grzywaczewski Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Dobrze wiedziec, choc wolalbym wiecej na szybe a mniej na nogi. Szybe staram sie miec umyta... [ Dodano: Czw Gru 31, 2009 9:58 am ] elmo, i ja mam wlasnie te manualna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 M@rcin, ja mówie o 2 rodzajach systemów sterujących klimą. Manualnym, takim z suwaczkiem i automatycznym, z 3 dużymi pokrętłami (foto. wrzuciłem wyżej). Zgodnie z instrukcją, w Manualu po ustawieniu nawiewu na szybe lub szybe+nogi, sprężarka odpala się automatycznie, światełko od A/C sie nie zapala i nie mozna A/C wyłączyc. W Automatycznym, w tej samej sytuacji, zapala się światełko A/C i można klime wyłączyc. Dlaczego tak jest to juz pytanie do FHI. A i klima sie nie odpali poniżej 0 st. C. OK, to wyjasnia sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Wyczytałem, że doprowadzenie do przepustnicy dodatkowej masy znacznie poprawia jej działanie. W przyszłym roku cos z tym pomodze. No właśnie! Bywa choć nie często, że po puszczeniu gazu przepustnica wyjątkowo leniwie się domyka. Już wiedziałem, że to cecha US-speców ale nikt nie był w stanie mi powiedzieć co z tym zrobić. elmo, daj znać jak już ogarniesz temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Dyzio_d, rzuc okiem tu :arrow: http://www.rs25.com/forums/f105/t36562- ... grade.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 a skąd u mnie klima wie ile jest stopni jeżeli nie mam termometru na pokładzie ? z temperatury zasysanego powietrza bierze odczyt ? A to, że włączając nawiew na nogi leci trochę na szybę to wiem natomiast gdyby leciało trochę więcej - jak to jest w pozycji nogi / szyba to w takim przypadku jest lepsza cyrkulacja powietrza w kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Masz czujnik zainstalowany bezpośrednio na parowniku klimy czy jak to się fachowo nazywa. Chodzi o chłodnicę która jest zainstalowana w samochodzie pod deską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Wyczytałem, że doprowadzenie do przepustnicy dodatkowej masy znacznie poprawia jej działanie. W przyszłym roku cos z tym pomodze. No właśnie! Bywa choć nie często, że po puszczeniu gazu przepustnica wyjątkowo leniwie się domyka. Już wiedziałem, że to cecha US-speców ale nikt nie był w stanie mi powiedzieć co z tym zrobić. elmo, daj znać jak już ogarniesz temat. W US-spec przepustnica jest fatalnie zaprogramowana i działa jak krew z nosa, ale można ją zaprogramowac dosłownie w dowolny sposób :cool: , nawet tak że naciskasz powiedzmy 10% gazu , a przepustnica sie otworzy w 100%. i działa to b.szybko, o wiele szybciej jak system linkowy :cool: , generalnie liczba kombinacji jest nieograniczona :cool: [ Dodano: Pią Sty 01, 2010 8:24 pm ] Masz czujnik zainstalowany bezpośrednio na parowniku klimy czy jak to się fachowo nazywa. Nie ma tam żadnego czujnika :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Ok, a cześć numer 15 na tym schemacie: >> CLIK << Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 carfit, a kto ogarnia takie strojenie przepustnicy i czy na seryjnym ECU jest to możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się