Skocz do zawartości

co to jest? pyka po wyłączeniu silnika jakby blacha stygła


alfistabyły

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

M@rcin, ja mówie o 2 rodzajach systemów sterujących klimą. Manualnym, takim z suwaczkiem i automatycznym, z 3 dużymi pokrętłami (foto. wrzuciłem wyżej). Zgodnie z instrukcją, w Manualu po ustawieniu nawiewu na szybe lub szybe+nogi, sprężarka odpala się automatycznie, światełko od A/C sie nie zapala i nie mozna A/C wyłączyc. W Automatycznym, w tej samej sytuacji, zapala się światełko A/C i można klime wyłączyc. Dlaczego tak jest to juz pytanie do FHI. A i klima sie nie odpali poniżej 0 st. C.

 

OK, to wyjasnia sprawę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem, że doprowadzenie do przepustnicy dodatkowej masy znacznie poprawia jej działanie. W przyszłym roku cos z tym pomodze.

No właśnie! Bywa choć nie często, że po puszczeniu gazu przepustnica wyjątkowo leniwie się domyka. Już wiedziałem, że to cecha US-speców ale nikt nie był w stanie mi powiedzieć co z tym zrobić. elmo, daj znać jak już ogarniesz temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd u mnie klima wie ile jest stopni jeżeli nie mam termometru na pokładzie ?

z temperatury zasysanego powietrza bierze odczyt ?

 

A to, że włączając nawiew na nogi leci trochę na szybę to wiem natomiast gdyby leciało trochę więcej - jak to jest w pozycji nogi / szyba to w takim przypadku jest lepsza cyrkulacja powietrza w kabinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem, że doprowadzenie do przepustnicy dodatkowej masy znacznie poprawia jej działanie. W przyszłym roku cos z tym pomodze.

No właśnie! Bywa choć nie często, że po puszczeniu gazu przepustnica wyjątkowo leniwie się domyka. Już wiedziałem, że to cecha US-speców ale nikt nie był w stanie mi powiedzieć co z tym zrobić. elmo, daj znać jak już ogarniesz temat.

 

W US-spec przepustnica jest fatalnie zaprogramowana i działa jak krew z nosa, ale można ją zaprogramowac dosłownie w dowolny sposób :cool: , nawet tak że naciskasz powiedzmy 10% gazu , a przepustnica sie otworzy w 100%. i działa to b.szybko, o wiele szybciej jak system linkowy :cool: , generalnie liczba kombinacji jest nieograniczona :cool:

 

[ Dodano: Pią Sty 01, 2010 8:24 pm ]

Masz czujnik zainstalowany bezpośrednio na parowniku klimy czy jak to się fachowo nazywa.

 

Nie ma tam żadnego czujnika :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...