Skocz do zawartości

[Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!


Scooby

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • burzum

    1225

  • huzar105

    1124

  • Izotom

    1001

  • chojny

    998

Izotom, cio ?

 

Ja sie kulam obecnie srebrnym legacy GT. Forczyslaw stoi i czeka za wielką wodą obecnie (w Kiekrzu), niedlugo sie za niego zabiore (evil laugh).

 

-- 14 mar 2012, o 11:16 --

 

ale musze wam powiedziec, ze forczyslaw trzyma sie w zakretach milion razy lepiej niz legacy. oczywiscie, opona robi swoje, ale milo wiedziec, ze kasa wlozona w zawias i pkocialowa geometria ROBI ROZNICE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Izotom, cio ?

 

Ja sie kulam obecnie srebrnym legacy GT. Forczyslaw stoi i czeka za wielką wodą obecnie (w Kiekrzu), niedlugo sie za niego zabiore (evil laugh).

 

-- 14 mar 2012, o 11:16 --

 

ale musze wam powiedziec, ze forczyslaw trzyma sie w zakretach milion razy lepiej niz legacy. oczywiscie, opona robi swoje, ale milo wiedziec, ze kasa wlozona w zawias i pkocialowa geometria ROBI ROZNICE.

 

Piter,

 

A jak ogólne wrażenia z jazdy Legasiem? Nie pytam o niemiecki autobahn, tylko o nasze dukty :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aras_POZ, no wlasnie sie przygotowuje do dluzszej recenzji. Wrazenia bardzo pozytywne, ale zważ, czym ja przez ostatnie lata jeździłem. Jest komfortowo, bilstein wspaniale wybiera, ale jest dość miękki. Automat się bardzo dobrze sprawdza. Ostatnio odkryłem (w sensie zacząłem używać) łopatek i nawet da się wyprzedzać. Świetna kierownica. Generalnie naprawde ok, przyzwoite audio, dobra nawigacja, co przeszkadza mi osobiscie, to:

 

1. Trudno ogarnąć automat w zakrętach. Zdarzyła mi się np redukcja na środku łuku, czego na śliskim wolałbym nie doświadczać. To, co w forku robię biegami, sprzęgłem i gazem tutaj trzeba ogarnąć samym gazem. Ale to nie ma odniesienia do codziennej jazdy.

2. Forek lepiej trzyma w zakretach, ale to widać przy szybszej jeździe. Podejrzewam, że to kwestia geometrii, opony i troche zawiasu, ale tutaj nic nie bede zmienial (hehe).

3. Hamowanie - nie ma cudów, czasem mam kłopoty ze zrozumieniem się ze wspomagaczem. Brembo w forku są lepsze, lepiej reaguje samochod na pedał.

 

Za:

 

Cała reszta. Wyposażenie, cichość, miękkość, przytulność, wielkość, przełącznikowość. Po prostu wygodne autko o przyzwoitych osiągach i przyzwoitym wyposażeniu (tak obiektywnie). Subiektywnie: super wyposażenie (przypominam, czym jeździłem wcześniej).

 

Zawias polskie dziury świetnie wybiera, ale go po prostu szkoda, więc mimowolnie jeździ się wolniej. Pewnie do czasu.

 

pozdrawiam,

 

Piotr

 

-- 14 mar 2012, o 13:14 --

 

acha, fretka mi zeżarła ten dywan co jest przykręcony od spodu maski, to in minus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...