Skocz do zawartości

Tarcze hamulcowe w Legacy H6


Bluetooth

Rekomendowane odpowiedzi

Moja w MY06 lekko postukuje i jakos mam wrazenie ze kierownica jest zawsze lekko w lewo...ale serwis stwierdzil ze wszystko jest ok:)

 

Proponuję żebyś wyjechał na trasę i sprawdził jak zachowuje się auto po puszczeniu kierownicy przy prędkościach powyżej 100 km/h.

Prawdopodobnie będzie Cię znosiło w prawo. Tak jest u mnie.

Odnośnie serwisu we Wrocławiu to w żadmym wypadku bym im nie ufał a tym bardziej oddawał auto do roboty. Moim ( i nie tylko moim ) zdaniem Panowie nie mają żadnego doświadczenia w takich kwestiach. U mnie trzykrotnie i to bezskutecznie próbowali usunąć efekt ściagania w prawo.

 

[ Dodano: Pią Sie 04, 2006 2:29 pm ]

Przypomnialo mi sie ze kiedys serwis we Wroclawiu mowil mi ze sa problemy z przekladniami w modelach Legacy /OBK MY05. Przekladnie byly wymieniane na gwarancji ale po 2-3 dniach klienci wracali ze znowu cos w nich stuka.Sztywniejsza konstrukcja przekładni ponoc zostala wprowadzona od MY06.

 

Sorry za słownictwo ale to co twierdzi serwis we W-wiu jest kompletną bzdurą. W wersjach MY06 nic się nie zmieniło i przekładnie stukają tak samo często i głośno. A problem pojawił się ponoć od wersji MY04.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 452
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy ten wątek nie był kiedyś w "Pytaniach do Dyrekcji"?

 

To jest niepowetowana strata dla Dyrekcji, że został tu przeniesiony - 400 postów "głosu ludu", które mogą ujść niezauważone.

 

No i co się później dziwić, że nic w hamulcach Legacy się nie zmienia...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nieśmiało wnioskuję dać to do głównego- przecież spełnia wszystkie kryteria a większość OT w tym wątku to było o Subaru albo o jego postrzeganiu przez użytkowników, porównywano także zalety tej wspaniałej marki z innymi tuzami (na polu gięcia materiałów ściernych). Rozumiem zdenerwowanie moda tymi przegieciami ale żeby zaraz do Offu. DO FS proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co to dzielić - jak na to forum to jest nawet spójne, Jeśli już to tak kogoś drenerwuje to wytnijcie offy i do głównego bo do dyr. bez sensu - już się przeterminowało i nie doczeka się odpowiedzi albo nastąpi ona po wycofaniu tego modelu z produkcji (albo jak tak dalej pójdzie to jak się całkowicie zmienią technologie w dziedzinie hamowania)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja może jeszcze raz powtórzę, że w moim aucie (MY04) rozwiązano problem hamulców w ramach gwarancji (chyba piąta z kolei wymiana tarcz i klocków, przy przebiegu 45kkm).

 

Nie wiem co tam mam włożone, ale działa tak, jak powinno. Obecnie mam 57kkm i dalej działa jak powinno. Ergo - da się. Nie wiem jakie to były koszty dla importera, ale sądzę, że zostały przeniesione na dostawcę, no bo przecież nie importer wsadza te, które się gną.

 

Równocześnie jasno widać, że koszty alternatywne w postaci niosącej się po rynku złej opinii o Legacy są chyba o rzędy wielkości wyższe. Osobiście znam kilka osób, które ze względu na problem hamulcowy kupiły inne auta. Ja na miejscu producenta / dostawcy nie bagatelizowałbym tego.

 

Sam się przymierzam za jakiś czas do wymiany auta na nowy egzemparz i mimo, że bardzo dobrze mi się jeździ i jestem bardzo zadowolony z serwisu, rozważam inne propozycje rynkowe (np Legend SH-AWD, który będzie dostępny za kilka miesięcy). Tym bardziej dziwię się, że sytuacja z wyjasnieniem problemu hamulcowego wygląda tak, jak wygląda. To w końcu już 3 lata odkąd problem wystąpił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz. Tobie udało się załatwić problem w ramach gwarancji.

Dlaczego mi i niektórym forumowiczom nie?

Może wykazaliśmy brak cierpliwości?

Dopiero zakup klocków lub tarcz i klocków załatwiał problem?

Jesteś innaczej trakowany przez SIP bo jeżdzisz H6 a plebs z 2,0 nie ma w SIP żadnych praw?

Jakaś kolejna paranoja w wydaniu SIP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest grube przegięcie, że ten wątek wylądował w Off-Topic.

 

Tyle mam do powiedzenia.

 

A hamulce powoli zaczynają się kończyć...

Tarcze zaczynają bić? No nie, tak nie może być, chyba zostanę sam na placu boju z prostymi tarczami. Ech samotność. A co do migracji wątku do off to muszę przyznać,że przegięcie to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątek obszerny i emocjonalny więc bedzie krótko i z dystansem:

 

Krzysiom, może spróbuj zainteresować tym tematem dziennikarzy jakiegoś pisma motoryzacyjnego - dział interwencje. Mają niezłą skuteczność. Krew mnie zalewa, gdy czytam jak sprawy niezałatwialne dla zwyklego smiertelnika stają się banalnie proste po przedstawieniu ich w gazecie. Chodzi mi generalnie o relacje klijent - gwarant(producent) i stwierdzenia: ten typ tak ma

Myślę, że większą satysfakcję bedziesz miał z pozytywnego rozpatrzenia własnej sprawy niż zniechęcania innych do zakupu legacy

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki by on nie był emocjonalny, to nie widzę żadnego powodu (oprócz polecenia służbowego, oczywiście) by ten wątek wylądował w OT. Jeżeli MNP Junior Admin uważa, że nie jest to wątek nadający się do działu "Pytania do Dyrekcji", to powinien go przenieść na forum główne albo do działu technicznego.

Z OT ten wątek nie ma nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...