TomaszOBK Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 To samo można powiedzieć na co nam napęd SAWD czy większy prześwit skoro przydaje się tak na 100% ze 2-3dni w roku. Dobi1972 - ja się właśnie przesiadłem z przednionapędówki na Subaru i CODZIENNIE nie mogę się nadziwić, czemu toto nie traci przyczepności przy ruszaniu ze skrzyżowania. Grzałka jest ekstra, jak ktoś parkuje pod chmurką, ale jak potem kabel puścić - przez balkon? z piwnicy? jak tego upilnować? A widzieliście auto z podpiętą grzałką pod jakimś hotelem podczas urlopu w górach (bo ja nie)? Czy ta grzałka pomaga odpalić diesla, jak się parafina wytrąci w przewodach (tym mnie straszono: nie kupuj diesla, bo go nie odpalisz w zimie w czasie urlopu np. w Alpach i obciach na całą wieś, że sąsiad starym benzyniakiem pojedzie, a ty z rodziną na piechotę będziecie zapylać...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Dobi1972 - ja się właśnie przesiadłem z przednionapędówki na Subaru i CODZIENNIE nie mogę się nadziwić, czemu toto nie traci przyczepności przy ruszaniu ze skrzyżowania. Grzałka jest ekstra, jak ktoś parkuje pod chmurką, ale jak potem kabel puścić - przez balkon? z piwnicy? jak tego upilnować? A to tak, dziś jeździłem Hondą i parę razy przy ruszaniu straciłem przyczepność - mokro było i zimówki - gratis dostałem uwagi od żony :-) - trzeba miej gazu i będzie lepiej przy S-AWD nie zwracam na to uwagi. Co do kabelków to prawda duży problem, chyba że ktoś parkuje na swojej posesji i zrobi sobie gniazdko jak Skandynawowie lub ma nieogrzewany garaż i tam gniazdko. Nie wiem czy na parafinę będzie grzałka przydatna - zależy gdzie jest filtr paliwa. Dla tych co parkują pod chmurką vebasto jednak będzie lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 jeśli nie codziennie w naszym klimacie to bardziej kwestia komfortu niż bezwzględna potrzeba, jak ma ktoś taką potrzeba bo lubi ciepło to czemu ma sobie tego nie założyć jego samochód jego kasa na pewno to nie zaszkodzi :-) Howgh! Dokładnie to miałem na myśli. Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 nie kupuj diesla, bo go nie odpalisz w zimie w czasie urlopu np. w Alpach i obciach na całą wieś, że sąsiad starym benzyniakiem pojedzie, a ty z rodziną na piechotę będziecie zapylać...). Ja już widziałem zamknięte w duże mrozy dystrybutory z ON (było coś koło -32C), za to rodzina namawiała na diesla bo z tą parafiną to legenda i u nich nie było problemów :-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 nie kupuj diesla, bo go nie odpalisz w zimie w czasie urlopu np. w Alpach i obciach na całą wieś, że sąsiad starym benzyniakiem pojedzie, a ty z rodziną na piechotę będziecie zapylać...). Ja już widziałem zamknięte w duże mrozy dystrybutory z ON (było coś koło -32C), za to rodzina namawiała na diesla bo z tą parafiną to legenda i u nich nie było problemów :-). Ale chyba nie w Polsce? Strefy mrozoodporności zaadaptowane dla terenów Polski przez W. Heinzego i D.Schreibera: Temperatury znacząco niższe od wskazanych na grafice, zdarzają się bardzo rzadko, a kto by jeszcze wtedy wyjeżdżał na drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ale chyba nie w Polsce? W Polsce jak najbardziej czy było -32C to na 100% nie wiem, ale tyle mi termometr w samochodzie pokazywał :-). Temperatury znacząco niższe od wskazanych na grafice, zdarzają się bardzo rzadko, a kto by jeszcze wtedy wyjeżdżał na drogi Zgadza się nie jest to częste zjawisko - jechać się da jak najbardziej - warto mieć wtedy ogrzewaną kierownicę ... :-). No i jestem sceptyczny co do przydziału stref odporności paliwa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Temperatury znacząco niższe od wskazanych na grafice, zdarzają się bardzo rzadko, a kto by jeszcze wtedy wyjeżdżał na drogi Ja ? -35 w Ełku kilka zim temu :roll: i pobocza dróg usłane dyszlami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się