MACKAM Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Czy ktoś może wie z jaką siłą powinien być dokręcony czujnik spalania stukowego w IMPREZIE GT '99 ??? Z góry dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 23.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACKAM Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Dzięki Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Dzięki Kazio za te 23.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobej Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Muszę się pochwalić , że ostatnio pozbyłem się spalania stukowego ... A zrobiłem ok 50 tyś km ze świecącym się CHECK ENGINE z powodu owego spalania . Podczas przykręcania nie używałem żadnego klucza dynamometrycznego . Po prostu "nie za mocno" . To wystarczy . Wszystko gra i w końcu nie stuka Aż dziwnie się jeździ teraz bez CHECK ENGINE'u . Chyba się za bardzo przyzwyczaiłem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Też mam problem z tym czujnikiem. Stuków raczej niema bo CEL zapala się czasem podczas odpuszczania gazu przy zmianie biegów albo ostatnio zapalił się podczas bardzo spokojnej jazdy. Nie są to raczej warunki sprzyjające spalaniu stukowemu. Musze kupić nowy czujnik bo dokręcony raczej jest poprawnie przez fabrykę 10 lat temu. Problem z tym że jest bardzo niedostępnym miejscu. Ma ktoś może pomysł jak się do niego dobrać najłatwiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Ja mam u siebie czujnik nissanowy z silnika SR20 i lata jak ta lala , wcześniejsze zabawy z orginalnym czujnikiem wychodziły podobnie (po jakimś czasie wracał cell). Druga z przyczyn może być kabel przy Twoim czujniku czasem potrafi nie łączyć (przypadkiem taką możliwość zauwazyłem u siebie, bo włączał sie jak chciał). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Ja za poradą innego forumowicza przekręciłem czujnik w inne miejsce i jest spoko :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Według mnie ten czujnik jest tam bo musi być tam. W innym miejscu po prostu nie 'słyszy' stuków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Problem z tym że jest bardzo niedostępnym miejscu. Ma ktoś może pomysł jak się do niego dobrać najłatwiej? Zdjąć IC. Ale i tak łatwo nie będzie. Dodatkowo jeśli masz klimatyzację to już masakra na całej linii. U mnie kompresora nie ma i dzięki temu mogę dojść do czujnika drugą ręką żeby go przytrzymać przy celowaniu śrubką od góry :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Ja za poradą innego forumowicza przekręciłem czujnik w inne miejsce i jest spoko :!: Jurku daj znać co to za patent bo mnie też to męczy, na szczęście po 15 minutach się wyłącza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Według mnie ten czujnik jest tam bo musi być tam. W innym miejscu po prostu nie 'słyszy' stuków Wolę jak on nie słyszy i nie zamula mi silnika niż jak świeci i zamula Jurku daj znać co to za patent bo mnie też to męczy, Przekręciłem go na obudowę sprzęgła :!: może dam fotkę gdzie go przykręciłem :?: Przykręć go wartością podaną wyżej :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 może dam fotkę gdzie go przykręciłem :?: Byłbym wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Prześlę na telefon :!: Pzdr [ Dodano: Pią Sty 22, 2010 5:58 pm ] Byłbym wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 odgrzeję kotleta...Panowie czy ten czujnik mozna w ogole wypiac z wtyczki badz wykrecic z bloku i spiac gdzies by nie latal ale jednoczesnie nie wywalal bez powodu bledu po prostu nic nie slyszac? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 viewtopic.php?f=21&t=156357&p=1686716#p1686716 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 tak, to juz przesledzilem AMI....ja myslalem raczej o czyms bardziej chamskim czyli wykrecenie go i umocowaniu go gdziekolwiek byleby tylko byl zmasowany i gluchy, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Ja bym sie skupil na ostatnim zdaniu z wpisu Elka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 hmm to prawda, tyle ze dla mnie GT to nie wyscigowka i traktuje je jako auto na niedzielne wycieczki za Wroclaw wiec poscig za moca i zabawy w wieksze doladowania oraz urywanie sekund na gtechu mam juz dawno za soba, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 pawel_20vt, Jeżeli czujnik wywala błąd "bez powodu" to go wymień po prostu bo się zepsuł (zdarza się). On naprawdę jest ważny bo reaguje na np marne paliwo, a wbrew pozorom jest bardzo ważny również przy delikatnej jeździe (nie wiem czy nie nawet ważniejszy przy spokojnej jeździe niż przy pełnym bucie). Jeśli chcesz go "ogłuszyć" to po prostu przykręć go albo do któregoś z gwintowanych otworów na skrzyni biegów albo w ogóle zostaw go "w powietrzu" tylko musisz go wtedy zmasować (podłączyć do masy silnika/minusa akumulatora). Ale ja tego NIE POLECAM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 hmm rozumiem....dobrze wiec, zrobie tak jak ma byc w fabryce, sprobuje go wyczyscic a jak nie bedzi efektu poszukamy nowego, dziekuje i pozdrawiam, Pawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się