Jump to content

Buczenie z przeniego prawego kola przy skrecie.


turdziGT
 Share

Recommended Posts

Mam pytanko.

Macie moze jakies pomysly co moze buczec z przedniego prawego kola przy gwaltownym skrecie w lewo ? Sytuacja jest narastajaca jeszcze 2/3 miechy temu trzeba bylo dobrze napasc na ciasny lewy aby to uslyszecz teraz juz wystraczy troszke szybciej na rondzie skrzecic.

Dodam ze lozysko jest juz wymienione gdyz padlo jako pierwsza przyczyna.

Co jeszcze przegub zewnetrzny ?

Link to comment
Share on other sites

przegób raczej odpada. robiłeś geometrie po wymianie łożyska? jakie opony lato czy zima?

 

Geometra oczywiscie zrobiona , buczy na zimowych i letnich bez znaczenia.

Czemu przegub raczej odpada ?

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanko.

Macie moze jakies pomysly co moze buczec z przedniego prawego kola przy gwaltownym skrecie w lewo ? Sytuacja jest narastajaca jeszcze 2/3 miechy temu trzeba bylo dobrze napasc na ciasny lewy aby to uslyszecz teraz juz wystraczy troszke szybciej na rondzie skrzecic.

Dodam ze lozysko jest juz wymienione gdyz padlo jako pierwsza przyczyna.

Co jeszcze przegub zewnetrzny ?

 

napisz jeszcze ktore lozysko wymieniles :wink:

Link to comment
Share on other sites

przegób w obie strony ma objawy i pukanie , trzeszczenie bardziej przypomina. nie ma śladów gdzieś w nadkolu obcierania opony?

 

mozesz rowinac bo nie wiem o co ci chodzi.Jak sie delikatnie jedzie na skreconych kolach nic nie terkocze stuka puka.

 

wymiana łożyska na prasie czy może ktoś młotkiem go traktował a jeżeli na prasie to wpychane środkiem czy bierznią zewnętrzną?

 

wymianial to bradzo doswadczony w temacie subaru mechanik a nie idiaota :wink:

 

napisz jeszcze ktore lozysko wymieniles

 

no prawe , kupowalem u was caly komplet

Link to comment
Share on other sites

komancz napisał/a:

napisz jeszcze ktore lozysko wymieniles

 

 

no prawe , kupowalem u was caly komplet

 

u mnie nie :)

 

najlepiej podniesc samochod na podnosniku, rozpedzic kola i posluchac skad huczy.

Link to comment
Share on other sites

mozesz rowinac bo nie wiem o co ci chodzi.Jak sie delikatnie jedzie na skreconych kolach nic nie terkocze stuka puka.
mam na myśli to ze jeżeli byłby to przegub to nie miało by to znaczenia w którą strone skręcasz objawy są takie same a prawe koło przy skręcie w lewo jest dociążone i wszystko wskazuje że to łożysko ale dziwne że nie hałasuje przy jeździe na wprost , sprawdź jeszcze osłone tarczy czy przypadkiem nie jest podgięta
Link to comment
Share on other sites

lukass, tyle ze ewidentnie slychac to z prawej strony

A może tył?

Gdybać można długo. Auto na podnośnik, Vbieg, rozpędzić koła do około 150km/h, wyrzucić na luz, zgasić silnik i słuchać - może uda się wyłapać które łożysko buczy.

Link to comment
Share on other sites

A może tył?

Gdybać można długo. Auto na podnośnik, Vbieg, rozpędzić koła do około 150km/h, wyrzucić na luz, zgasić silnik i słuchać - może uda się wyłapać które łożysko buczy.

Ponieważ ostatnio wymieniałem piastę tylną , to wiem , że wycie roznosi się po całym aucie i naprawdę można się pomylić . Trzeba samochód podnieść i pokręcić kołami . Wcale nie trzeba kręcić do takiej prędkości . Wystarczy porównać lewe i prawe koło . Jeśli coś z łożyskiem jest nie tak , to napewno usłyszysz różnicę przy kręceniu ręką .

Link to comment
Share on other sites

Heh, łożyska to ciężka sprawa.... wymieniłem po kolei lewy tył, prawy tył, lewy przód dość niewielkim odstępie czasu a mam wrażenie, ze znowu coś huczy :evil: Albo ostatnie nie wymienione łozysko, albo opony co maja na koncie jedną cynę :roll:

 

Tyle, że teraz ciężko okreslić skąd w ogóle dźwięk dobiega :neutral:

Link to comment
Share on other sites

odrazu pszegóp chałazuje...a może to po prostu zwykły BUCZEK sie włonczył...? :twisted:

 

ja myślem tesz, że to ożysko fkole chaasuje :grin:

po podniesieniu jednego koła można wyczuć zdefektowane łożysko, chyba, że jest to absolutnie pierwsza faza padania, to może być ciężko, trzeba by było zdemontować hamulec i pokręcić wolno i coraz szybciej samym kołem. nawet wymieniane przez nieidiotę mechanika łożysko, może szybko paść, nie ma reguły, najtrwalsze są zawsze ori łożyska, montowane w fabryce, a dobrze wprasować łozysko nie każdy potrafi.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kurcze ale az wierzyc mi sie nie chce zeby to bylo dalej lozysko i torche szkoda mi wydawac na nie 5 stow jeszcze raz.Musze obadac ten przegub chyba :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...
  • 2 weeks later...

Gdzie wy te części kupujecie.... Ja lozysko kupiłem za 100 i montowalem jak wyżej ktos napisal "mlotkiem" i do tej pory nic sie nie dzieje a auta wcale nie oszczędzam... A tu wychodzi ze lozysko za piec stów juz by bylo do wymiany???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...