Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

dziś byłem i zamówiłem silnik po wymianie - stary zatarł klient i już nie chciał samochodu (ot nie dolewał oleju i nie wymieniał) lekko sie poci ale dbane było i cały czas w użytkowaniu buda zadbana- zakola bardzo OK, drzwi lewe i prawe przód do reanimacji lub wymiany wydech do wymiany, ogólnie karoseria ocena 4- zakochałem się jak go usłyszałem  

 

:thumbup: 

 

Jakie plany co do auta? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Najwazniejsze.Ile?

Zadzwoń do pana Marka Adamskiego z pytaniem o cenę.

5500

 

W sumie ok.

 

dziś byłem i zamówiłem ;)

silnik po wymianie - stary zatarł klient i już nie chciał samochodu (ot nie dolewał oleju i nie wymieniał) lekko sie poci ale dbane było i cały czas w użytkowaniu

buda zadbana- zakola bardzo OK, drzwi lewe i prawe przód do reanimacji lub wymiany

wydech do wymiany, ogólnie karoseria ocena 4-

zakochałem się jak go usłyszałem :yahoo:

 

 No i super!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gumas_72 to czuję się trochę "chrzestnym" tego auta ;)  Gratulacje, oby dobrze służył!

to popatrz na chrześniaka ;)

 

wgq048.jpg

 

Subaru Legacy 2.0

rok urodzenia-1993.06

 

plany na dziś;

- korozja drzwi L+P przód dolne narożniki

- wydech do wymiany, stan jest zawałowy (muszę na forum odszukać temat jak zrobić w NA bulgot, lub może trafię gdzieś już przerobiony))

- kosmetyka zewnętrzna ale bez szaleństw

- lekka praca nad hamowaniem, teraz nawet nie wiem co tam siedzi

- wprowadzić bulgot ;)

- popracować nad sprzęgłem, bardzo nisko łapie

Nie jest to torpeda ale tego nie oczekiwałem.

 

Plany na jak przeżyje zimę lub przed zimą - serce wymienić na 2.2 :P

Edytowane przez gumas_72
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wymiany serca to będzie jeden dobry motor do kupienia ze złotym kolektorem...

 

Co do bulgot to kolektor powinien być różnoodległościowy chyba? Wtedy tylko tłumik końcowy wymienić i jazda :)

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do wymiany serca to będzie jeden dobry motor do kupienia ze złotym kolektorem...

 

 

nie sprzeda ;) przywiązał się 

 

Słyszałem, że kolejka jest ;)

 

- który masz numerek?

-48

-a ja 47 tylko w kiblu byłem :biglol:

 

lapcok już wypytałem o wszystko BartZ-eta - plan prosty teraz tylko musze w Warszawie lub okolicach trafić na wariata co mi to wykona ;)

 

 

-wymiana kierownicy, ta co jest od nowości padaczka

- radio na kasety ale nie firmowe :biglol:

Co do bulgot to kolektor powinien być różnoodległościowy chyba? Wtedy tylko tłumik końcowy wymienić i jazda :)

od nowości tak miały?

 

krótkie pytanie historyczne- drzwi przed i poliftowych pasują czy zupełnie inne wymiary mają? (93 to poliftowy model? )

Edytowane przez gumas_72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@gumas_72 to czuję się trochę "chrzestnym" tego auta ;)  Gratulacje, oby dobrze służył!

 

to popatrz na chrześniaka ;)

 

wgq048.jpg

 

Subaru Legacy 2.0

rok urodzenia-1993.06

 

plany na dziś;

- korozja drzwi L+P przód dolne narożniki

- wydech do wymiany, stan jest zawałowy (muszę na forum odszukać temat jak zrobić w NA bulgot, lub może trafię gdzieś już przerobiony))

- kosmetyka zewnętrzna ale bez szaleństw

- lekka praca nad hamowaniem, teraz nawet nie wiem co tam siedzi

- wprowadzić bulgot ;)

- popracować nad sprzęgłem, bardzo nisko łapie

Nie jest to torpeda ale tego nie oczekiwałem.

 

Plany na jak przeżyje zimę lub przed zimą - serce wymienić na 2.2 :P

Gratulacje.

Widać tylko kosmetyka do zrobienia , bo jak widzę niektóre oferty to masakra.

Fajny, przez moment nawet myślałem o nim , ale jednak drugie auto to zdecydowanie kombi ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, w zeszłym roku stał za chyba 15k NOK, ale nie pamiętam. Zapytam.

 

W bordowym na pewno siedzą AGX'y i sprężyny Eibach Pro Kit :), cieknie spod dekli, stołki z buga nie kubły i kiera z Legacy Turbo.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10210887854130978&set=pcb.1314232655261968&type=3&theater

Edytowane przez sredniaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ssaka dał 7k NOK i tyle chce. Napisal, że już jedzie oglądać i pewnie kupi oba :(

Do turbo były/są jakieś dodatkowe przewody.

Foty na fb otwierają się wam? Biały zjedzony konkretnie, szwedzkie blachy.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez sredniaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...