnia niezrównany komfort jazdy." edit: Sabor mnie uprzedził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 adalbert74, przecież Ty mówisz o nowym Forku, a Kuba, o "starym" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalbert74 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 adalbert74, przecież Ty mówisz o nowym Forku, a Kuba, o "starym" wątek jest przecież o NOWYM EDIT: - ok - rozumiem - nie zauważyłem, że KUBA odnosił się do wypowiedzi Adasha, który ma poprzedniego Forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Masz dookola Macpherson, to samo co z przodu. Nie ma wielowachacza z tylu. Obrazek wprowadzasz w błąd... FORESTER - zawieszenie Forester MY06, taki jak ma AdaSch, ma Macphersona dookola, nikogo nie wprowadzam w blad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalbert74 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Masz dookola Macpherson, to samo co z przodu. Nie ma wielowachacza z tylu. Obrazek wprowadzasz w błąd... FORESTER - zawieszenie Forester MY06, taki jak ma AdaSch, ma Macphersona dookola, nikogo nie wprowadzam w blad. Przepraszam Kuba - już wyjaśniłem przyczynę nieporozumienia w poprzednim poście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Czy w nowym forku zrezygnowano z samopoziomowania?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Czy w nowym forku zrezygnowano z samopoziomowania?... Zdecydowanie TAK! co ma plusy i minusy plus, mniej awaryjne lub wcale minus, samo coś tam ma świetną charakterystykę i się utwardza co jest super Co do mojego wielowachacza, jak kupowałm mówili, że to wielowachacz no i drążków jest z 5 na koło No na pewno nie jest to belka skrętna. [ Dodano: Pią Sty 22, 2010 8:35 pm ] no i na pewno zawiecha w forkach poprzednich jest pancerna. Wiem, bo sam osobiście przywaliłem konkretnie w krawężnik wylatując z zakrętu, pogiąłem totalnie felgi itd a nawet zbieżności nie rozwaliłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Chyba, że na Tribece stoi. Aaaa Tribece to chyba gdzieś znaleźli, albo ktoś inny im zrobił... Tribeca też jest na płycie poprzedniego Legacy :cool: Sabor napisał/a: Czy w nowym forku zrezygnowano z samopoziomowania?... Zdecydowanie TAK! Raczej nie :razz: Cytat z arkusza specyfikacji Forestera MY09: "system samopoziomowania nadwozia (tylna oś)" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Raczej nie Cytat z arkusza specyfikacji Forestera MY09: "system samopoziomowania nadwozia (tylna oś)" a ja widziałem te amorki i nawet w aso mi powiedzili, że nie ma już samopoziomowania albo są inne amorki po których tego nie widać :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Może są inne właśnie dlatego, że stare były awaryjne :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Co do plyty podlogowej, ktora jest wspolna. Kiedys czytalem artykul na temat procesow technologicznych w fabrykach samochodowych. Opracowanie nowej plyty i przystosowanie fabryki do jej produkcji to w dzisiejszych czasach koszt sumaryczny ok. 1.5 mld dolarow (półtora miliarda dolarów). Nie dziwne wiec, ze producenci unikaja jak ognia opracowania nowej plyty. Oszczednosci w ten sposob szuka zreszta wielu producentow. Niektore modele Volvo sa na plycie podlogowej Forda. VW Tuareg i Porsche Cayenne to tez ta sama plyta. Pewnie przykladow mozna by jeszcze znalezc duzo wiecej. Dzisiaj przyjelo sie, a w zasadzie rynek to wymusza, ze kazdy producent co roku robi lifting kazdego modelu, a raz na trzy lata wypuszcza nowy. Oczywiscie to nie oznacza, ze co trzy lata jest nowa plyta podlogowa. W przypadku Toyoty to moze i bedzie sie oplacac bo szprzedaja ogromne ilosci pojazdow. No ale takie Subaru, ktore sprzedaje duzo mniej zwyczajnie nie zarobi na czeste opracowanie nowej plyty. Stad pewnie unifikacja miedzy modelami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Oszczednosci w ten sposob szuka zreszta wielu producentow. Niektore modele Volvo sa na plycie podlogowej Forda. VW Tuareg i Porsche Cayenne to tez ta sama plyta. Pewnie przykladow mozna by jeszcze znalezc duzo wiecej. To tak w skrócie: VW Golf V VW Golf V Kombi VW Golf Plus VW Jetta VW Caddy VW Caddy Maxi VW Tiguan VW Touran VW Scirocco Seat Leon Seat Altea Seat Toledo Audi A3 Skoda Octavia Skoda Octavia Kombi --- Mitsubishi Lancer Mitsubishi Outlander Peugeot 4007 Citroen C-Crosser Chrysler Sebring Jeep Patriot Jeep Compass Dodge Caliber Dodge Avenger Dodge Nitro --- Nissan Micra Nissan Note Nissan Tiida Renault Clio Renault Modus Renault Grand Modus --- Ford Focus Ford Kuga Volvo S 40 Volvo V50 Mazda 3 --- Fiat Grande Punto Fiat Linea Alfa Romeo Mito --- Citroen C1 Peugeot 107 Toyota Aygo --- Citroen Berlingo Peugeot Partner --- Fiat 500 Ford Ka --- Suzuki SX 4 Fiat Sedici Ford Fiesta Mazda 2 --- Chevrolet Captiva Opel Antara --- Kia Cee’d Kia Cee’d Sporty Wagon Hyundai i30 Hyundai i30 CW --- Kia Magentis Hyundai Sonata --- Ford Mondeo Volvo S60 Jaguar Nawet te marki z pozoru walczące ze sobą na śmierć i życie :wink:. No i zostaje jeszcze sprawa wspólnych jednostek napędowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Przypomina mi sie heca z kluczykiem od Aston Martina, ktory jak sie okazalo, jest tak naprawde kluczykiem z Volvo http://www.v10.pl/Aston,Martin,V8,Vanta ... 22296.html Ciekawe jakie jeszcze oszczednosci poczyniono w Astonie... Skoro kluczyk pasowal, to pewnie stacyjka tez, moze ECU tez? Pewnie wiazki podobne. Tylko cena niepodobna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się