elmo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 słabe to może wy macie No no, ja ma full wypas dubaj multi diwajs wersjon Jak ustawiam nawiew na szybę to odpala sie sprężarka i zaczyna chodzic. Jak tylko wyłącze klime przyciskiem to sprężarka milknie i siedzi cicho. Nawet w koru jej nie czuc, więc jak nic leży i sie leni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Dyzio, ja tam cwierc WRXa musialem wlozyc zeby to chcialo skrecac i hamowac :cool: Chetnie bym jeszcze skrzynie, sprzeglo i zamach z turbawki dolozyl. [ Dodano: Sro Gru 30, 2009 7:39 pm ] Nawet w koru jej nie czuc, więc jak nic leży i sie leni. Ninja II nie pozwala tego u nas sprawdzic Wpadnij w styczniu do el-tec'a, pls. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Ninja II nie pozwala tego u nas sprawdzic Wpadnij w styczniu do el-tec'a, pls. Już ich przyatakowałem telefonicznie i wysłałem materiały zdjęciowe. Czekam na info odnośnie cen. Zapytałem też jeszcze w innym miejscu. Powiedzmy, że wsio jest pod kontrolą, choc idzie bokiem :razz: ja tam cwierc WRXa musialem wlozyc zeby to chcialo skrecac Źle podszedłes do sprawy. Trzeba było kółka od wózków sklepowych wrzucic i skręcało by zawsze i wszędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Wpadnij w styczniu do el-tec'a Oni jeszcze żyją?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Podpadli Ci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Oni jeszcze żyją?! Telefon odbierają. Czyżby jakis nagły zgon, czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Podpadli Ci? Nic podobnego! Parę razy fajnie poimprezowaliśmy... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Parę razy fajnie poimprezowaliśmy... Czyli przeszczep wątroby był grany :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 trzeci!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 alfistabyły, Nurtowałmnie kiedyś podobny problem w Imprezie 2.5 MY02 US .Wtedy myślałem że z silnikiem jest cos nie halo :oops Mam tu na myśli dość często załączajacy sie wiatrak od chłonicy wynikiem czego silnik wchodził na wyższe obroty przez 8 sekund .Problem sie zakończył po rozmowie ze znajomym mechanikiem który przyczynę widział w ustawienym nawiewie na szybę przednia i zależnościa wobec AC :roll: .Po zmianie ustawień na panelu silnik pracował równo a wiatrak przestał sie włączać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xyg Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 elmo, nie zgodze sie. W naszej Imprezie jest tak, ze klima zaczyna dzialac po przestawieniu pokretla na nawiew na szybe lub szybe i nogi. Ale kontrolka od klimatyzacji sie nie swieci (a dziala, bo chlodzi i woda sie pod autem leje). Nacisniecie przcisku klimatyzacji nie wylacza jej. Przycisk dziala, bo mozna oczywscie recznie wlaczyc przy innych nastawach. grzywaczewski, o jakim roczniku mówisz, bo w moim 2003 (MY04) kontrolka na przycisku A/C włącza się w momencie ustawienia nawiewu na szybe (lub szybe i nogi). Można bez problemu wyłączyć ale faktycznie trochę to irytuje gdy trzeba przyciskac za każdym razem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 w EU MY'01 jest tak samo, po przestawieniu nawiewu na szybę (lub szybę i nogi) włącza się A/C w celu szybkiego osuszenia szyby ... co można zawsze wyłączyć i pozostawić sam nawiew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Są takie założenia, że poniżej 4 st nie powinna się włączać klima, a poniżej zera jest to raczej zabronione pokombinuję jutro z tym przyciskiem i sprawdzę czy po wyjęciu bezpiecznika A/C będzie się załączać kompresor, bo wiatrak się załącza na pewno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 klima (przynajmniej u mnie) sama włącza się w momencie przełączenia nawiewu na szybę. Jak mam już ustawiony nawiew np. szyba/nogi , włączam silnik, to włącza się sam nawiew bez klimy, chyba że przestawię i wrócę na szybę - to się włączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 grzywaczewski, o jakim roczniku mówisz, bo w moim 2003 (MY04) kontrolka na przycisku A/C włącza się w momencie ustawienia nawiewu na szybe (lub szybe i nogi). Można bez problemu wyłączyć ale faktycznie trochę to irytuje gdy trzeba przyciskac za każdym razem.. O 2007 US-spec 2.5 N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfistabyły Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Nie chce mi się wierzyć, że tak ma być - obroty powinny być stabilne. Czy to też normalne, że podczas jazdy w korku, kiedy puszczę sprzęgło i nie dotykam gazu to (rzadko) obroty się zwiękaszają. Poza tym w serwisie jeden znawca powiedział, że obroty powinny być stabilne, ale i tak nie poradził sobie z tematem. Wiatrak chłodnicy przy nie rozgrzanym silniku nie ma prawa się włączać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Z instrukcji do WRX '06 (US Spec) wynika, że przy nastawach nawiewów na szybę lub na szybę i nogi klima działa automatycznie - niezależnie od pozycji guzika włączającego/wyłączającego klimę. Poniżej kawałek z instrukcji - sory za wersję języka. When the dial is placed in the “ tu był znaczek szyby” or “szyba+nogi ” position, the air conditioner compressor operates automatically regardless of the position of the air conditioner button to defog the windshield quickly. However the indicator on the air conditioner button will not come on. Also, you cannot stop the air conditioner compressor by pressing the air conditioner button. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 alfistabyły, także, że masz eletronicznie sterowana przepustnice, a ta nie działa najszybciej w świecie. Wyczytałem, że doprowadzenie do przepustnicy dodatkowej masy znacznie poprawia jej działanie. W przyszłym roku cos z tym pomodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Z instrukcji do WRX '06 (US Spec) wynika, że przy nastawach nawiewów na szybę lub na szybę i nogi klima działa automatycznie - niezależnie od pozycji guzika włączającego/wyłączającego klimę. Poniżej kawałek z instrukcji - sory za wersję języka. No właśnie o tym pisałem powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 M@rcin, a ja u siebie w instrukcji mam identyczne stwierdzenie, jak w 1 zdaniu. Ale juz nie mam zastrzeżenia, że światełko od klimy sie nie zapali, iże nie można jej wyłączyc. Przy czym ja mam automatic clima control system. W manual clima control system jest inaczej i rzeczywiście wtedy nie można wyłączyc klimy. Tak prawi instrukcja. Zatem nasza różnica zdań bierze się z różnych sytemów: Manual vs. Automatic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Wyczytałem, że doprowadzenie do przepustnicy dodatkowej masy znacznie poprawia jej działanie. W przyszłym roku cos z tym pomodze. Ze niby jakies ciezarki chcesz dokleic??? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 grzywaczewski, przewód masy dodatkowy, żadne dodatkowe zbędne kilogramy. Przecież walczymy o osiągi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Z instrukcji wynika też, że identyczny rozkład powietrza jak "szyba+nogi" uzyskamy włączajać "tylko nogi" Więc różnica pomiędzy tymi dwoma trybami sprowadza się do automatycznego załączania się klimy w trybie "szyba+nogi". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xyg Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Na pocieszenie dla tych, ktorzy nie potrafia wyłaczyc klimy przy nawiewie na szybe moge tylko powiedziec, ze przy ustawieniu nawiewu na nogi szyba nadal jest "owiewana" tyle ze troche slabiej EDIT: M@rcin mnie uprzedził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 M@rcin, ja mówie o 2 rodzajach systemów sterujących klimą. Manualnym, takim z suwaczkiem i automatycznym, z 3 dużymi pokrętłami (foto. wrzuciłem wyżej). Zgodnie z instrukcją, w Manualu po ustawieniu nawiewu na szybe lub szybe+nogi, sprężarka odpala się automatycznie, światełko od A/C sie nie zapala i nie mozna A/C wyłączyc. W Automatycznym, w tej samej sytuacji, zapala się światełko A/C i można klime wyłączyc. Dlaczego tak jest to juz pytanie do FHI. A i klima sie nie odpali poniżej 0 st. C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się