Gość Fencer Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 witam zastanawiam sie nad zakupem subaru imprezy z 2004 r w wersji 2.0 lub 1.6 bez turbiny i chcialem dowiedziec sie o koszach utrzymania takiego auta, chodzi o typowe naprawy i zwykla eksploatacje - filtry oleje swiece hamulce itp. Dodam ze potrzebuje solidne auto 4x4 z uwagi ze poruszam sie czesto po bezdrozach a nie do wyscigow itp serdecznie dziekuje za podpowiedzi! pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 witamzastanawiam sie nad zakupem subaru imprezy z 2004 r w wersji 2.0 lub 1.6 bez turbiny W 2004 r. nie było chyba 1.6 bez turbiny? a nawet jeśli była, to zdecydowanie nie polecam - za mały silnik i za mała moc do takiego auta, nawet do zwykłej jazdy. Tutaj masz cały wątek o utrzymaniu WRX-a i porównania z innymi wersjami, w tym informacje o tym, ile coniektórzy wydali na modyfikacje, na dużo lepsze niż seryjne części zamienne. Generalnie dla nie-uturbionych imprez koszty utrzymania są zbliżone do innych aut, być może tylko trochę więcej paliwa spalają. Forester jak pisze kolega niżej to też dobra opcja. Jest zbudowany na płycie imprezy ale lepiej nadaje sie na bezdroża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Dodam ze potrzebuje solidne auto 4x4 z uwagi ze poruszam sie czesto po bezdrozach a nie do wyscigow itp kup forestera co do kosztow to raczej n/a nie jest drogo, w imprezie 97 bez turbo koszt klockow itp jest 3 razy tanszy niz do subaru z turbina.pewnie drozej niz do golfa taniej niz do imprezy wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Wersja 1.6 nie jeździ. Co do kosztów utrzymania - to jak normalne auto klasy kompakt/średniej, ze względu na napęd 4X4 dochodzi większy koszt oleju(więcej l i częstsze wymiany niz w FWD) do skrzyni/mostów oraz ciut nizsza żywotność sprzęgła. Poza tym to wytrzymałe i bezawaryjne auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 o do kosztow to raczej n/a nie jest drogo, w imprezie 97 bez turbo koszt klockow itp jest 3 razy tanszy niz do subaru z turbina.pewnie drozej niz do golfa taniej niz do imprezy wrx Nie zgadzam sie MY 97 ma te same klocki z przodu w 2 tłoczkach i jednym koszt np ferrodo premier ok 130zl ......ale do golfa tez idzie kupic za 500zl wiec ceny porównywalne. Jesli N/A to 2,0 nic innego jakos jedzie a niepowala kosztowo, do tego niedozabicia jednostka. Turbo nawet pali rozsadnie pod warunkiem ze nieuzalerznisz sie od niego. Zaczynalem od N/A a teraz wsiadam do 250ps forka i jakos szału nie robi Jeszcze warto pomyslec o żadkiej opcji u nas impreza outback 2,0 chyba idealne auto dla ciebie zwykla impreza wolnossaca z podniesionym zawieszeniem i dodatkami dajacymi troche terenowego wygladu... np http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 impreza outback 2,0 zwana rowniez gravel express Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 impreza outback 2,0 zwana rowniez gravel express nie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 przykładowo, 2.0 N/A spali Ci w mieście 11-11,5l lpg na 100km. Masz napęd 4x4 i bezawaryjne autko :wink: sprzęgło kompletne Sachsa ok 700zł więc tragedii też nie ma. Ogólnie jeśli potrzebujesz bezawaryjne i dość tanie w eksploatacji auto to nie ma się co zastanawiać. Po 60tys. km na polskich dziurach przy zawieszeniu nic nie było ruszane i jest cisza i spokój :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 impreza outback 2,0 zwana rowniez gravel express nie :razz: tak! :razz: "Odpowiednikiem japońskiego "Gravel Express" była wyprodukowana w niewielkiej ilości na rynek amerykański Impreza Outback" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 impreza outback 2,0 zwana rowniez gravel express nie :razz: tak! :razz: "Odpowiednikiem japońskiego "Gravel Express" była wyprodukowana w niewielkiej ilości na rynek amerykański Impreza Outback" NIE! bo Gravel Express to turbo, a Impreza Outback to N/A :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 adas ma racje tylko 2.0 N/A bywaja na allegro ale prościej z zachodu ściągnąć, dość nietuzinkowe auto;0 technologicznie to zwykla impreza z podniesionym zawiasem i ładnymi dodatkami czesto w automatach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fencer Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 witam dzieki za odpowiedzi chcialem jeszcze uscislic zapytanie i odniesc sie do wypowiedzi forumowiczow, otoz potrzebuje wersje z automatyczna skrzynia ze wzgledow zdrowotnych, manual opada poza tym do forestera ktory jest podniesiony na zaiweszeniu ciezej sie bedzie wsiadac (np z wozka inwalidzkiego) wiec raczej nie.. choc to ladne auto i strasznie mi sie podoba, dodatkowo mysle ze wersja europejska subaru bedzie latwiejsza w potencjalnym serwisie poza tym jesli bym kupil to myslal bym o zagazowaniu, wiec moze ktos podzieli sie informacja czy subaru lubi gaz? podaje link do auta ktore by mnie interesowalo http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-0-id ... 25253.html moze ktos je znai kojazy czy warto? pozdrawiam serdecznie a na marginesie: moze ktos mi wyjasnic co znaczy N/A ktorym sie poslugujecie we wpisach? .. chodzi ze bez turbiny??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 witampotrzebuje wersje z automatyczna skrzynia ze wzgledow zdrowotnych, manual opada o mysle ze wersja europejska subaru bedzie latwiejsza w potencjalnym serwisie moze ktos mi wyjasnic co znaczy N/A ktorym sie poslugujecie we wpisach? .. chodzi ze bez turbiny??? A/T czyli automatic transmission czyli z automatyczną skrzynią biegów łatwiej kupić amerykańca. W serwisie nie powinien wcale być trudniejszy. N/A = Naturally Aspirated = wolnossący = wolny ssak = bez turbiny Co do gazu skontaktuj się z użytkownikiem Jako. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 moze ktos mi wyjasnic co znaczy N/A ktorym sie poslugujecie we wpisach? Non Accelerating :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gunit Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 A orjentujecie sie jakie miala yposażenie wersja EU Imprezy Outback? Chodzi mi o MY 03... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 wolnossaki dobrze znosza gaz i nie wymagaja jakieś kosmicznej instalacji jak turbo, ta,k czy owak polecam JAKO to nadworny gazownik subaru w polsce Co do wersji US nie ma sie czego bac nie roznia sie niczym w wersji wolnossacej od Eu (chyba ze lampy przednie ) i nie bedzie problemu z znalezieniem AT CO do wyposarzenia czesto klima 4xairbag 4x szyby + lusterka elektryczne do tego mozesz bezproblemowo zprawdzic historie auto czego nie idzie zrobic z autami EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gunit Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 A ogrzewana szyba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 5tys $doplata jak w mustangach starych klima standart, ogrzewanie za doplata... Nie przesadzajmy bo zaraz bedziemy pisac ze obrotomierz i tapicerka w kratke. Ogolnie imprezy sa biednie wyposarzone jak sie zestawi np z niemcami nie ma tu wodotryskow wszystko to co ma byc nic ponadto...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gunit Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Hehe tak pytam bo chodzi mi o ten egzemplaż co jest wyżej a to wersja EU i byłem ciekawy bo mój Forek miał ten bajer który sprawdzał sie w 100% w takich warunkach jakie są teraz u nas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się