Adam12 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 ja mam 2,5 turbo i nigdy bym sie nie zamienił na 3,0 spalanie te same a frajda z jazdy duuuuuuużo lepsza no i ten garb na masce 2.5T jest tylko w spec US a to dla większości mankament. O specyfikacji nie wspominając. Spalanie też jest dużo większe, zwłaszcza w trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 nie wiem o jakich mankamentach mówisz ...no chyba że ktoś nie dowidzi małych cyferek pod milami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 nie wiem o jakich mankamentach mówisz ...no chyba że ktoś nie dowidzi małych cyferek pod milami np. dostępność części. Nie wszyscy maja układy za oceanem ... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 co do spalania to bym sie kłócił ( porównując oczywiście do 3,0) przy takim samym stylu jazdy obydwa auta spalają podobnie czyli serdnio w granicach 13-14L ( mówie o moim stylu jazdy -jeżdziłem keidys h6) a w 2,5XT masz do tego jerszcze możliwośc dociśnięcia kiedy się chcesz pobawić ( wtedy się zgodze że może spalić wiećej ) [ Dodano: Czw Lis 19, 2009 3:34 pm ] a cześći......wiadomo że może być czasami problem ale obecnie jest tyle firm które ściągaj towar ze stanów w kilka dni że nie powinno byc z tym większego problemu........no i przecież subaru jest bezawaryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 np. dostępność części. Nie wszyscy maja układy za oceanem ... Przez ponad dwa lata uzytkowania OBK US Spec nie miałem sytuacji, że cos musiałem ściągać za oceanu. Wszystko znajdziesz w dobrych serwisach lub na Allegro :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 z tym sie zgodze jest tego coraz wiećej.. chodz musze sie przyznać ze aktualnie szukam pokrywy silnika do 2,5XT 06 i nie moge jej dostać :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 w niemczech dodatkowo ubezpieczenie za auta z USA jest duuuzo drozsze (Koszt naprawy) jak jest w Polsce to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 to do strasburga ich podać za to... ....auto jest auto ....u nas nie ma naczenia czy to us czy eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 KubaCh wiem ze myslisz o benzynie, ale moze dobrym rozwiazaniem bedzie jakies V70 AWD D5 [50kkm/rok troche jest] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaCh Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 wiem ze myslisz o benzynie, ale moze dobrym rozwiazaniem bedzie jakies V70 AWD D5 [50kkm/rok troche jest] Diesla już mam (2.5 TDI 180km) i wciąż sobie powtarzam, że nigdy więcej. Bo ani oszczędności nie są tak wielkie jak by się wydawało, ani silnik nie jest tak trwały jak to kiedyś bywało. W dodatku naprawy też nie są tanie - więc dużo lepiej wyjdę zapewne na H6 + lpg (albo nawet bez lpg). Moje dotychczasowe doświadczenia wskazują, że jeśli chodzi o całkowity koszt eksploatacji, to auto z silnikie 4.0 w benzynie obciążało mój portfel mniej niż obecnie 2.5 w dieslu. A poza tym Volvo to obecnie Ford - jakoś nie mam zaufania do tej marki. Jeśli bym się miał przesiadać w "szweda" to wybrałbym raczej 240 lub 960 - auta stare, ale przy odpowiednim traktowaniu praktycznie wieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 w niemczech dodatkowo ubezpieczenie za auta z USA jest duuuzo drozsze (Koszt naprawy) jak jest w Polsce to nie wiem. Parę lat temu też tak było. Jak jest teraz to nie wiem. [ Dodano: Pią Lis 20, 2009 7:00 am ] KubaCh wiem ze myslisz o benzynie, ale moze dobrym rozwiazaniem bedzie jakies V70 AWD D5 [50kkm/rok troche jest] to auto nie nadaje się w teren. zostanie w pierwszym lepszym błocie..... [ Dodano: Pią Lis 20, 2009 7:03 am ] wiem ze myslisz o benzynie, ale moze dobrym rozwiazaniem bedzie jakies V70 AWD D5 [50kkm/rok troche jest] Diesla już mam (2.5 TDI 180km) i wciąż sobie powtarzam, że nigdy więcej. Bo ani oszczędności nie są tak wielkie jak by się wydawało, ani silnik nie jest tak trwały jak to kiedyś bywało. W dodatku naprawy też nie są tanie - więc dużo lepiej wyjdę zapewne na H6 + lpg (albo nawet bez lpg). Moje dotychczasowe doświadczenia wskazują, że jeśli chodzi o całkowity koszt eksploatacji, to auto z silnikie 4.0 w benzynie obciążało mój portfel mniej niż obecnie 2.5 w dieslu. A poza tym Volvo to obecnie Ford - jakoś nie mam zaufania do tej marki. Jeśli bym się miał przesiadać w "szweda" to wybrałbym raczej 240 lub 960 - auta stare, ale przy odpowiednim traktowaniu praktycznie wieczne. Niestety 2.5TDI z VW/Audi to chyba najgorszy silnik diesla jaki wypuścili. Na szczęście od kilku lat już go nie robią. Diesel był i jest przeznaczony dla kogoś kto robi duże roczne przebiegi 40k km +. W takim przypadku oszczędności są znaczne. Zwłaszcza w PL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 najbardziej oszcządny silnik???........ miałem skode octawie 1,9tdi notowałem spalanie przez rok i średnia wyszła 4,9 l/100km przy przejechaniu 45 tyś km przez rok .....teraz mam 2,5XT i średnia wychodzi mi nie mniej niż 13L/100 więc jak ktoś chce bardzo oszczędzać to jak najbardziej auto godne polecenia nawet przy ciężkiej nodze spali poniżej 7 litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Adalien, tę maskę to potrzebujesz nową, czy używkę - w zakresie nówki mogę pomóc;) Co do spalania - faktycznie H6 i 2.5XT palą bardzo podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 nie potrzebuje maski tylko pokrywe silnika plastik co leży na bokserze :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 aaa, no to jeszcze łatwiej! Rozumiem, że masz dokładnie ten sam model auta, co ja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 2,5 XT 2006rok US automat - przyjechał bez tej pokrywy i chętnie bym taką sobie zakupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Witam wszystkich, to zostaje oprócz Audi tylko Subaru i Volvo (no ew. Mercedes). Mam zamiar kupić coś ok 2001-2002 sorry ale 240 lub 960 [jak dodasz wieczne Mesie 123 i 124 ] z tych lat nie kupisz, Reasumujac pytanie " OBK 3.0 H6 - czy te auta wytrzymują duże przebiegi" - Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się