Skocz do zawartości

OBK 3.0 H6 - czy te auta wytrzymują duże przebiegi


KubaCh

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam 2,5 turbo i nigdy bym sie nie zamienił na 3,0 spalanie te same a frajda z jazdy duuuuuuużo lepsza

 

no i ten garb na masce :mrgreen:

 

2.5T jest tylko w spec US a to dla większości mankament. O specyfikacji nie wspominając.

Spalanie też jest dużo większe, zwłaszcza w trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do spalania to bym sie kłócił ( porównując oczywiście do 3,0) przy takim samym stylu jazdy obydwa auta spalają podobnie czyli serdnio w granicach 13-14L ( mówie o moim stylu jazdy -jeżdziłem keidys h6)

 

a w 2,5XT masz do tego jerszcze możliwośc dociśnięcia kiedy się chcesz pobawić ( wtedy się zgodze że może spalić wiećej )

 

[ Dodano: Czw Lis 19, 2009 3:34 pm ]

a cześći......wiadomo że może być czasami problem ale obecnie jest tyle firm które ściągaj towar ze stanów w kilka dni że nie powinno byc z tym większego problemu........no i przecież subaru jest bezawaryjne :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze myslisz o benzynie, ale moze dobrym rozwiazaniem bedzie jakies V70 AWD D5 [50kkm/rok troche jest]

 

Diesla już mam (2.5 TDI 180km) i wciąż sobie powtarzam, że nigdy więcej. Bo ani oszczędności nie są tak wielkie jak by się wydawało, ani silnik nie jest tak trwały jak to kiedyś bywało. W dodatku naprawy też nie są tanie - więc dużo lepiej wyjdę zapewne na H6 + lpg (albo nawet bez lpg). Moje dotychczasowe doświadczenia wskazują, że jeśli chodzi o całkowity koszt eksploatacji, to auto z silnikie 4.0 w benzynie obciążało mój portfel mniej niż obecnie 2.5 w dieslu.

 

A poza tym Volvo to obecnie Ford - jakoś nie mam zaufania do tej marki. Jeśli bym się miał przesiadać w "szweda" to wybrałbym raczej 240 lub 960 - auta stare, ale przy odpowiednim traktowaniu praktycznie wieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w niemczech dodatkowo ubezpieczenie za auta z USA jest duuuzo drozsze (Koszt naprawy) jak jest w Polsce to nie wiem.

 

Parę lat temu też tak było. Jak jest teraz to nie wiem.

 

[ Dodano: Pią Lis 20, 2009 7:00 am ]

KubaCh

 

wiem ze myslisz o benzynie, ale moze dobrym rozwiazaniem bedzie jakies V70 AWD D5 [50kkm/rok troche jest]

 

to auto nie nadaje się w teren. zostanie w pierwszym lepszym błocie.....

 

[ Dodano: Pią Lis 20, 2009 7:03 am ]

wiem ze myslisz o benzynie, ale moze dobrym rozwiazaniem bedzie jakies V70 AWD D5 [50kkm/rok troche jest]

 

Diesla już mam (2.5 TDI 180km) i wciąż sobie powtarzam, że nigdy więcej. Bo ani oszczędności nie są tak wielkie jak by się wydawało, ani silnik nie jest tak trwały jak to kiedyś bywało. W dodatku naprawy też nie są tanie - więc dużo lepiej wyjdę zapewne na H6 + lpg (albo nawet bez lpg). Moje dotychczasowe doświadczenia wskazują, że jeśli chodzi o całkowity koszt eksploatacji, to auto z silnikie 4.0 w benzynie obciążało mój portfel mniej niż obecnie 2.5 w dieslu.

 

A poza tym Volvo to obecnie Ford - jakoś nie mam zaufania do tej marki. Jeśli bym się miał przesiadać w "szweda" to wybrałbym raczej 240 lub 960 - auta stare, ale przy odpowiednim traktowaniu praktycznie wieczne.

 

Niestety 2.5TDI z VW/Audi to chyba najgorszy silnik diesla jaki wypuścili. Na szczęście od kilku lat już go nie robią.

Diesel był i jest przeznaczony dla kogoś kto robi duże roczne przebiegi 40k km +. W takim przypadku oszczędności są znaczne. Zwłaszcza w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej oszcządny silnik???........ miałem skode octawie 1,9tdi notowałem spalanie przez rok i średnia wyszła 4,9 l/100km przy przejechaniu 45 tyś km przez rok .....teraz mam 2,5XT i średnia wychodzi mi nie mniej niż 13L/100 :mrgreen: więc jak ktoś chce bardzo oszczędzać to jak najbardziej auto godne polecenia nawet przy ciężkiej nodze spali poniżej 7 litrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

to zostaje oprócz Audi tylko Subaru i Volvo (no ew. Mercedes).

 

Mam zamiar kupić coś ok 2001-2002

 

sorry ale 240 lub 960 [jak dodasz wieczne Mesie 123 i 124 ] z tych lat nie kupisz,

 

Reasumujac pytanie " OBK 3.0 H6 - czy te auta wytrzymują duże przebiegi" - Tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...