potas Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 muszę sobie go kiedyś podotykać wreszcie się nim pochwaliłeś ...kurde, chłopaki, przestańcie, bo się zarumieniłem pasuje tu jeszcze dodać, że jest mały, ale figlarny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Jeszcze brakuje wspólnej pamiątkowej fotki 8) A ogólnie jeździ, odpala, z papierami? I gdzie obejrzeć można 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 pasuje tu jeszcze dodać, że jest mały, ale figlarny to jest chory sprzęt No to się dzisiaj pobawili, normalnie gwiazdy tańczą na lodzie Pozdrowienia dla startujących jak i obserwatorów. Gratulacje dla zwycięzców :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Pozdrowienia dla wszystkich spotkanych w szczególności dla ekipy srebrnego legacy -- 18 grudnia 2010, o 21:47 -- Pozdrowienia dla startujących jak i obserwatorów. Gratulacje dla zwycięzców :!: Jestem ciekaw Twoich czasów. Tak chwilę dumałem i stwierdziłem, że trasa była ułożona pod mocne auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Pozdrowienia dla startujących jak i obserwatorów. Gratulacje dla zwycięzców :!: Jestem ciekaw Twoich czasów. Tak chwilę dumałem i stwierdziłem, że trasa była ułożona pod mocne auta. Lód pod mocne auta? Podumaj jeszcze raz Cały czas starałem się jechać na wysokich biegach tak aby nie nabijać ciśnienia, każde muśnięcie gazu i koła traciły przyczepność. Czasy miałem w okolicach 6:40. Jazda zbyt zachowawcza na szybkich partiach i czasy do bani ale zabawa po pachy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eSTiva Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Pozdrowienia dla wszystkich spotkanych w szczególności dla ekipy srebrnego legacy Ekipa srebrnego Legacy dziękuję za pozdrowienia i szczerze gratuluje pierwszego miejsca w grupie! Bardzo miło było się spotkać Szczególne pozdrowienia dla ekipy białego Peugeota 205 i wszystkich startujących w Wigilijnym SuperOESie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubAdr Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Pozdrowienia dla wszystkich spotkanych w sobotniej części Wigilijnego SuperOESie. Pozdrowienia dla wszystkich spotkanych w szczególności dla ekipy srebrnego legacy Dziękuję za pozdrowienia i odpozdrawiam . Miło było znaleźć się na miejscu pilota w Twoim 4WD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 No to uwaga, bo ja nadjeżdzam moim potworem FWD Przyzwyczajajcie się do widoku tego tyłu ;D http://picasaweb.google.com/bartoszpotyralski/RENAULT#5551755204139689426 Ale że co, na GT to wsadzisz i na dachu będziesz woził? Aras... to jest GT, to jest auto moich dawnych marzeń, renault 5 GT Turbo, 1,4T, 120km, 7,64s 0-100km/h potas, muszę sobie go kiedyś podotykać Ja przez parę miesięcy (dokładnie 3, takie piętno to na mnie odcisnęło, że pamiętam) posiadałem Renault 5 Alpine Turbo z 1982r. (albo 1983). 1.nie-ASO, 110 KM 6,7 s do 100km/h, max około 190 km/h, rura wydechowa 80 mm począwszy od turbiny skończywszy na wylocie - i nic więcej . A wydech wychodził przez nadkole, pod lewym progiem - poparzyć się nie było problemem. Fajny był ale częściów do niego jak na lekarstwo było. Jak dla studenta zabójstwo finansowe. Auto było w dość wyczynowym wyposażeniu bo jeździło w rajdach - odkupiłem od kierowcy rajdowego, który mieszkał pod Wrocławiem nie pamiętam nazwiska - niestety. Potem szukałem innej "5" i próbowałem nawet 1.8 turbo z 1986r ale to był już rzęch i nie to samo to Alpine. Pozdrowienia i podziękowania za miło spędzony dzień w Żernikach dla Sławka, Artura, PKociała, Burzuma, Chvili, Kuby_p, Krzycha i Wiktorii. W styczniu powtarzamy zawody na tej samej próbie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stratos01 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Pozdrowienia dla wszystkich spotkanych w sobotniej części Wigilijnego SuperOESie.Pozdrowienia dla wszystkich spotkanych w szczególności dla ekipy srebrnego legacy Dziękuję za pozdrowienia i odpozdrawiam . Miło było znaleźć się na miejscu pilota w Twoim 4WD Również pozdrowienia dla wszystkich uczestników superoesu od załogi czarnej padaki CRX z TEAM 50 Huzar....ciężko było ale dostałeś baty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 W styczniu powtarzamy zawody na tej samej próbie? Ja dziękuję, wolę się ścigać spod świateł 10 sekund na każdym przejeździe jest dla mnie nie do odrobienia, nawet nie mam o czym myśleć - mogłem pojechać max 2s lepiej, ale nie 10. Pozdrawiam wszystkich spotkanych, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 burzum, no dobra, specjalnie dla Ciebie robimy też ćwiartkę. Przynajmniej nauczę się ruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Pozdrowienia dla wszystkich spotkanych w sobotniej części Wigilijnego SuperOESie.Pozdrowienia dla wszystkich spotkanych w szczególności dla ekipy srebrnego legacy Dziękuję za pozdrowienia i odpozdrawiam . Miło było znaleźć się na miejscu pilota w Twoim 4WD Również pozdrowienia dla wszystkich uczestników superoesu od załogi czarnej padaki CRX z TEAM 50 Huzar....ciężko było ale dostałeś baty Hehe ciesze się, że mogliśmy się pościgać. Zobaczymy w Styczniu oby tylko śnieg się utrzymał. :wink: Do 11 miejsca zabrakło mi 3 sekund. Pozdrawiam i czekam na info odnośnie maluszka -- 19 grudnia 2010, o 11:02 -- Pozdrowienia dla startujących jak i obserwatorów. Gratulacje dla zwycięzców :!: Jestem ciekaw Twoich czasów. Tak chwilę dumałem i stwierdziłem, że trasa była ułożona pod mocne auta. Lód pod mocne auta? Podumaj jeszcze raz Cały czas starałem się jechać na wysokich biegach tak aby nie nabijać ciśnienia, każde muśnięcie gazu i koła traciły przyczepność. Czasy miałem w okolicach 6:40. Jazda zbyt zachowawcza na szybkich partiach i czasy do bani ale zabawa po pachy Ja po lodzie nie jeździłem :wink: Trasa nie była kręta, było bardzo dużo prostych, gdzie brakowało już mocy. Owszem dało się lepiej pojechać, ale do 200 konnej imprezy nie miałem podejścia. Chociażby z powodu braku ręcznego. Praktycznie od wysokości kartingu, aż po wiadukt można było iść pełnym ogniem, w pierwszy prawy (na pełnej nitce toru) wpadałem 80 na godzinę. Klatta swiftem gti 4x4 miał tam zdrowo ponad stówę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Ja po lodzie nie jeździłem :wink: nigdzie? to może byliśmy na dwóch różnych imprezach? :shock: Ja po lodzie nie jeździłem :wink: Trasa nie była kręta, było bardzo dużo prostych, gdzie brakowało już mocy I na potwierdzenie tej tezy najlepsze czasy Imprezą kręcił gość wolnymssakiem 8) ale do 200 konnej imprezy nie miałem podejścia. Chociażby z powodu braku ręcznego. Co ma turbo do ręcznego? Klatta swiftem gti 4x4 miał tam zdrowo ponad stówę. Co potwierdza, że liczyła się technika jazdy, niska masa, rodzaj napędu i opona. Ile ma tu M3 na pierwszym prawym? 45km/h? Pewnie mało mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 uamzim, co do naszej rozmowy... ja już sam nie wiem, pogubiłem się w tych tabelach ale znalazłem coś takiego: Cytuj:Czy Impreza GL z 2000 r. ma centralną wiskozę czy przednią i tylną ? Centralna i otwarte dyfry na osiach. Zaturbione mają też tylną. STI ma przednią. i dalej Zauważ, że zupełnie inaczej ma Impreza STI z DCCD (driver control center differential) - tam masz przedni i tylni dyferencjał z preload (spięty) Ale widzę, że to temat rzeka... chyba sobie poczytam, dokształcę się :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 muszę sobie go kiedyś podotykać wreszcie się nim pochwaliłeś ...kurde, chłopaki, przestańcie, bo się zarumieniłem pasuje tu jeszcze dodać, że jest mały, ale figlarny Dobra, gdzie i kiedy można zobaczyć rodzyna? Mam nadzieję, że opowiesz co zamierzasz tam namodzić i czy zostawisz ten fajny kolor . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 nigdzie? to może byliśmy na dwóch różnych imprezach? :shock: Hehe nigdzie to przesada 8) Jednak dało się jechać wszędzie po za rękawem wzdłuż toru I na potwierdzenie tej tezy najlepsze czasy Imprezą kręcił gość wolnymssakiem 8) Najlepszy czasów to nie kręcił, ale czołówka. Za co szacunek, jednak miał podobną opinie jak ja, że brakuje mocy :wink: Co ma turbo do ręcznego? Ma.Chodzi o konstrukcje napędu w imprezie można śmiało używać ręcznego w justy nie. Co potwierdza, że liczyła się technika jazdy, niska masa, rodzaj napędu i opona. To prawda jednak 90% sukcesu to jest to pierwsze. Ile ma tu M3 na pierwszym prawym? 45km/h? Pewnie mało mocy Podałem konkretny przykład do turbo, to Ty chciałeś porównywać GT z IS-em A specjalnie pytałem o Twoje czasy ponieważ chciałem zobaczyć jakie postępy udało się mi wykonać w ostatnim czasie. Ile mi jeszcze do Ciebie brakuje 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 chojny, na Żernikach na lodzie było to samo, ask PKocial... Lekkie, mniejsze auto na wąskiej oponie robiło robotę. Jeździłem z PKociałem jego Kocurem, po prostu nie dało się jechać. U mnie to mógł być brak umiejętności, ale u Piotrka raczej nie... I o braku mocy też trudno mówić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 pytałem o Twoje czasy Najlepszy 6,37 z tego o pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 pytałem o Twoje czasy Najlepszy 6,37 z tego o pamiętam Dziękuje Ale to był czysty przejazd, czy z przygodami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xczarna_perłax Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 eSTiva, miło Cię tu widzieć Niestety im bardziej się starałam dojechać, tym bardziej było mi nie po drodze :| Odbiję sobie następnym razem :wink: huzar105, gratuluję wyniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potas Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Dobra, gdzie i kiedy można zobaczyć rodzyna?Mam nadzieję, że opowiesz co zamierzasz tam namodzić i czy zostawisz ten fajny kolor A ogólnie jeździ, odpala, z papierami? I gdzie obejrzeć można Póki co garażuję go w Drezdenku. Wszystko jest, tylko trzeba go trochę odrestaurować, zrobić przegląd i znaleźć czas na to wszystko. Nic nie będę w nim modyfikował, oprócz foteli. Ma już półklatkę, pasy i jakiś obniżony zawias. Ma być fun po taniości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Nic nie będę w nim modyfikował, oprócz foteli. Ma już półklatkę, pasy i jakiś obniżony zawias. Ma być fun po taniości Miód się zapowiada . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 czarna seria. dzisiaj na polskiej gosc zjechal ze swojego pasa i uderzyl dokladnie w prawa czec mojego tylnego zderzaka. szczescie w nieszczesciu, ze bylo bardzo slisko i forek nie stanowil oporu, tylko zarzucil dupka i wpadl w poslizg. udalo mi sie automatycznie skontrowac i wyprowadzic, ale przyjemnosc srednia - z zona w 8 miesiacu ciazy na prawym. uwazajcie, ludzie jezdza jak popieprzeni, trzeba miec oczy dookola glowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Ale to był czysty przejazd, czy z przygodami? bez przygód Ma być fun po taniości z R5 Turbo może być średnio tanio :| czarna seria. dzisiaj na polskiej gosc zjechal ze swojego pasa i uderzyl dokladnie w prawa czec mojego tylnego zderzaka. szczescie w nieszczesciu, ze bylo bardzo slisko i forek nie stanowil oporu, tylko zarzucil dupka i wpadl w poslizg. udalo mi sie automatycznie skontrowac i wyprowadzic, ale przyjemnosc srednia - z zona w 8 miesiacu ciazy na prawym. najważniejsze, że nic isę wam nie stało :!: PS za miesiąc balujemy? mc.li nie śpij za kółkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 ...bo tragedia jest u mnie... chyba nie jest tak źle Panie life trendsetterze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się