Skocz do zawartości

poduszki pod skrzynią?


kuba_p

Rekomendowane odpowiedzi

cześć,

może na początek opis samochodu:

wrx 02 ze skrzynią STI 6MT DCCD (poduszki zostały seryjne a ta skrzynia jest ok 60kg cięższa)

opis sytuacji

z 2 :arrow: 3, 3 :arrow: 4, 4 :arrow: 5 biegi wchodzą bez żadnych problemów, gorzej jest przy redukcji- trzeba chwilę poczekać zanim uda się wbić bieg, albo ostro docisnąć tuż przed redukcją, jak samochód stoi w miejscu wszystkie biegi chodzą bez zarzutu :roll:

 

poduszki i czy coś innego może być przyczyną?

z góry dziękuje

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod obciążeniem masz napięte poduszki i mechanizm zmiany biegów nie działa precyzyjnie, jak powinien, leczy Cię chyba zmiana poduszki na taką od 6MT.... :lol: chyba że masz ochote na rzeźbę, to zadzwoń albo napisz PW, to podam Ci prosty sposób wzmacniania poduszek skrzyni :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podam Ci prosty sposób wzmacniania poduszek skrzyni

Klejem do szyb ? :mrgreen:

 

niekoniecznie, klej to prodrivoski sposób sprzed 15 lat.... :lol: ja robię to zupełnie inaczej, i poduszka jest dużo sztywniejsza od tej pełnej od STI.... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
sprzęgło się nie ślizga.

PKocial możemy się umówić jakoś na piątek- może jak ktoś bardziej obeznany się przejedzie będzie mu łatwiej określić co to może być :???:

Dlatego prosiłem o próbę na dwa razy , aby wyeliminować synchronizatory czy olej . Przyczyny szukałbym w zawieszeniu całego zestawu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie synchro , ani olej

 

czyli poduszki czy jeszcze coś innego może być?

 

mozesz miec np zle zamontowany mechanizm zmiany biegow, ten z sti musi byc dobrze przymocowany do tunelu, moga tez byc luzy na plastikowych tulejkach w tym mechanizmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jechałem tym autkiem jakiś czas temu i wszystko działało poprawnie jak było dccd montowane i to na starych poduszkach

 

jak jest luz na mechanizmie , to trudno jest zazwyczaj wkleszczyć precyzyjnie szybko bieg

 

od sprzęgła , poduszki , sterownia Kuba to trzeba sprawdzić, pamiętaj że niektóre rzeczy sprawdzisz tylko wymieniając je

 

 

synchronizatory 2 ,3,4 ,5 zazwyczaj wymienia się po 60 000 tys jak ostrzej jeżdzisz , jak bardzo szybko zmieniasz biegi szybciej +parę innych elementów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

synchronizatory 2 ,3,4 ,5 zazwyczaj wymienia się po 60 000 tys jak ostrzej jeżdzisz , jak bardzo szybko zmieniasz biegi szybciej +parę innych elementów

No ale tak nagle wszystkie by zaczęły słabiej synchronizować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zablokuj skrzynia od góry i od dołu klinami z drewna , i sie przejedź, wykluczysz poduszki silnika i skrzyni, zostaje mechanizm lewarka, i skrzynia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...