Skocz do zawartości

Czy wejdą felgi -> zły offset


Amnes

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam takie pytanie, być może ktoś zna odpowiedź. Czy do legasa wejdą felgi 17x7 et 40 na fabrycznych oponach? Wiem, że będą wystawać 1,5cm dalej, a że miejsca u góry wiele nie ma być może będzie obcierać. Najprościej będzie zamontować dystans 1,5 cm na fabryczną felgę, może ktoś ma użyczyć do testu.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam takie pytanie, być może ktoś zna odpowiedź. Czy do legasa wejdą felgi 17x7 et 40 na fabrycznych oponach? Wiem, że będą wystawać 1,5cm dalej, a że miejsca u góry wiele nie ma być może będzie obcierać. Najprościej będzie zamontować dystans 1,5 cm na fabryczną felgę, może ktoś ma użyczyć do testu.

 

Pozdrawiam.

 

jakie legacy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za głupotę. Legacy MY'08. Et55 17x7 opony chyba 215/45 w każdym bądź razie fabryczne bridgestone.

 

Te co mam na oku 17x7 et40

 

w legacy np spec B byl duzy hamulec i malo ktora felga chciala tam pasowac, fakt ze ET ktore podalas(es) jest dosc znacznie nizsze to przede wszystkim na zakertach tylne opony moga obcierac o blotniki, oprocz tego lozyska kol beda bardziej obciazone na takim ET...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie gwarancja na zawieszenie idzie w dal? Legacy jest zwykłe 2.5

 

No właśnie z tyłu nie jest ciekawie. Trudno jest coś dostać innego niż fabryczne do tego wozu. Mogliby robić et na teleskopie :lol:

 

Jednak znalazłem nieco w sieci. Zawsze mi się zdawało że w lgt jest 114,3 rozstaw a tu nie zonk bo 5x100 a goście od lgt w stanach w kwestiach felg nie próżnują.

ten kolo ma 17x7 et 42

n39706490_32194537_195.jpg

 

Raczej nie wejdą et 40 bez draki, ale może znajdę lepsze foto.

 

dla odmiany ten kolo ma 18x7,5 et42

Pitt-2.jpg

 

Może jednak wejdą? Drastycznych modów w zawiasie nie widać (camber). Trzeba będzie te dystanse skołować.

 

EDIT: po głębszym przyjrzeniu koleś jednak ma camber w czarnym legasie, srebrny wygląda za to jakby stał w pozytywie (mowa o przednich kołach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamujesz w moim topicu usługi twojej starej? :twisted:

Twoja stara wróży z palonej gumy :mrgreen:

Straszny z Ciebie ponurak :evil:

 

Wydaje mi się, że swoim postem udowodniłeś, że nie znasz słynnego kanonu dowcipów o twojej starej. BTW wesoły ze mnie gość, mam świecące wentylki z allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo żart był nie z Ciebie . Gdybyś więcej czytał forum , to byś wiedział o co chodzi . Wpadasz tylko wtedy jak masz problem . Właśnie wróciłem z garażu aby Ci dać konkretną odpowiedż i dostać pomuka . Teraz to mam Cię w głębokim poszanowaniu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi, że tak to odczytałeś, ja się nie poczułem urażony tylko kontynuowałem (a przynajmniej tak mi się wydawało) motyw żartu. Nie było to nic osobistego. Dam Ci więc pomuka za nerwy i pójście do garażu, nie chciałem Cię urazić.

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój offset fabryczny też jest 55?

Tu koleszka ma et 42 i felge 18x7.5

DSCN03123.jpg

Też mi się wydaje, że będzie pasować, i kręcić się :mrgreen:

 

Ew, trzeba te gumy przy błotnikach tylnych zdjąć. Fachura na lgt.com twierdzi, że et37 w moim powinno działać więc 40 tym bardziej, co zdają się potwierdzać zdjęcia samochodów z bardziej wystającymi felgami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amnes, marek-szulczyk, bardzo proszę o... no badźcie dla siebie mili :mrgreen:

 

 

Amnes uważaj z tym swoim humorem, nie wszyscy śmieja się z tych samych dowcipów a od rodziny forumowiczów sie trzymaj z daleka :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem orginalne felgi subaru to ET miały 38.

Oryginalne czyli fabryczne razem z samochodem, czy oryginalne marki subaru.

 

Chojny looz. Dowcipy o twojej starej nie mają charakteru personalnego. Nie chodzi w nich o żadną konkretną mamusię, a przede wszystkim w żadnym wypadku o naszą mamusię ;)

Wszystko zaczęło się od "twoja stara klaszcze u Rubika"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalne czyli fabryczne razem z samochodem,

Na takich felach przywiozłem Legasia z Niemiec i pisało na nich subaru et miały 38 i super pasiły !! jak patrzyłem przed zakupem na inne legasie to też stały na takich felgach dlatego śmiem twierdzić że założone fabrycznie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi, że tak to odczytałeś, ja się nie poczułem urażony tylko kontynuowałem (a przynajmniej tak mi się wydawało) motyw żartu. Nie było to nic osobistego. Dam Ci więc pomuka za nerwy i pójście do garażu, nie chciałem Cię urazić.

pozdro.

 

to ja też pójdę do garażu za pomuka.... :lol: i nie bedę urażony... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na takich felach przywiozłem Legasia z Niemiec i pisało na nich subaru et miały 38 i super pasiły !! jak patrzyłem przed zakupem na inne legasie to też stały na takich felgach dlatego śmiem twierdzić że założone fabrycznie

Nie wierzę, w to, że felgi o 3mm bardziej wystające od fabrycznych wymagały wyciągania błotników. Może coś w okolicach et 45 było fabrycznie a może nie :P. Mojego dylematu to jednak nie rozstrzygnie, ale zaczynam dochodzić do wniosku, że mimo iż felgi na et40 nie wystają poza nadkole u góry, to od przodu i tyłu koła wypchnięcie będzie już nieestetyczne. Muszę dorwać te dystanse 1,5cm 5x100 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wierzę, w to, że felgi o 3mm bardziej wystające od fabrycznych wymagały wyciągania błotników

do ET-35 ranty błotników muszą być zagięte do 38 nie muszą.Zakładając dystanse zmiejszysz ET :!: a im mniejsze ET tym bardziej będą koła wychodziły na zewnątrz samochodu :!: i tarły o ranty błotników.Jak twoje mają ET- 40 to według ET-38 pójdą bardziej do wewnątrz, i wszystko będzie git :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam jestem zdania ze z rozmiarami felg i ET nie powinno sie przesadzac, jak producent cos zaleca to znaczy ze cos zostalo tak zaprojektowane [wytrzymalosc lożysk i innych elementow zawieszenia] tak jak juz kiedys pisalem na innym watku - jesli chodzi o bezpieczenstwo nie ma co przesadzac

 

to jedynie moje zdanie [kupowanie felg po okazyjnej cenie a pozniejsze ich dopasowywanie i kombinowanie moze sie zle skonczyc]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juras K, fabryka to 55 więc będą wystawać 1,5 cm dalej. Wiem jak działa parametr offset.

luksp, trudno się z tobą nie zgodzić. Ba jest to niemożliwe. Ale to są takie fajne felgi że aż powstał ten cały dylemat. Zobaczę, coś się wymyśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam, podlacze sie w ten sam temat - tez szumak czegos zamiennego na 17 5X100 do legacy...

Zadna marka nie robi czeos zamiennego co by sie z fabryka zgadzalo?

ROTA, OZ, MOMO ?? w koncu Subaru powinno miec cos dedykowane chociazby przez MOMO w tym wymiarze.

 

Pozdrawiam, jak ktos cos znalazl to z gory dzieki za rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...