zoowty Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 witam czy jest sens wymiany tylko paska rozrzadu przy przebiegu ok 60000 km czy robic caly rozrzad z rolkami napinaczami i pompa itp nie chce za bardzo czekac bo pasem ma juz 7 latek , niby w dobrej kondycji ale ... myslalem o takim wzmacnianym pasku jaki maja w 4t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 witam czy jest sens wymiany tylko paska rozrzadu przy przebiegu ok 60000 km czy robic caly rozrzad z rolkami napinaczami i pompa itp nie chce za bardzo czekac bo pasem ma juz 7 latek , niby w dobrej kondycji ale ... myslalem o takim wzmacnianym pasku jaki maja w 4t pasek tylko w komplecie z rolkami, pompy nie musisz zmieniac, trzebą ją sprawdzić. Po jaką cholere Ci wzmacniany pasek rozrządu ? Masz 600 KM i jeżdzisz na zawodach 1/4 mili ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 W instrukcji pisze, że zmienia się rozrząd co 120Tkm lub co 4 lata. Więc jak Twój ma 7 lat to... lekko z gazem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jeśli planujesz wymianę rozrządu po 105kkm , to możesz wymienić sam pasek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jeśli planujesz wymianę rozrządu po 105kkm , to możesz wymienić sam pasek . Kolega chyba pisał 60Tkm :wink: . Ja jestem zdania , że jak się robi rozrząd to wymieniam też rolki , napinacz i pompę. Bo robocizna w tym wypadku to duży koszt więc lepiej zrobić wszystko przy jednej robocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Moje zdanie jest takie , że gdyby było to bliżej 100kkm , to lepiej robić planowo tak jak 105 kkm . Przy przebiegu 60kkm , to robiłbym tylko pasek , ale przy 105 kkm , to i tak wymieniłbym całość . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 a ja bym wymienił całość bo 60kkm może być tylko na liczniku :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 a ja bym wymienił całość bo 60kkm może być tylko na liczniku :razz: Jeśli nie znasz historii auta to masz rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Przy przebiegu 60kkm , to robiłbym tylko pasek Ale to ma 7 lat! Wymień wszystko bo nie zaoszczędzisz, albo tak jak prawił carfit, pompę sobie zostaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 ok dzieki panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 ja rowniez wymienilbym komplet, bo jednak to 7 lat, dla swietego spokoju. na takich sprawach nie warto oszczedzac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Mimo wszystko rozrząd to kluczowy element i nie jest w boxerze łatwo dostępny. Remont głowicy to dość duży koszt jak na oszczędność rzędu paruset złotych. Ja tak rozumuję. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 pompy nie musisz zmieniac, trzebą ją sprawdzić Jeżeli nie zmienie przy 90 czy 105kkm to czy taka sprawdzona pompa na 100% wytrzyma do kolejnej wymiany rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Ja przy robocie rozrządu wymieniłem pompę. Przy tej cenie za cały rozrząd, 180 zł za pompę wody, nie robi różnicy. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Wymiana samego paska to straszne dziadostwo i proszenie się o kłopoty :roll: Ostatnio wymieniałem rozrząd w Imprezie. Rozrząd zmieniany 60k km wcześniej. Po zdjęciu osłon okazało się, że jedna z rolek prowadzących stanęła dęba :shock: Pasek miał już nadpalone/zeszklone "plecy" (rolka na miejscu styku z paskiem zrobiła się płaska). Jeszcze kilkaset km i byłoby ciekawie :roll: Do czego zmierzam. Wymień sam pasek i niech któraś rolka stanie za kilka km. Będziesz jeździł ze świadomością, że "przecież pasek mam nowy" i będzie bum. Wtedy będzie płacz i lekki portfel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 zoowty- Nie powiem niczego nowego- "zapłać więcej- wyjdzie taniej"- stara prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Rozrząd zmieniany 60k km wcześniej. Ja zmieniałem po 21 tyś. mil... Po zakupie. Ale to było uzasadnione. Miałem przestawiony rozrząd o 2 ząbki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się