zoowty Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 wlasnie przed chwila zaswiecil mi sie znowu cel myslalem ze to znowu czujnik polozenia walu ale terza silnik na biegu jalowym strasznie sie buja , czuc wyrazne wibracje , pozatym cel sobie miga potem swieci i znow zaczyna migac jak sobie stoje na swiatlach poradzcie co sie stanelo ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 nikt nic nie poradzi bez znajomości kodów błędów, które siedzą w komputerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 silnik na biegu jalowym strasznie sie buja , czuc wyrazne wibracje Nie pali na któryś gar, wypada zapłon. Te rzeczy przychodzą mi do głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 silnik na biegu jalowym strasznie sie buja , czuc wyrazne wibracje wygląda jakby na 3 gary chodził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 co trzeba zrobic teraz ?? swiece ?? przewody ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jeżeli miga to ZTCP to oznacza misfire na którymś z cylindrów. Czyli może być świeca, cewka, kompresja itd. Bez kompa i dokładnego sprawdzenia sie nie obędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 acha i po do dodaniu gazu silnik juz nie drga przy okazji jakie swiece sa najlepsze do wrx 2002 pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 acha i po do dodaniu gazu silnik juz nie drga To może wskazywać na problem z kompresją np. z powodu niedomykajacego/nadpalonego zaworu lub peknietego tłoka. Auto z LPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 acha i po do dodaniu gazu silnik juz nie drga To może wskazywać na problem z kompresją np. z powodu niedomykajacego/nadpalonego zaworu lub peknietego tłoka. Auto z LPG ? dokladnie tak jak mowisz no to chyba mam problem co ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 zoowty, jaki masz przebieg? Ja miałem ostatnio problem z wypadaniem zapłonu, ale regulacja zaworów pomogła. Z jednej strony prawie nie miały luzu. :cool: Świece też zmieniłem, cewki były sprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 39000 mil -->> 60000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Na gazie ile przelatane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Na gazie ile przelatane? Przy zbyt ubogiej mieszance to i 10tyś wystarczy na podpalenie zaworów. dokladnie tak jak mowiszno to chyba mam problem co ?? Jak najszybciej na kompa i zdiagnozować na którym garze pojawia sie misfire i potem sprawdzić w kolejności świece, cewki, kompresja. Jak kompresja to przed wyjęciem silnika (trzeba do regulacji zaworów) zdjąć dekle zaworowe i zobaczyć jakie są luzy zaworowe. Jak małe lub prawie ich nie ma to jest szansa że regulacja pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 na gazie przelatane 16000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 zoowty, tak, jak pisze lukass, jak źle zestrojona instalka LPG (za ubogo) to bardzo szybciutko następuje proces wypalania gniazd zaworowych, co skutkuje coraz mniejszym luzem zaworów (zwłaszcza wydechowych) aż do całkowitego ich podparcia. Dodatkowo, jeżeli zatankowałeś słabiutki jakościowo gaz to CEL ma szanse się zaświecić, mi się w każdym razie świecił, jak zatankowałem dramatyczne ścierwo Acha, czy CEL i bujanie motorkiem na jałowym występuje również przy zasilaniu benzynkowym ? Na ten moment : 1. spróbuj wypuścić, gdzieś na mocno otwartej przestrzeni, LPG, który masz obecnie zatankowany, zatankuj nowy z innej stacji (może jakiejś bardziej znanej niż U Pana Zdzicha ) , 2. skontaktuj się z użytkownikiem jako, przydałaby się wizyta w stolnicy i diagnoza instalacji LPG oraz stanu całego auta (zawory). Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Grzesiek_67, gaz tankuje tylko na shelu albo bp co do instalacji byla montowana u jako w czerwcu , a z wizyta to bedzie maly peoblem bo ja w londku mieszkam ale zaraz poszukam jakiegos warsztatu co serwisuje bigasa bo gdzies juz widzialem takowy pozdrawiam aha czy mozna takim samochodem jezdzic czy nie bardzo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 zoowty, e, to jak u jako była robiona instalka i to bigasowska, LPG z pewnego źródło to nie kwestia zasilania gazem. Niby lepiej ale chyba gorzej, bo to oznacza, że problemu trzeba szukać dalej. Ja bym podjechał do jakiegoś serwisu Subaru podłączył się pod SSM i zdiagnozował problem. Ze świecącym się CELem i bujającym motorem bym nie jeżdził ! Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Ja bym podjechał do jakiegoś serwisu Subaru podłączył się pod SSM i zdiagnozował problem. Ze świecącym się CELem i bujającym motorem bym nie jeżdził ! i wróciliśmy do punktu wyjścia.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 nowe obserwacje obiektu badan : na benzynie jezdzi normalnie i silnik sie nie buja ale cel swieci nadal po przelaczeniu na gaz problem bujania silnika wraca no i cel pomiguje pytanko : jezeli odlacze akumulator na godzine i nie bede wlanczal gazu czy cel zniknie ?? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Po odłączeniu akumulatora cel powinien zniknąć. Do czasu diagnozy/naprawy jeździj tylko na PB i obserwuj zachowanie silnika. Wyglada na to że obędzie sie bez kosztownych napraw. gaz tankuje tylko na shelu albo bp To niestety i tak nie gwarantuje 100% sukcesu - niestety :sad: . Może więc warto zrobić tak: spróbuj wypuścić, gdzieś na mocno otwartej przestrzeni, LPG, który masz obecnie zatankowany, zatankuj nowy z innej stacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 lukass, dzieki bardzo za wskazowki , jutro jade do garazu gdzie serwisuja lpg bigosowy , a ferelny gaz sie wlasnie dzis skonczyl przy jezdzie testowej a jutro jade na ta stacje co zawsze tankowalem wiec jeszcze jutro sprawdze , jeszcze raz wielkie dzieki za rady dla wszystkich pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 zoowty, a robiłeś jakiś przegląd tej instalki od momentu założenia? Zrobiłeś już 16 tyś, wymieniałeś jakieś filtry? itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 zoowty, a robiłeś jakiś przegląd tej instalki od momentu założenia?Zrobiłeś już 16 tyś, wymieniałeś jakieś filtry? itp. no wlasnie nie bylem tylko u jako po 1000 km jakos mi szybko te 16 tys zlecialo jade po nowym roku bo dzis dwonilem i niestety maja zajety dzis caly dzien :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się