Jump to content

Akcja serwisowa


Flipper
 Share

Recommended Posts

Drodzy Forumowicze!

 

Jeżeli posiadacie samochód odpowiadający powyżej wymienionym parametrom, uprzejmie prosimy o pilne zapoznanie się z następującym wątkiem na Forum:

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=953970#953970

 

(Forum SIP Strona Główna > SUBARU IMPORT POLSKA > Pytania do Dyrekcji > Akcja Serwisowa WVL-22)

 

Z poważaniem,

Administrator Forum Subaru

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...
  • 2 months later...

Z tego co czytalem to w US jest akcja serwisowa forestera sh ze względu na wadliwą stacyjkę czy obejmuje ten problem również wersję europejską? Czy to stare i nieprawdziwe informacje?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Coś mnie podkusiło i wszedłem sobie na https://srt.subaru.pl/

Wklepałem  VIN mojego Forka i wyszło coś takiego;

Uprzejmie informujemy, że Subaru Corporation, producent samochodów Subaru, poinformował nas o konieczności sprawdzenia i ewentualnej wymiany wiązki czujnika "obecności pasażera" w pewnej partii wyprodukowanych samochodów Subaru, co wiąże się z możliwością wystąpienia nieprawidłowego działania układu SRS tj. poduszek powietrznych. Zjawisko to może doprowadzić do wyłączenia poduszki pasażera mimo obecności osoby na siedzeniu pasażera.
Aby zabezpieczyć pojazdy przed taką ewentualnością, podjęliśmy decyzje o rozpoczęciu kampanii wywoławczej. Grupa pojazdów przeznaczonych do akcji została wyselekcjonowana i dostarczona nam przez Subaru Corporation.
Uprzejmie prosimy o kontakt z jedną z naszych Autoryzowanych Stacji Obsługi Subaru i uzgodnienie dogodnego terminu wizyty, w celu wykonania koniecznej kontroli i usprawnień, które zostaną wykonane przez ASO Subaru bezpłatnie.
Mamy nadzieję, że te profilaktyczne działania, ukierunkowane na wydłużenie bezpiecznego użytkowania samochodów Subaru, spotkają się z Państwa życzliwym przyjęciem.

 

Zadzwoniłem do serwisu podałem Vin i zapytałem czy jest przewidziana akcja serwisowa dla mojego samochodu. Usłyszałem ,że jest przewidziana, ktoś zamówi cześć i zadzwoni do mnie celem umówienia terminu naprawy.

Zadałem pytanie co by było gdybym nie zadzwonił i nie upomniał się o akcje przywoławczą, czy ktoś z serwisu zadzwoniłby do mnie i powiadomił mnie o konieczności naprawy, otrzymałem odpowiedz ,że serwis by nie zadzwonił . Podobno jest to w gestii Importera.

Radzę Panie i Panowie BYŚCIE SAMI WZIĘLI SPRAWY W SWOJE RĘCE.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dla odświeżenia tematu chciałem poinformować,że nic w mojej sprawie się nie wydarzyło. W dalszym ciągu czekam na telefon z serwisu bym podjechał na wymianę wadliwej części. Zobaczymy jak długo:-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

akcja przywoławcza subaru,wymiana wiązki maty fotela pasażera i inspekcja układu wydechowego. wszystko szybko i sprawnie , przy okazji możliwosć przetestowania e-boxera , brawo SOLO Kielce :)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...