Skocz do zawartości

Michelin PILOT PRIMACY (?)


gentile

Rekomendowane odpowiedzi

Seryjne letnie Geolandar po przebiegu 67 tys już są na granicy dopuszczalnosci do ruchu, zwłaszcza boki, wiec rozglądam sie za czymś stosownym na przyszły sezon. Czy tytułowe oponki są ok. do foresterka, czy też polecacie jakieś inne na podstawie własnych doświadczeń?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZOBACZ W TEMATACH, SĄ OPONY DO FORKA, TEMAT BYŁ WAŁKOWANY I COŚ ZNAJDZIESZ DLA SIEBIE

 

Seryjne letnie Geolandar po przebiegu 67 tys już są na granicy dopuszczalnosci do ruchu, zwłaszcza boki, wiec rozglądam sie za czymś stosownym na przyszły sezon. Czy tytułowe oponki są ok. do foresterka, czy też polecacie jakieś inne na podstawie własnych doświadczeń?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michelin zawsze jest jednym z najlepszych rozwiązań, chociaż niekoniecznie najtańszym...jeżeli kasa nie gra roli, kupuj markowe, bo to się opłaci w ogólnym rozrachunku, a jak chcesz oszczędzać, kup coś ze średniej półki, ale na pewno nie bierz tych najtańszych, bo jak będzie mokro i ślisko będziesz miał problemy z przyczepnością mimo znakomitych własności trakcyjnych Subaru... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjne letnie Geolandar po przebiegu 67 tys już są na granicy dopuszczalnosci do ruchu, zwłaszcza boki, wiec rozglądam sie za czymś stosownym na przyszły sezon. Czy tytułowe oponki są ok. do foresterka, czy też polecacie jakieś inne na podstawie własnych doświadczeń?

Pozdrawiam

 

Akurat opon jak w tytule stanowczo nie polecam.

Miałem je w poprzednim samochodzie w rozmiarze 205/45 R16 i zaczęły mi ząbkować. Chałas wysoce nie miły i nawet zamiana lewo na prawo i odwrotnie duzo nie poprawiła sytuacji.

Zauważyłem że te markowe nie zawsze się sprawdzają.

Kiedyś też byłem fanem: Michelin, Dunlop itp.

Teraz chcę opony, które nie sprawiają problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem je w poprzednim samochodzie w rozmiarze 205/45 R16 i zaczęły mi ząbkować.

Czy wyząbkowane opony to wina tychże, czy raczej nieprawidłowo działającego zawieszenia?

 

Nowy samochód odebrałem na tych oponach.

Ponieważ jest do dosyć mocne TDI, to na przodzie zniknęły momentalnie, a ta para co została na tyle się wyząbkowała.

Jak je wrzuciłem na przód, to się trochę przytarły i było lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...