Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

 

Jaki to ma sens ciągnąć przez pół świata starego japońskiego sedana ? ;)

IMO żadnego.

 

a wszystko musi mieć sens ? ;D

czasem radość i satysfakcja wystarczy ;)

 

Właśnie o to chodzi.

BC są tak stare, że ich reanimacja zakrawa na szaleństwo, ale być może właśnie to jest w tym najpiękniejsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jaki to ma sens ciągnąć przez pół świata starego japońskiego sedana ? ;)

IMO żadnego.

 

a wszystko musi mieć sens ? ;D

czasem radość i satysfakcja wystarczy ;)

 

Właśnie o to chodzi.

BC są tak stare, że ich reanimacja zakrawa na szaleństwo, ale być może właśnie to jest w tym najpiękniejsze :)

 

Może nie do końca dobrze się wyraziłem, ale chodziło racjonalne argumenty. Co do osobistej subiektywnej oceny sensu takiej operacji, to z tym absolutnie nie zamierzam dyskutować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie za 100 pkt, szukam jakiegoś tutoriala jak ściągnąć intercooler w turbo dziadku, boję się że coś popieprzę a w cieci tylko nowsze wersje:) 

Muszę dostać się do czujnika spalania stukowego...

chyba że macie inny sposób jak tam łapę wsadzić. 

 

Jeszcze nie miałem okazji tego robić więc wolał bym się posiłkować jakąś wiedzą zewnętrzną. 

ktoś coś? czy zwyczajnie wygląda to tak samo jak w przypadku nowszych modeli "z radiatorem na wierzchu" 

 

dobra już wszystko wiem, service manual uratował sytuację :)

Edytowane przez KrczK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie od czego cewki zapłonowe będą pasować do dziadka ? 

 

jest szansa że pasowała by od GD 2.0 WRX ? bo znalazłem do kupienia

 

dokłądnie to DIAMOND FK0140 

 

 

____________

 

dostałem informację z wiarygodnego źródła i się dzielę bo może komuś się przyda

 

"

cewki są na 2 śruby tj starego typu tj przed 92 r FK0140 to cewki z newage. 1:1 nie pasują

 

ale po przeróbkach winstalacji elektrycznej da sie je założyć.

 

nowsze cewki mają wzmacniacz zapłonu wbudowany, starsze używały zewnętrznego

"

Edytowane przez KrczK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...