Jump to content

Chłodnica SVX PROBLEM POMOCY


loudner
 Share

Recommended Posts

ja u siebie mam nowa - dorabiana, jak skoncze rozrzad to ją wsadzam. Tyle, że nowa jest bez chlodzenia oleju skrzyni biegów, bo do tego mam osobną małą chlodnice, którą zamontował któryś z poprzednich właścicieli.

Za moją płaciłem chyba coś ok.500zl, ale musze to jeszcze sprawdzić bo nie pamiętam dokładnie ile. Aha, żeby ją zrobić to musiałem im zawieźć swoją pęknięta (też u góry) a oni dorobili nową - całą z metalu

Link to comment
Share on other sites

A dlaczego mogła pęknąć od góry?

Bo góra jest z tworzywa - czas, wysokie temperatury, zmęczenie materiału i nie wytrzymała. Mi najpierw pękła u góry z prawej to zakleiłem to uszczelniaczem do zbiorników paliwa, pomogło choć troszke podciekało, ale to i tak był mały problem bo tydzień później pękła z lewej strony. Jutro postaram się dowiedzieć ile dokładnie za nią płaciłem.

 

[ Dodano: Sro Lis 04, 2009 9:18 pm ]

150 $

dolicz cło i 22% vat - ostatnio ściągałem rozrząd z usa i płaciłem jedno i drugie.

Link to comment
Share on other sites

wartość paczki 10 dolarów

ale wtedy też paczka jest na tyle ubezpieczona, więc jak się z nią coś stanie w czasie transportu to zamiast 150$ dostaniesz 10$.

a celnicy i tak chcą od Ciebie wydruk z paypala ile zapłaciłeś - razem z kosztami wysyłki.

Link to comment
Share on other sites

czyli jak zawsze problem :( . zastanawiam sie nad kupnem używanej ale tez nigdy nie wiadomo w jaki stanie będzie a druga sprawa to kosmiczne siano chcą za chłodnice. dzwoniłem to 700zł za używaną to trochę dużo. jutro dam to zakładu co naprawiają chłodnice może coś im sie uda zrobić z tym tzn wymienić calą górę

Link to comment
Share on other sites

loudner posprawdzałem i tak, za swoją zapłaciłem 400zł (cała metalowa) no i tylko silnika. Nie wyszedłby Cie taniej taki zabieg, że wrzucasz taką jak moja chłodnice, do tego dokupujesz mała chlodnice oleju do skrzyni i problem z głowy?

Link to comment
Share on other sites

Musze złapać tego gościa który mi ją załatwiał i się dowiedzieć co i jak.

Poniżej masz link do zdjęć chłodnicy oleju skrzyni - przypięta jest tak tylko na czas wymiany rozrządu, i tej nowej chłodnicy silnika.

Na tej nowej mam dospawane wszystkie mocowania itd, - tak jak było w orginalnej.

http://yfrog.com/9f05112009188jx

Link to comment
Share on other sites

dzieki za pomoc. kupiłem używana ale w stanie idealnym teraz czekam na nia. ale mam jeszcze sprawę na czym polega ten guzik manual przy skrzyni oraz jak sie programuje klamkę. mam instrukcje auta ale niestety po włosku :)

Link to comment
Share on other sites

ale mam jeszcze sprawę na czym polega ten guzik manual przy skrzyni

tzn, ze mozesz "niby" zmieniac biegi recznie, ale po 1. kiepsko to dziala, 2.nie poleca się tego ze wzgledu na te słabe automaty.

Ja tego guzika używałem może ze 2 razy żeby sprawdzić jak się na tym jeździ i wg. mnie kiepsko. Ogólnie robisz to tak:

1.Mając wrzucone P (Park) wciskasz manuala.

2.Zjezdzasz az na 1, ruszasz i jedziesz zmieniajac biegi pchajac lewarek do gory, ALE! da się zrobić redukcje z 2 na 1, ale juz z 3 na 2, i z 4(D) na 3 to już nie. Tzn. możesz jak wciśniesz guzik na lewarku, ale to jest wbrew sztuce jazdy automatem. I drugie ale, nie da się przeciągnąć żadnego biegu, tzn. jezeli przejedziesz na 1 do 7tys i nie popchniesz na 2, to on i tak sam zmieni bieg.

Także wg. mnie zabawa nie warta świeczki.

W zaleznosci od przebiegu (jaki masz? na liczniku? i realny?) moze jednak zastanow sie nad dodatkowo chlodnica oleju skrzyni, bo te niestety są dosyc slabym punktem svx'ow.

jak sie programuje klamkę.

ale że co, bo nie kumam :wink: :!:

 

p.s. przywitałbyś się na forum http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=947558#947558 i pochwalił swoim svx'em http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=947475#947475 :wink:

p.s.2. poproszę o pomuka :mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja w swoim wymieniłem chłodnicę . Taką dwuczęściową dorobili mi do imprezy N/A i chodzi mi już pięć lat . Trafił kamień i zrobiła się dziura . Wymienili cały środek - zostały tylko ramki . Zrobiłem to w zakładzie w Warszawie i kosztowało 500 zł .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mi padla chłodnica w XT6 to regenerowałem dorobili mi boki z miedzi... Poszukac jakiegos starego warsztatu takiego co to robił chłodnice za PRL-u.W takich warsztatach sie ludziska nie boja takich tematów i znaja sie na robocie naprawde polecam .Ja jestem zadowolony i to bardzo!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU

xt6 myślisz że po 15 miesiącach ktoś jeszcze się interesuje tą chłodnicą ? Rychło w czas dałeś poradę - poproś o pomuka :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
loudner napisał(a):

A dlaczego mogła pęknąć od góry?

 

Bo góra jest z tworzywa - czas, wysokie temperatury, zmęczenie materiału i nie wytrzymała.

 

albo też nieostrożny mechanik, który ściągał górny wąż z chłodnicy, mógł dopomóc staremu, zmurszałemu :lol: plastikowi z którego zrobiony jest górny zbiornik, poprzez zdejmowanie węża ,,na siłę"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...