turdziGT Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Mam pytanko. Macie moze jakies pomysly co moze buczec z przedniego prawego kola przy gwaltownym skrecie w lewo ? Sytuacja jest narastajaca jeszcze 2/3 miechy temu trzeba bylo dobrze napasc na ciasny lewy aby to uslyszecz teraz juz wystraczy troszke szybciej na rondzie skrzecic. Dodam ze lozysko jest juz wymienione gdyz padlo jako pierwsza przyczyna. Co jeszcze przegub zewnetrzny ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MISIEK062006 Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 przegób raczej odpada. robiłeś geometrie po wymianie łożyska? jakie opony lato czy zima? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 przegób raczej odpada. robiłeś geometrie po wymianie łożyska? jakie opony lato czy zima? Geometra oczywiscie zrobiona , buczy na zimowych i letnich bez znaczenia. Czemu przegub raczej odpada ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MISIEK062006 Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 przegób w obie strony ma objawy i pukanie , trzeszczenie bardziej przypomina. nie ma śladów gdzieś w nadkolu obcierania opony? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Łożysko Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Mam pytanko.Macie moze jakies pomysly co moze buczec z przedniego prawego kola przy gwaltownym skrecie w lewo ? Sytuacja jest narastajaca jeszcze 2/3 miechy temu trzeba bylo dobrze napasc na ciasny lewy aby to uslyszecz teraz juz wystraczy troszke szybciej na rondzie skrzecic. Dodam ze lozysko jest juz wymienione gdyz padlo jako pierwsza przyczyna. Co jeszcze przegub zewnetrzny ? napisz jeszcze ktore lozysko wymieniles :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MISIEK062006 Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 wymiana łożyska na prasie czy może ktoś młotkiem go traktował a jeżeli na prasie to wpychane środkiem czy bierznią zewnętrzną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Oprócz łożyska , tam nie ma co buczeć . Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 przegób w obie strony ma objawy i pukanie , trzeszczenie bardziej przypomina. nie ma śladów gdzieś w nadkolu obcierania opony? mozesz rowinac bo nie wiem o co ci chodzi.Jak sie delikatnie jedzie na skreconych kolach nic nie terkocze stuka puka. wymiana łożyska na prasie czy może ktoś młotkiem go traktował a jeżeli na prasie to wpychane środkiem czy bierznią zewnętrzną? wymianial to bradzo doswadczony w temacie subaru mechanik a nie idiaota :wink: napisz jeszcze ktore lozysko wymieniles no prawe , kupowalem u was caly komplet Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 komancz napisał/a: napisz jeszcze ktore lozysko wymieniles no prawe , kupowalem u was caly komplet u mnie nie najlepiej podniesc samochod na podnosniku, rozpedzic kola i posluchac skad huczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 u mnie nie moze byles na urlopie :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MISIEK062006 Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 mozesz rowinac bo nie wiem o co ci chodzi.Jak sie delikatnie jedzie na skreconych kolach nic nie terkocze stuka puka. mam na myśli to ze jeżeli byłby to przegub to nie miało by to znaczenia w którą strone skręcasz objawy są takie same a prawe koło przy skręcie w lewo jest dociążone i wszystko wskazuje że to łożysko ale dziwne że nie hałasuje przy jeździe na wprost , sprawdź jeszcze osłone tarczy czy przypadkiem nie jest podgięta Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 A może lewe łożysko. Wiem, wiem ono jest wtedy odciążone i nie powinno huczeć, ale juz ze 2 razy spotkałem sie z taką anomalią. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 lukass, tyle ze ewidentnie slychac to z prawej strony Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 lukass, tyle ze ewidentnie slychac to z prawej strony A może tył? Gdybać można długo. Auto na podnośnik, Vbieg, rozpędzić koła do około 150km/h, wyrzucić na luz, zgasić silnik i słuchać - może uda się wyłapać które łożysko buczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 A może tył?Gdybać można długo. Auto na podnośnik, Vbieg, rozpędzić koła do około 150km/h, wyrzucić na luz, zgasić silnik i słuchać - może uda się wyłapać które łożysko buczy. Ponieważ ostatnio wymieniałem piastę tylną , to wiem , że wycie roznosi się po całym aucie i naprawdę można się pomylić . Trzeba samochód podnieść i pokręcić kołami . Wcale nie trzeba kręcić do takiej prędkości . Wystarczy porównać lewe i prawe koło . Jeśli coś z łożyskiem jest nie tak , to napewno usłyszysz różnicę przy kręceniu ręką . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Heh, łożyska to ciężka sprawa.... wymieniłem po kolei lewy tył, prawy tył, lewy przód dość niewielkim odstępie czasu a mam wrażenie, ze znowu coś huczy Albo ostatnie nie wymienione łozysko, albo opony co maja na koncie jedną cynę :roll: Tyle, że teraz ciężko okreslić skąd w ogóle dźwięk dobiega :neutral: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 przegób przegub :razz: chałasuje hałasuje :razz: Ahhhhhhhhhh....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 odrazu pszegóp chałazuje...a może to po prostu zwykły BUCZEK sie włonczył...? ja myślem tesz, że to ożysko fkole chaasuje :grin: po podniesieniu jednego koła można wyczuć zdefektowane łożysko, chyba, że jest to absolutnie pierwsza faza padania, to może być ciężko, trzeba by było zdemontować hamulec i pokręcić wolno i coraz szybciej samym kołem. nawet wymieniane przez nieidiotę mechanika łożysko, może szybko paść, nie ma reguły, najtrwalsze są zawsze ori łożyska, montowane w fabryce, a dobrze wprasować łozysko nie każdy potrafi.... :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted November 25, 2009 Author Share Posted November 25, 2009 Kurcze ale az wierzyc mi sie nie chce zeby to bylo dalej lozysko i torche szkoda mi wydawac na nie 5 stow jeszcze raz.Musze obadac ten przegub chyba :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzudok Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 Tak jak koledzy piszą samochód do góry i sprawdzać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juras K Posted January 17, 2017 Share Posted January 17, 2017 Zmień smar w przegubie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcino-GF Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Gdzie wy te części kupujecie.... Ja lozysko kupiłem za 100 i montowalem jak wyżej ktos napisal "mlotkiem" i do tej pory nic sie nie dzieje a auta wcale nie oszczędzam... A tu wychodzi ze lozysko za piec stów juz by bylo do wymiany??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now