Skocz do zawartości

Nieuwe Legacy


Maciej Drelichowski

Rekomendowane odpowiedzi

A tymczasem w nowym Autoświecie jest opis Legacy po 200 000 km

 

A co do Handy Acord - to ta nowa 2,4 l. przyspiesza do 100 w 7,8 sec i pali 6,5 - 12,5 l. Fajnie co ? :wink: AAA i kosztuje 118 000 zł

 

A ja chce auto które pali 10-20 l. hmm co jest ze mną nie tak :wink: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tymczasem w nowym Autoświecie jest opis Legacy po 200 000 km

 

A co do Handy Acord - to ta nowa 2,4 l. przyspiesza do 100 w 7,8 sec i pali 6,5 - 12,5 l. Fajnie co ? :wink: AAA i kosztuje 118 000 zł

 

A ja chce auto które pali 10-20 l. hmm co jest ze mną nie tak :wink: ?

I masz racje ze chcesz. Mialem accorda, teraz jezdze saabem, kupuje Impreze. Powod? Honda w ten sam zakret o 30 wolniej niz sabem, Saabem o wiele wolniej niz Impreza - bezpieczenstwo. Dwa - Saab sie sypie jak glupi, choc nowy. Japonce nie maja tego. Nad Honda mozna by sie bylo zastanawiac, gdyby byla R. Ale nie ma i nie budiet, jak mowia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ci się sypie ??? Jak to jest z jakością i awaryjnością u Szwedów??

Pierwszy samochód, jakim miałem przyjemnośc jezdzic (zaraz po zrobieniu prawo jazdy) to był Accord mojego taty (2,2 V-TEC 150 KM). Wspominam ten samochód baaardzo dobrze. Był naprawde bezawaryjny, komfortowy i szybki. Smieszny troche byl system 4WS, ale dało się przywyknąć. Ogólnie mam bardzo dobrą opinie o Hondach. O Saabach zresztą też, ale tego nie moge poprzec praktyką, więc pytam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bitte sypnelo sie:

1. po 20tys uszczelka pod glowica poszlaaaaaa

2. po 40 tys takie urzadzenie gdzie sie miesza paliwo przed wtryskiem ( 3 x naprawiane w koncu wymienione)

3. 2 silniczki wycieraczek reflektorow po 50tys.

4. po 50 tys bendix.

5. Zlazl lakier ze spojlera.

Wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bitte sypnelo sie:

1. po 20tys uszczelka pod glowica poszlaaaaaa

2. po 40 tys takie urzadzenie gdzie sie miesza paliwo przed wtryskiem ( 3 x naprawiane w koncu wymienione)

3. 2 silniczki wycieraczek reflektorow po 50tys.

4. po 50 tys bendix.

5. Zlazl lakier ze spojlera.

Wystarczy?

 

Fakt, ja mam Clio z zeszłego roku. Zrobiłem nim 20 tys. km i sie badziew nie psuje nic a nic, a wcale go nie oszczedzam. Jak z Saaba Aero złazi lakier to sie mozna wkurzyć. Chyba wszystko jednak zalezy od egzemplarza, pewnie tez mozna znalezc Sti, co sie zacznie psuc po wyjechaniu z salonu i nic nie pomoze, trza go sprzedać albo wymienic. Zostaje liczyc na szczescie :(

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ARNO: Te 5 pkt. to faktycznie katastrofa przy tak drogim aucie ( nawet przy tanim ) - ale ja na szczescie nigdy tęsknie w strone Szwedów nie spoglądałem.

 

Co do francuzów, to cóż tez kiedys mialem clio używane 3 letnie - jedzdzilem kolejne 2 lata i tylko łożyska z przodu zmieniałem co 20 000 i tyle. Teraz jeżdżę od nowości - już dwuletnią Meganką 1.6 110 KM, fakt mało bo 45000 mam, ale nic, poza jakimś elektronicznym badziejstwem ICH na gwarancji sie nie wydarzylo. A autko jeździ z miesiąca na miesiąc coraz lepiej ;) no ale Legacy Outback to to nie jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dodatkowo osmiele sie dorzucic, ze pojechalem na stacje renault zeby mi zbadali zawieszenie (55tyskm) zbadali za 28pln.

z prozdu 65 i 77 z tylu 55 i 65.

Czyli wymiana. Koszt tego, na szczescie firmowy, 3000pln.

Co prawda nie wiem ile u innych wytrzymuja amortyzatory. Ale w Hondzie nie mialem tego, jedzdzac po tych samych dziurach.

Pozdrawiam z coraz bardziej dziurawej ( o i tu sobie klama sam zadalem) Warszawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwole sobie wtracic, ze na stronie Subaru-global znajdije sie duzo zdjec nowego Legacy.

Notabene awaryjnosci, cos o tym wiem.

Nie polecam Alfy Romeo. Wszystko inne jest lepsze.

PS

Nie zgadzam sie z tzw pechowym egzemplarzem. Jak firma do tego dopuszcza, to znaczy, ze jest juz jedna wielka kicha. Nie ma bowiem nic takiego jak egzemplarz samochodu, sa tylko tysiace czesci wchodzace w jego sklad. Oznacza to po prostu, ze jak w systemie jakosci jest cos nie tak, to kazda z tych czesci moze byc walnieta. Dlatego uwazam, ze jak samochody to tylko NIE JAPONSKIE, a Z JAPONII, bo to zupelnie cos innego.

Czy wy zdajecie sobie sprawe, ze do takich europejskich samochodow jak Toyota Yaris, Honda Accord czy Nissan Primera, czesci produkowane sa nawet w Polsce i Rumunii? Samochod produkowany w Europie, zgodnie z europejskim prawem, musi miec 70% komponentow z Europy. Oznacza, to ze prawie nic nie jest z Japonii.

A w takim Foresterze (np. moim) podnosze sobie maske i patrze, tu wytloczone Made in Japan, tam tez, wszystko z kraju kwitnacej wisni. Nie to ze oni maja lepszy polipropylen, czy stal (bo to tez), ale maja najlepsze na swiecie programy kontroli jakosci i to jest tajemnica ich bezawaryjnosci.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Maciejem i teraz jażdżę prawdziwym japońcem I PRECZ Z EUROPEJCZYKAMI.Poprzednio miałem Focusa i po 2,5 roku mordęgi( w skrytości ducha liczyłem,że serwis w końcu usunie wszystkie usterki na gwarancji-okrutnie pomyliłem się).To,że trafił mi się egzemplarz z 18 usterkami fabrycznymi(mam do wglądu korespondencję miłosną między mną a Fordem) oznacza ,że na Polskę Szwaby wrzucają specjalne wersje dla Europy B w ogóle nie dbając o swój image.Mam znajomego w VW w serwisie, który popiera moje rozumowanie. W serwisie Subaru w Warszawie spytałem o usterki to facet mało nie umarł ze śmiechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Maciejem i teraz jażdżę prawdziwym japońcem I PRECZ Z EUROPEJCZYKAMI.

 

 

Ahh jakie piękne stereotypowe myślenie... Ja tez doceniam Japońska mysl techniczą i to że Subaru jako jedna z ostatnich firm robi prawdziwe "driver's cars" ale troszkę przesadzasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dacia to chyba przesada(choć to żabojady),Wołga to amerykaniec,Ziguli może tak (Italianiec),Tavrija tak(skopany Fiesta).Niva?Hm..To chyba ruskie ale pono palce maczali ci od Porsche. A może BMW to też europejczyk? :D:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...