Crazy_Ivan Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Grzesiu....gdybyś coś, to wiesz, że ja tego.... Licz mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Dobrze doświadczenie w głupich pomysłach jakieś tam mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Ktos robił wstępne przymiarki odnośnie kosztów sprowadzenia takiego Liberty RS do PL? Ttransport, cło, vaty, rejestracje, inne? wiem ze sporo zalezy od ceny auta ale tu mozna jakas srednia przyjac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Same auta oscylują tak gdzieś między 4000 a 7000 dolarów australijskich po 2,8 za dolca, pi x drzwi Chociaż zdarzają się okazje np. po 2 tysie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jaki to ma sens ciągnąć przez pół świata starego japońskiego sedana ? IMO żadnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Tommo .. takich pytań jest więcej .. np. jaki ma sens restaurować stary japoński samochód ? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Od czasu do czasu pojawiają się ładne egzemplarze u naszych zachodnich sąsiadów w atrakcyjnych cenach, są to oczywiście wersje wolnossące ale buda do budowy "turbowariata" będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Czyli jednak taniej bedzie z DE/CH sciagac niz z końca świata. Ale taki RS... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrczK Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jaki to ma sens ciągnąć przez pół świata starego japońskiego sedana ? IMO żadnego. a wszystko musi mieć sens ? ;D czasem radość i satysfakcja wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jaki to ma sens ciągnąć przez pół świata starego japońskiego sedana ? IMO żadnego. a wszystko musi mieć sens ? ;D czasem radość i satysfakcja wystarczy Właśnie o to chodzi. BC są tak stare, że ich reanimacja zakrawa na szaleństwo, ale być może właśnie to jest w tym najpiękniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Pluję sobie w brodę, że jedną zdrową budę już zezłomowałem... Trzeba było trzymać na zapas... tylko gdzie?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 sredniaq - jedź na to złomowisko, poproś grzecznie o oddanie za grosze tej budy, pisz maila do mnie i wpadam po nią z lawetą, bo inaczej sumienie Cię zniszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Konserwowaliście już spody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jaki to ma sens ciągnąć przez pół świata starego japońskiego sedana ? IMO żadnego. a wszystko musi mieć sens ? ;D czasem radość i satysfakcja wystarczy Właśnie o to chodzi. BC są tak stare, że ich reanimacja zakrawa na szaleństwo, ale być może właśnie to jest w tym najpiękniejsze Może nie do końca dobrze się wyraziłem, ale chodziło racjonalne argumenty. Co do osobistej subiektywnej oceny sensu takiej operacji, to z tym absolutnie nie zamierzam dyskutować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Racjonalnym argumentem może być bardzo mocna buda... o ile jej nie wszamało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Konserwowaliście już spody?Robię w tym roku, jak będzie ciepło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 No ja planuję przed zimą. Na razie zrobiłem w kombiaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrczK Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) Panowie pytanie za 100 pkt, szukam jakiegoś tutoriala jak ściągnąć intercooler w turbo dziadku, boję się że coś popieprzę a w cieci tylko nowsze wersje:) Muszę dostać się do czujnika spalania stukowego... chyba że macie inny sposób jak tam łapę wsadzić. Jeszcze nie miałem okazji tego robić więc wolał bym się posiłkować jakąś wiedzą zewnętrzną. ktoś coś? czy zwyczajnie wygląda to tak samo jak w przypadku nowszych modeli "z radiatorem na wierzchu" dobra już wszystko wiem, service manual uratował sytuację Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez KrczK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrczK Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Panowie od czego cewki zapłonowe będą pasować do dziadka ? jest szansa że pasowała by od GD 2.0 WRX ? bo znalazłem do kupienia dokłądnie to DIAMOND FK0140 ____________ dostałem informację z wiarygodnego źródła i się dzielę bo może komuś się przyda " cewki są na 2 śruby tj starego typu tj przed 92 r FK0140 to cewki z newage. 1:1 nie pasują ale po przeróbkach winstalacji elektrycznej da sie je założyć. nowsze cewki mają wzmacniacz zapłonu wbudowany, starsze używały zewnętrznego " Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez KrczK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 I na czym miałaby polegać ta przeróbka? Ciekawy jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Kurde, zacny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 W nowych rękach. W dobrych rękach. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 To ten od herrkama? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 No i pięknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się