Skocz do zawartości

[Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!


Scooby

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • burzum

    1225

  • huzar105

    1124

  • Izotom

    1001

  • chojny

    998

a te AP to jakies hamulce ? Bo mi w przodzie cos stuka i ASOwcy powiedzieli ze to jakies tloczki i czeka mnie wymiana tarcz i klockow - zmieniac na serię jak się skonczą ? Podpowie mi ktoś ? Nie chce wsadzac wiekszych kół ani wydawać 5 tysi na tarcze i klocki, w aso powiedziali ze 1200 mniejwiecej to kosztuje. Czy za tyle kupie gdzies indziej cos lepszego czy niema sensu ? A moze tylko klocki jakies lepsiejsze ? Ja wiem ze to niewiele da ale za duzo kasy juz ostatnio wydalem na to auto i nie chce w nie inwestowac bo itak nie bede nim jezdzil po torze czy coś. Z góry dziękuję za jakiekolwiek pomocne zdanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci że dla mnie to są najważniejsze rzeczy w aucie jak się prowadzi itp...

 

tak najlepiej zrobic sobie WURCA ..... :mrgreen:

 

dalej bede powtarzał,ze do 250-270KM to dobry zawias,dobre gumy i poliuretany- gwarantuje ci ,ze i tak nie wykorzystasz tych możliwosci

 

a XT nie ma napedow jak wrx ? nie znam sie ,wiec zapytam,, :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te AP to jakies hamulce ?
takie bardziej kawiorowe :mrgreen:

Co do zmian na inne tarcze i klocki możesz próbować, ale wielkiej róznicy raczej nie zauważysz. Najbardziej pasztetową opcją jest chyba wymiana na zaciski z WRXa, a optymalną jakieś Brembo, albo K-sporty

 

dobry zawias
zależy co rozumiesz przez dobry, bo takim może być taki za 10000zł albo i więcej :twisted:
gwarantuje ci ,ze i tak nie wykorzystasz tych możliwosci
bo będzie brakowało szper żeby to wykorzystać :razz: :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no umowmy sie, potrzebne z wymienionych przeze mnie rzeczy nie jest nic :>

 

mnie bardziej interesuje strona techniczna zagadnienia, niz urywanie 0.1 sekundy. jestem za slabym kierowca, zeby docenic wiekszosc zaawansowanych rzeczy. buduje takiego forka z czystej ciekawosci czy sie da, jak bedzie wygladal i jak bedzie sie prowadzil. i tak wydaje na to mniej, niz moi koledzy na - np - ciuchy. co kto lubi. a ze jestem inzynierem z wyksztalcenia i w zasadzie z zawodu, to lubie wiedziec jak to wszystko dziala. w zwiazku z tym mam moje przemyslenia i pomysly na zmiany. moze nie zawsze trafione, ale co zrobic :> No i bardziej interesuje mnie zawias i hamulce niz moc. a najbardziej kierowanie, ale tutaj nie mam zadnego pomyslu na zmiane.

 

martwia mnie te 18", kupilem, bo byl niedrogi komplet z oponami, a moje juz sa martwe. mialem nadzieje, ze da sie chociaz przez lato pojezdzic, a potem pojda do ludzi.

 

jmiciuk, milo bylo poznac i porozmawiac. I powachac wydech skatowanej imprezy zabki :>

 

[ Dodano: Czw Maj 14, 2009 10:18 am ]

a co do napedow, to forek ma bardzo slaba szpere z tylu, z przodu jest otwarty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to takiego AJSP ?
pewnie coś wspólnego z ASP :razz:

 

[ Dodano: Czw Maj 14, 2009 12:42 pm ]

w sumie to pewnie będzie Akademia Jazdy Scoś tam Porsche, bo coś mi się kojarzy że Piotr właśnie na jakieś szkolenia Porsche jeździł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a faktycznie, to chyba cos wyscigowego.

 

Ja bym poszedl na jakis kurs dla dyletantow :/

 

[ Dodano: Czw Maj 14, 2009 1:04 pm ]

wiesz, zeby ktos mi mowil: dobrze, dobrze, ale niech pan juz wlaczy ten drugi bieg, powoli puszczamy sprzeglo, sygnalizujemy zamiar skretu i wlaczamy sie do ruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

burzum, Najlepiej weś znajdź jakiś plac, gdzie jest równo i cywilizacji jest brak, postaw 2 butelki/słupki i kręć się aż będziesz miał pełną kontrole nad autem. W zimę takie treningi to zajebista sprawa, w lato trzeba trochę silnik chłodzić i opony się kończą, ale i tak warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

burzum, Najlepiej weś znajdź jakiś plac, gdzie jest równo i cywilizacji jest brak, postaw 2 butelki/słupki i kręć się aż będziesz miał pełną kontrole nad autem. W zimę takie treningi to zajebista sprawa, w lato trzeba trochę silnik chłodzić i opony się kończą, ale i tak warto.

 

wiesz, kiedys duzo tak jezdzilem, skonczylo sie dachem :> podwinela mi sie opona przy boku, felga poszla w miekkie (ziemia) i wioo.

teraz mam 'lekkie' opory :/ no i miejsce, gdzie jezdzilem, sie mocno spomidorowalo. Chetnie bym pojezdzil teraz, tylko gdzie ?

 

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy podnoszeniu mocy brałbym pod uwagę zmianę szper na jakieś mocniejsze, bo Forester w standardzie to można powiedzieć że ich nie posiada

 

a to to przepraszam :oops: nigdy nie jedzilem forkiem ,wiec nie mam porownania z WRX,

 

mam nadzieje ze kiedys dasz rypa :razz:

 

Yoshii napisał/a:

dobry zawias

zależy co rozumiesz przez dobry, bo takim może być taki za 10000zł albo i więcej

 

mysle ze Tein wystarczy do dynamicznej jazdy po miescie :mrgreen:

i nie tylko :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

burzum, Najlepiej weś znajdź jakiś plac, gdzie jest równo i cywilizacji jest brak, postaw 2 butelki/słupki i kręć się aż będziesz miał pełną kontrole nad autem. W zimę takie treningi to zajebista sprawa, w lato trzeba trochę silnik chłodzić i opony się kończą, ale i tak warto.

 

wiesz, kiedys duzo tak jezdzilem, skonczylo sie dachem :> podwinela mi sie opona przy boku, felga poszla w miekkie (ziemia) i wioo.

teraz mam 'lekkie' opory :/ no i miejsce, gdzie jezdzilem, sie mocno spomidorowalo. Chetnie bym pojezdzil teraz, tylko gdzie ?

 

Piotr

 

Miałem identyczny przypadek przy 100 poleciałem do rowu :)

Ale to dawno i nie prawda :cool:

 

 

Czy ma ktoś na pożyczenie podnośnik do silnika? Mechanik mnie olał i szukam alternatywy :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdro dla maniujrowego autka stojącego na parkingu przy serwisie komputronika (m.in. ) :smile:
a dziękuję, stoję przy fabryce codziennie :wink:
wracając do Akademi Jazdy... jest teraz 14.06' date=' ale miejsc już brak[/quote'] 11-14.06 plejady :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maniujr, jutro u was jestem, odwiedzic Cie ?
wiadomo :mrgreen: wpadaj, pokój nr 14 i pytaj o Marcina Mańczak'a, a TB to m.in. szef działu biznes (i KEN'a) - stacjonuje 2 pokoje obok, ale ja pod niego nie podlegam :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bede na pewno, okolo 12. Jutro tak na luziku, lekkie rozpoznanie bojem, w poniedzialek pewnie bedzie grubo :>

 

wpadne na pewno

 

PS dzisiaj jechalem z otwartym oknem i musze powiedziec, ze subaru - przynajmniej moje - brzmi jednak naprawde super.

 

 

Piotr

 

[ Dodano: Czw Maj 14, 2009 9:18 pm ]

kusisz tymi 18kami... ale 215/45 ci i tak nie podejdzie w 17ce

 

Podejdzie, bedzie prawie dokladnie to samo. Teraz mam 225/40. Z tym, ze bym docelowo zalozyl 225/45 lub 235/40.

 

Zawsze mozemy sie na troche zamienic. Mnie tak jakos zniechecili do tych felg dzisiaj, ze nie wiem. Jezdzilem na profilu 40 i nie przeszkadzalo mi to, ale przyzwyczailem sie sluchac madrzejszych ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...