Skocz do zawartości

klimatronik my 99 jdm


cypis

Rekomendowane odpowiedzi

mial ktos stycznosc z klimatronikiem forkowym my 99 jdm??

Autko to s/tb my99 i co rano jest to samo nigdy w dzien czy po jezdzie, a mianowicie odpalam samochod i nie ma szans właczenia klimatronika dopiero po przejechaniu ok 2km sam startuje :???:

Nie mam pojecia czy jest to zabezpieczenie ze najpier zagrzewa silnik a potem kabine czy o co chodzi, ktos ma jakies doswiadczenie z nim ??

Niby fajna sprawa bo silnik nie cierpi ale grzanie auta 10min przed wyjazdem to srednio mi sie widzi :evil::evil:

 

aha zapomnialem dodac klimatronik jest ciemny działą tylko podswiatlanie przyciskow na wyswietlaczu nic po 2 km pstryk i działa wszystko....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cypis ja mam tak samo , ale o tej porze roku - po ruszeniu - włączam suszenie szyby i dmucha wtedy na full . Skoro masz ustawioną temperaturę na np. 20 stopni to nie dmuchnie Ci zimnym zewnętrznym powietrzem . Jak nie robię nic z klimą , to po ruszeniu wiatraczek jest na zero , a potem coraz więcej dmucha . Po nagrzaniu kabiny siła nadmuchu systematycznie spada - aż do jednego wiatraczka . Tak jest prawidłowo . Dawaj pomuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja zadam innne pytanko - co zrobiliscie zeby przerobic klimatronik jdm na nasza strone - przymierzam sie do zalozenia, podobno mozna wykorzystac elementy ( silniczki) z nowszego forka.

Przepraszam , że nie zrozumiałem :oops::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze zbyt skrotowo napisalem - forek jdm z klimatyzacja automatyczna ma wszytkie mechanizmy sterujace jego praca po drugiej stronie ( odwortnie niz u nas). Jezeli macie przekladke zrobiona na nasza strone, to z pewnoscia zmienialiscie cos zeby klima dzialala tak samo. Czy cos przerabialiscie, czy jest plug and play ?

 

Pytam, poniewaz znalazlem automatyczna klime z jdm i mysle o zalozeniu, ale nie wiem jak duzo z tym roboty. Slyszalem od mechanika, ze mozna wykorzystac elementy z nowszych forkow, ktore mialy automatyczna klime (wersja europejska) do klimy jdm 99.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz wyjasnilo sie dziwna sytuacja kabelek zasilajacy w skrzynce bezpiecznikowej byl luznawy (tzn konektor) i moze pod wplywem drgan nie wiem czego dostawal styku ....konektorek zacisnolem klima działa...

Nie chodzilo mi ze nie dmucha klimatronik był ciemny nie wyswietlal nic nie reagowal na nic poprostu zasilania nie mial.

Co do przerobek to faktycznie marek bedzie wiedzial ale z tego co widze w moim aucie napracowal sie chlop niesamowicie wiec w warunkach domowych raczej nie ma szans zrobic, jak ktos chce zapraszam zobaczyc u mnie roboty coniemiara!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cypis jeszcze pare postów napiszesz w technicznym i wszyscy pomyślą że ci paścia jakiegoś sprzedaliśmy :mrgreen: Napisz lepiej jak ci się jezdzi jakieś zdjęcia porób do moje subaru wrzuć :-)

Samochody po przekłądce mają swoje słabości, raz klima się nie zadziała, to guzik do otwierania szyb jest po drugiej stronie.... Najważniejsze żeby auto jezdziło tak jak powinno, żeby było proste i dawało frajde z jazdy.

Siekla mechanizmy po drugiej stronie to jedno dwa że w EU forku wszytsko sterowane jest cięgnami a w pólautomacie czy klimatroniku wszystko sterujesz silniczkami.

Pozatym jak podłaczysz silnik dmuchawy to bedzie wciągał powietrze a nie dmuchał i zamiana plusa z minusem nic nie da :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz wyjasnilo sie dziwna sytuacja kabelek zasilajacy w skrzynce bezpiecznikowej byl luznawy (tzn konektor) i moze pod wplywem drgan nie wiem czego dostawal styku ....konektorek zacisnolem klima działa...

Nie chodzilo mi ze nie dmucha klimatronik był ciemny nie wyswietlal nic nie reagowal na nic poprostu zasilania nie mial.

Co do przerobek to faktycznie marek bedzie wiedzial ale z tego co widze w moim aucie napracowal sie chlop niesamowicie wiec w warunkach domowych raczej nie ma szans zrobic, jak ktos chce zapraszam zobaczyc u mnie roboty coniemiara!!

 

Oj pooglądam chyba...., bo trzeba jeszcze adaptację na 104 oktanowe paliwko zrobić, żeby bezpiecznie jeździło :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemek ja jestem mega zadowolony :)))))) :o:o :grin: poprostu mam takie zboczenie co do aut ze odrazu wpadlem z pasta do skóry woskiem, wszystkie zaróweczki musza działac taki pedantyzm, dla wiekszosci ludzi totalnie nie zauwarzalny:))

 

Co do klimy poprostu konektorki maja to do siebie ze lubia sie wyrabiac jak sie je wyciaga i tracic styk, to nie była wada problem znalazlem w 30min zacisnolem kleszczykami i działa bez zarzuty (tradyzyjnie jak w kazdym forku podlutowalem rezystorek w zegarku i tez działa ale to wada z seri te typy tak maja:))))

 

Zeby nie było auto jest extra ryje ludziom beret choć w pracy stwierdzili ze to najbrzydsze auto na parkingu....... ale potem i tak kazdy chce sie przejechac i robi wielkie wooooooowww :twisted::twisted: oczywiscie tez stwierdza po wizycie w google ze sciemniam bo forki maja tylko 170ps :twisted: no i trzeba tlumaczyc w koło macieju ze to nie zwykły forek :twisted:

 

ps jako sciagaj czesci bo nie moge sobie nieposyczec a to wtedy kreska paliwa idzie tak samo szybko jak predkosciomierz tylko w droga strone :evil::evil:

 

 

ps chłopaki odwaliliscie kawał dobrej roboty z tym autem, a ewentualne pytania wynikaja z mojej niewiedzy modelu i czasem przesadnej pedantycznosci i tym ze chce to zrobic sam bo to lubie :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siekla mechanizmy po drugiej stronie to jedno dwa że w EU forku wszytsko sterowane jest cięgnami a w pólautomacie czy klimatroniku wszystko sterujesz silniczkami.

Pozatym jak podłaczysz silnik dmuchawy to bedzie wciągał powietrze a nie dmuchał i zamiana plusa z minusem nic nie da :wink:

 

Daltego pomyslalem o adaptacji klimy z forka EU - lata 2004 z silniczkami automatyczna klima. Z Markiem rozmawialem i wiem ze trzeba przekrecac silniczki.-- i ogolnie duuuzo roboty, ale zawsze to bedzie JDM ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Maras przerobił - osobiście potweirdzam, że działa do dzisiaj.

 

Ja - nadal nie mam czasu - ale w końcu to zrobię i zamontuje - w sumie zgromadziłem wszystkie graty - najwiekszy problem jest z nagrzewnica itp - bo climatronic i manual nie jest lustrzanym odbiciem - inne rozwiazanie mocowania mechanizmow klapek - ale mysle ze uda mi sie to skompletowac z pomoca nagrzewnicy i wiatraka z legacy 99 - ktore mialy regulacje kierunku i sily nawiewu elektronicznie sterowana w standardzie.

 

Na pewno podziele sie - wrazeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wrzucić listę gratów, jakie są potrzebne do takiej operacji?

 

Podejrzewam że poza panelem potrzebna będzie wiązka, silniczki sterujące, komplet czujników temperatury (nasłonecznienia wnętrza też jest?)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...