Skocz do zawartości

Dylemat: WRX czy STI ?!?!


plasma555

Rekomendowane odpowiedzi

plasma555Może to co napiszę nie będzie zbyt popularne ale użytkowanie STi na co dzień jest dla mnie bardzo męczące ( lag, zawieszenie, wachlowanie 6MT w mieście ) W mojej opinie jeżdżąc w miarę przepisowo STi się "męczy". Tak czy inaczej STi to jedyny wybór ale pod warunkiem posiadania drugiego, bardziej komfortowego autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 234
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

plasma555Może to co napiszę nie będzie zbyt popularne ale użytkowanie STi na co dzień jest dla mnie bardzo męczące ( lag, zawieszenie, wachlowanie 6MT w mieście ) W mojej opinie jeżdżąc w miarę przepisowo STi się "męczy". Tak czy inaczej STi to jedyny wybór ale pod warunkiem posiadania drugiego, bardziej komfortowego autka.

no to ja sie nie zgodze :razz:

no co, dyskusja jest, nie? :twisted:

uzywam sti na co dzien i jedyna niedogodnoscia jest faktycznie zawieszenie...

a nomad sie meczy dodatkowo, bo ma kierownice po zlej stronie :twisted::mrgreen:

 

a test Przemka - rewela :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni lubią na co dzień twarde auta,w których stuka,puka i trzęsie a drudzy kanapowozy,w których buja i jest cicho.

Ja zawsze czy to wsiadałem do twardej astry czy subaru czy dość miękkiego evo to zawsze miałem na twarzy :grin:

Gdyby mnie było stać na jazdę subaru/evo na co dzień to byłoby pięknie.Ale jest jak jest,więc muszę się turlać starą astrą LPG :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, hahhahah zabiłeś mnie tym testem :D jednak moje odp to:

b

a

:) z testu wyszło mi STi :D

 

nomad, przedtem jeździłem STkiem który miał też twardy zawias i niskoprofilową gumę, waliło po dziurach niemiłosiernie ale ..... I LIKE IT!

 

AdaSch, decyzja zależy od właściciela z którym prowadzę rozmowy :] okaże się wkrótce :) :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a test Przemka - rewela :mrgreen:

 

A dziękuję, dziękuję - wbrew pozorom jest to test na poważnie 8).

 

Przemeq, hahhahah zabiłeś mnie tym testem :D jednak moje odp to:

b

a

:) z testu wyszło mi STi :D

 

No to masz odpowiedź 8).

 

Gdzie mój "pomuk"? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla jasności,

 

pogadałem z żoną o tym STI no i faktycznie największą wada wg jej opinii było drweniane zawieszenie, już nawet była w stanie przeżyć ten kurnik na tyle. W codziennych dojazdach to była by katorga a w moim przypadku jeszcze dzieci więc konfiguracja oem nie wchodzi w rachubę

 

być może jest rozwiązaniem kupić sti i dołożyć jakiś regulowany zawias?

ja w ostateczności bym na to poszedł plus box do eco jazdy z codziennych korkach do pracy. Różnica spalania jest całkiem duża. Wtedy masz zalety wrx i sti

 

w trybie normalnej jazy ustawiasz sobie znośny zawias a na torze masz ten plus regulacji.

 

co do laga - ja go nie zauważyłem albo nie przeszkadzał. Wydech seryjny tez nie przeszkadzał wręcz był fajny.

 

wyszło na to, że mi się pomuk należy :mrgreen:

znalazłem rozwiązanie :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że każdy regulowany zawias do STI w najbardziej miękkim ustawieniu i tak bedzie twardszy niż seria STI.

 

Zawias STi wcale nie jest twardy, tylko dobrze wybiera dziury. :roll: Przy okazji nap...iernicza i po czasie pada zupełnie.

 

Jak taki komfortowy i tak Ci wybiera, :grin: to wsadź do auta teściową i przewieź powiatowymim drogami ze 300km....zobaczymy czy dalej będzie Cię kochała....Seria STI to jest doskonały zawias na codzień, ale dla młodego chłopaka o lekkim zacięciu sportowym, jeżdżacego dziennie 20-50km do pracy i z powrotem, i raz w roku na wakacje nad morze lub w góry, ale na pewno nie dla dorosłych ludzi, którzy jeżdżą np. 80tys km rocznie....A z tym napierniczaniem to może nie przesadzaj, mam zawias który ma 110tys km i dopiero lekko popukują tylne amory, a w zasadzie jeden, więc nie jest tak źle. Mówisz raczej o swoich używkach, których historii tak naprawdę nie znaasz... :lol: Jak każde auto STI ma swoje plusy i minusy, troche mniej komfortu jak dupowóz, ale za to duzo lepsza trakcja i dynamika przy większych szybkościch i w sytuacjach ekstremalnych....ciężko wybierać, ale ja bym sie chwili nie wahał....STI, STI, STI :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niumen, Czy Ty w ogóle śpisz? :lol:

 

Potwierdzam - zawias z STI jak dla mnie zauważalnie lepiej wybiera nierówności niż np. regulowany zestaw KYB AGX. Ten sprawdza się dobrze w WRXach jeżeli chodzi o właściwości jezdne. Natomiast seria w WRX to... hmmm... cóż... coś jak RAV4 żony :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niumen, Czy Ty w ogóle śpisz? :lol:

 

A po co?

 

:mrgreen:

 

Potwierdzam - zawias z STI jak dla mnie zauważalnie lepiej wybiera nierówności niż np. regulowany zestaw KYB AGX

 

Ja chyba jednak przejdę na AGXy lub coś wyżej. Nie mam ochoty wymieniać amorów co 15kkm jak np.Przemeq, tyle, że on to robił na gwarancji, ztcp co najmniej 2x. :twisted: Jest do sprawdzenia jeszcze zamiennik amora STi tzn KYB ULTRA-SR, niektórzy używają i podobno przejechali do tej pory 15kkm bez pukania. :shock:

 

BTW ostatnio przejechałem się WRXem z seryjnym zawiasem po dziurawej drodze, ja myślałem, że u mnie to jest kanapa, ale wueriksowy zawias to jak jazda po budyniu.

 

EDIT: dopiero teraz doczytałem...

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=928513#928513

Ja z kolei odradzam te amorki, niecałe 10k km a już stukają z tyłu.

Czyli KYB ULTRA-SR to ta sama kupa, jeżeli chodzi o pukanie, co seria STi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem posta od poczatku i dorzuce swoje trzy grosze,mojego WRXa kupilem w maju twierdzac ze napewno mi to wystarczy,nie myslalem o upalaniu i pojezdzawkach.... :mrgreen: od czasu gdy go mam stwierdzam swiadomie ze powinienem kupic STI i nie mialbym teraz "problemow" z hamulcami,zawieszeniem itd.

Tak wiec moja rada jak cie stac kupuj STI :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mojego WRXa kupilem w maju twierdzac ze napewno mi to wystarczy

 

Jak byś wówczas odpowiedział na pytania z mojej ankiety? :cool:

ale z drugiej strony jednak jak naucze sie ogarniac "tego WRXa" to pojde o krok dalej :mrgreen::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem posta od poczatku i dorzuce swoje trzy grosze,mojego WRXa kupilem w maju twierdzac ze napewno mi to wystarczy,nie myslalem o upalaniu i pojezdzawkach.... :mrgreen: od czasu gdy go mam stwierdzam swiadomie ze powinienem kupic STI i nie mialbym teraz "problemow" z hamulcami,zawieszeniem itd.

Tak wiec moja rada jak cie stac kupuj STI :twisted:

_________________

 

:) a jednak się sprawdza jak widać ... :]

 

ukaszWRX napisał/a:

mojego WRXa kupilem w maju twierdzac ze napewno mi to wystarczy

 

 

Jak byś wówczas odpowiedział na pytania z mojej ankiety? :cool:

 

Twoja ankieta powinna być na głównej stronie :D i by załatwiło wiele dylematów i problemów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...