Skocz do zawartości

Pada Skrzynia biegów :(


Gość ariel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Właśnie o takie mi chodzi ten pierwszy jest najlepszy bo do niczego się nie nadaje a graty z pod maski będą ok :)

 

[ Dodano: Pon Gru 07, 2009 8:57 pm ]

To co polecacie ? A najchętniej to bym któremuś z was zaproponował wycieczkę ze mną na wyspy bo wiem że macie o tym większe pojęcie niż ja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego się tak nie robi. Mówisz co potrzebujesz i za ile a szukanie zostaw tym co za górami za morzami.

Wycieczka do UK nie jest tania samolot, przemieszczanie się, jedzenie, spanie to są koszty lepiej je zaoszczędzić i wydać na auto. Paczka fajek 5 funtów :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak latać to tylko w Imprezie :-)

A żeby nie było oftopa to mnie ciekawi inna rzecz:

Jak to jest z kłowymi skrzyniami?

Jeżeli problemem jest obudowa to kupując taki zestaw w co go wsadzamy?:

http://www.scoobytuner.com/products/?vA ... uctID=1560

W naszą obudowe? Jakoś jeżdżą te 600konne 5 biegowe auta z tymi wsadami i dlaczego w nich obudowa się nie rozpada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę Premo ,że tu jest zastosowany kompletnie inny wałek sprzęglowy.Dożo krótszy,podzielony na dwie częsci,a im krótsza częsć tym sztywniejsza wytrzymalsza.Całośc tego materiału wykonana jest pewnie tytanówką bardzo mocną,a co do obudowy to skrzynia nasza jest na skośnych zębach wiec sie zabiera i odpycha.Przez co sie obudowa i rozchodzi i pracuje w końcu jest dzielona.Tutaj na prostym zębie siły działają inaczej , więc większa szansa na wytrzymałośc.No i te przesóweczki jak w naszych typkach :lol: wisienka na torcie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pomóżcie mi coś fajnego znaleźć bo nawet nie wiem gdzie szukać ? za ile? u kogo ? i czemu tak drogo :)nie wiem czy bardziej się opłaca jechać auto lawetą czy polecieć i wrócić subarką ?

 

[ Dodano: Pon Gru 07, 2009 9:47 pm ]

Paczka fajek 5 funtów :mrgreen:
To nie jade :D:D:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz dokładnie czego szukasz i się porozglądamy. To nie jest tak że te rzeczy leżą za rogiem, trzeba poszukać, trzeba poszukać dobrych, trzeba znaleść najlepsze za mądre pieniądze. Potem zapakuje się to w paczke i do ciebie wyśle.

Możesz zawsze wejść na ebay.co.uk wejść w części - subaru i poszukać sobie coś dla siebie.

Pamiętaj że skrzynie subaru były inne w WRX, inne w STI, inne w RA. Samych skrzyń z RA masz z przełożeniem o ile dobrze pamiętam: 3,9 4,1 4,444 :-) do tego trzeba też dyfer.....

Ale to temat rzeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przechodzilem przez taka operacje nie tak dawno temu. kupilem i zalozylem skrzynie z sti ver.3 v-limited wraz z dyfrem 4.444. co do wytrzymalosci to nie za bardzo sie wypowiem, bo bylo raptem kilka upalanek, ale jesli idzie o jazde, prowadzenie auta, przelozenia to jest mala przepasc. 1 dluga cos jak seria GT, 2,3,4 krociutkie i 5 dluga cos jak seria GT. przy 180km/h 5tys. obrotow przy 200km/h 5,5tys. obrotow

 

seria GT nigdy tak nie zrobi na 2 biegu ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zapytaj Zaki-ego. Ma link do stronki gdzie można kupić wkład RA do normalnej skrzyni. Jak znajdę to wkleje.
Ja już poluje na całe Type RA :)
Napisz dokładnie czego szukasz i się porozglądamy. To nie jest tak że te rzeczy leżą za rogiem' date=' trzeba poszukać, trzeba poszukać dobrych, trzeba znaleść najlepsze za mądre pieniądze. Potem zapakuje się to w paczke i do ciebie wyśle.

Możesz zawsze wejść na ebay.co.uk wejść w części - subaru i poszukać sobie coś dla siebie.

Pamiętaj że skrzynie subaru były inne w WRX, inne w STI, inne w RA. Samych skrzyń z RA masz z przełożeniem o ile dobrze pamiętam: 3,9 4,1 4,444 :-) do tego trzeba też dyfer.....

Ale to temat rzeka[/quote']

 

To tak jak napisałem wcześniej ...chce kupić rozbite R lub Ra i zrobić swapa silnika skrzyni i dyfra. Dużo jest roboty z elektryką ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz dokładnie czego szukasz i się porozglądamy. To nie jest tak że te rzeczy leżą za rogiem, trzeba poszukać, trzeba poszukać dobrych, trzeba znaleść najlepsze za mądre pieniądze. Potem zapakuje się to w paczke i do ciebie wyśle.

Możesz zawsze wejść na ebay.co.uk wejść w części - subaru i poszukać sobie coś dla siebie.

Pamiętaj że skrzynie subaru były inne w WRX, inne w STI, inne w RA. Samych skrzyń z RA masz z przełożeniem o ile dobrze pamiętam: 3,9 4,1 4,444 :-) do tego trzeba też dyfer.....

Ale to temat rzeka

jeżeli to nie był by kłopot to też chętnie sie podepne do tematu i jak by były bliźniaki było by super
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki a nie lepiej zamiast kolejnej używki pomijając STI to wrzucić sobie dedykowany mocniejszy secik z krótszymi przełożeniami :?:
Niby tak ale jak porównasz ceny w Anglii i w Polsce to zaczniesz się zastanawiać nad całym bo to zupełnie inny samochód. Sama skrzynia nie zwiększy mi mocy ani nie zwalczy podsterowności a jej koszt jest podobno jak kupno rozbitka w UK :)
jeżeli to nie był by kłopot to też chętnie sie podepne do tematu i jak by były bliźniaki było by super

Już wczoraj zagadałem do Jan Dropa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jej koszt jest podobno jak kupno rozbitka w UK

 

z tym że nie na pewno. za rozbitka STI new age w UK musisz dać co najmniej 3-4k funciaków i go przywieźć, bo za ta kasę raczej sam nie jeździ, czyli wychodzi minimum 20k pln, z tego masz skrzynię, motor i trochę rupieci....nie liczę kosztów wyjazdu czy kogoś, kto tam na miejscu wszystko zorganizuje, zakup, odbiór, transport itd...bo to też koszty. samo wrzucenie na TIRa to przeciętnie 50 funtów... :smile: także nie wychodzi to za darmo, jak się dobrze zorganizuje, trochę taniej, jasne, ale darmo to nawet w ryj nie można dostać... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym że nie na pewno. za rozbitka STI new age w UK musisz dać co najmniej 3-4k funciaków i go przywieźć, bo za ta kasę raczej sam nie jeździ, czyli wychodzi minimum 20k pln, z tego masz skrzynię, motor i trochę rupieci....nie liczę kosztów wyjazdu czy kogoś, kto tam na miejscu wszystko zorganizuje, zakup, odbiór, transport itd...bo to też koszty. samo wrzucenie na TIRa to przeciętnie 50 funtów... :smile: także nie wychodzi to za darmo, jak się dobrze zorganizuje, trochę taniej, jasne, ale darmo to nawet w ryj nie można dostać... :lol:

Zle mnie Elek zrozumiałeś :) .... ja nie che kupować new age STI tylko type R, Ra z lat ok.1996 na części taki zabieg to 1000 do 1300 funtów za np. walniętego ostro w bok albo w tył. Tam od razu takie auta dostają dożywotni zakaz rejestracji i sprzedawane są psie pieniądze.

Ja za dobrze siebie znam i wiem że jak wsadzę skrzynie STI to zaraz będę chciał silnik i heble :) seryjne GT to przepaść w porównaniu z Type R,Ra czy STI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...