huzar105 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 a to ciekawostka zapytaj sie burzum'a czy mu to potrzebne :wink: Powiem Ci że dla mnie to są najważniejsze rzeczy w aucie jak się prowadzi itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 zapytaj sie burzum'a czy mu to potrzebneprzy podnoszeniu mocy brałbym pod uwagę zmianę szper na jakieś mocniejsze, bo Forester w standardzie to można powiedzieć że ich nie posiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 a te AP to jakies hamulce ? Bo mi w przodzie cos stuka i ASOwcy powiedzieli ze to jakies tloczki i czeka mnie wymiana tarcz i klockow - zmieniac na serię jak się skonczą ? Podpowie mi ktoś ? Nie chce wsadzac wiekszych kół ani wydawać 5 tysi na tarcze i klocki, w aso powiedziali ze 1200 mniejwiecej to kosztuje. Czy za tyle kupie gdzies indziej cos lepszego czy niema sensu ? A moze tylko klocki jakies lepsiejsze ? Ja wiem ze to niewiele da ale za duzo kasy juz ostatnio wydalem na to auto i nie chce w nie inwestowac bo itak nie bede nim jezdzil po torze czy coś. Z góry dziękuję za jakiekolwiek pomocne zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Powiem Ci że dla mnie to są najważniejsze rzeczy w aucie jak się prowadzi itp... tak najlepiej zrobic sobie WURCA ..... dalej bede powtarzał,ze do 250-270KM to dobry zawias,dobre gumy i poliuretany- gwarantuje ci ,ze i tak nie wykorzystasz tych możliwosci a XT nie ma napedow jak wrx ? nie znam sie ,wiec zapytam,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 tak najlepiej zrobic sobie WURCA ..... Nie ale to jedyna przyjemność jaką mam przelecieć sobie bezpiecznie bokiem po jakimś rondzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 a te AP to jakies hamulce ?takie bardziej kawiorowe Co do zmian na inne tarcze i klocki możesz próbować, ale wielkiej róznicy raczej nie zauważysz. Najbardziej pasztetową opcją jest chyba wymiana na zaciski z WRXa, a optymalną jakieś Brembo, albo K-sporty dobry zawiaszależy co rozumiesz przez dobry, bo takim może być taki za 10000zł albo i więcej gwarantuje ci ,ze i tak nie wykorzystasz tych możliwosci bo będzie brakowało szper żeby to wykorzystać :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_GT Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 a ja nadal zapraszam na AJSP.. się potem okazuje że nawet tego co mamy nie opanowujemy... Radek.. MX jest niezły aby trochę polatać, bo ty ciągle na prawym.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 A co tam sie robi na tym AJSP ? :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 no umowmy sie, potrzebne z wymienionych przeze mnie rzeczy nie jest nic :> mnie bardziej interesuje strona techniczna zagadnienia, niz urywanie 0.1 sekundy. jestem za slabym kierowca, zeby docenic wiekszosc zaawansowanych rzeczy. buduje takiego forka z czystej ciekawosci czy sie da, jak bedzie wygladal i jak bedzie sie prowadzil. i tak wydaje na to mniej, niz moi koledzy na - np - ciuchy. co kto lubi. a ze jestem inzynierem z wyksztalcenia i w zasadzie z zawodu, to lubie wiedziec jak to wszystko dziala. w zwiazku z tym mam moje przemyslenia i pomysly na zmiany. moze nie zawsze trafione, ale co zrobic :> No i bardziej interesuje mnie zawias i hamulce niz moc. a najbardziej kierowanie, ale tutaj nie mam zadnego pomyslu na zmiane. martwia mnie te 18", kupilem, bo byl niedrogi komplet z oponami, a moje juz sa martwe. mialem nadzieje, ze da sie chociaz przez lato pojezdzic, a potem pojda do ludzi. jmiciuk, milo bylo poznac i porozmawiac. I powachac wydech skatowanej imprezy zabki :> [ Dodano: Czw Maj 14, 2009 10:18 am ] a co do napedow, to forek ma bardzo slaba szpere z tylu, z przodu jest otwarty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 a ja nadal zapraszam na AJSPa kiedy to? I z kim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 co to takiego AJSP ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 co to takiego AJSP ?pewnie coś wspólnego z ASP :razz: [ Dodano: Czw Maj 14, 2009 12:42 pm ] w sumie to pewnie będzie Akademia Jazdy Scoś tam Porsche, bo coś mi się kojarzy że Piotr właśnie na jakieś szkolenia Porsche jeździł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 a faktycznie, to chyba cos wyscigowego. Ja bym poszedl na jakis kurs dla dyletantow :/ [ Dodano: Czw Maj 14, 2009 1:04 pm ] wiesz, zeby ktos mi mowil: dobrze, dobrze, ale niech pan juz wlaczy ten drugi bieg, powoli puszczamy sprzeglo, sygnalizujemy zamiar skretu i wlaczamy sie do ruchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 burzum, Najlepiej weś znajdź jakiś plac, gdzie jest równo i cywilizacji jest brak, postaw 2 butelki/słupki i kręć się aż będziesz miał pełną kontrole nad autem. W zimę takie treningi to zajebista sprawa, w lato trzeba trochę silnik chłodzić i opony się kończą, ale i tak warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 burzum, Najlepiej weś znajdź jakiś plac, gdzie jest równo i cywilizacji jest brak, postaw 2 butelki/słupki i kręć się aż będziesz miał pełną kontrole nad autem. W zimę takie treningi to zajebista sprawa, w lato trzeba trochę silnik chłodzić i opony się kończą, ale i tak warto. wiesz, kiedys duzo tak jezdzilem, skonczylo sie dachem :> podwinela mi sie opona przy boku, felga poszla w miekkie (ziemia) i wioo. teraz mam 'lekkie' opory :/ no i miejsce, gdzie jezdzilem, sie mocno spomidorowalo. Chetnie bym pojezdzil teraz, tylko gdzie ? Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 przy podnoszeniu mocy brałbym pod uwagę zmianę szper na jakieś mocniejsze, bo Forester w standardzie to można powiedzieć że ich nie posiada a to to przepraszam nigdy nie jedzilem forkiem ,wiec nie mam porownania z WRX, mam nadzieje ze kiedys dasz rypa :razz: Yoshii napisał/a:dobry zawias zależy co rozumiesz przez dobry, bo takim może być taki za 10000zł albo i więcej mysle ze Tein wystarczy do dynamicznej jazdy po miescie i nie tylko :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 chce ktos kupic ultralite'y 7,5 x 18 5x100/114,3 ? :> idealne do forestera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Pozdro dla maniujrowego autka stojącego na parkingu przy serwisie komputronika (m.in. ) :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 burzum, Najlepiej weś znajdź jakiś plac, gdzie jest równo i cywilizacji jest brak, postaw 2 butelki/słupki i kręć się aż będziesz miał pełną kontrole nad autem. W zimę takie treningi to zajebista sprawa, w lato trzeba trochę silnik chłodzić i opony się kończą, ale i tak warto. wiesz, kiedys duzo tak jezdzilem, skonczylo sie dachem :> podwinela mi sie opona przy boku, felga poszla w miekkie (ziemia) i wioo. teraz mam 'lekkie' opory :/ no i miejsce, gdzie jezdzilem, sie mocno spomidorowalo. Chetnie bym pojezdzil teraz, tylko gdzie ? Piotr Miałem identyczny przypadek przy 100 poleciałem do rowu Ale to dawno i nie prawda :cool: Czy ma ktoś na pożyczenie podnośnik do silnika? Mechanik mnie olał i szukam alternatywy :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_GT Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 kurde.. teraz o felgach piszesz.. ja kupiłem już 17ki.. z oponami, wracając do Akademi Jazdy... jest teraz 14.06, ale miejsc już brak, za to na 90% jest 9.08 , potwierdzone za miesiąc... warto pojechać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Pozdro dla maniujrowego autka stojącego na parkingu przy serwisie komputronika (m.in. ) :smile: a dziękuję, stoję przy fabryce codziennie :wink: wracając do Akademi Jazdy... jest teraz 14.06' date=' ale miejsc już brak[/quote'] 11-14.06 plejady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 kurde.. teraz o felgach piszesz.. ja kupiłem już 17ki.. z oponami, Zamienimy sie ? maniujr, jutro u was jestem, odwiedzic Cie ? W poniedzialek zreszta tez, u Tomka B*o, pracujecie razem ? Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 maniujr, jutro u was jestem, odwiedzic Cie ? wiadomo wpadaj, pokój nr 14 i pytaj o Marcina Mańczak'a, a TB to m.in. szef działu biznes (i KEN'a) - stacjonuje 2 pokoje obok, ale ja pod niego nie podlegam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_GT Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 kusisz tymi 18kami... ale 215/45 ci i tak nie podejdzie w 17ce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 bede na pewno, okolo 12. Jutro tak na luziku, lekkie rozpoznanie bojem, w poniedzialek pewnie bedzie grubo :> wpadne na pewno PS dzisiaj jechalem z otwartym oknem i musze powiedziec, ze subaru - przynajmniej moje - brzmi jednak naprawde super. Piotr [ Dodano: Czw Maj 14, 2009 9:18 pm ] kusisz tymi 18kami... ale 215/45 ci i tak nie podejdzie w 17ce Podejdzie, bedzie prawie dokladnie to samo. Teraz mam 225/40. Z tym, ze bym docelowo zalozyl 225/45 lub 235/40. Zawsze mozemy sie na troche zamienic. Mnie tak jakos zniechecili do tych felg dzisiaj, ze nie wiem. Jezdzilem na profilu 40 i nie przeszkadzalo mi to, ale przyzwyczailem sie sluchac madrzejszych ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się