Skocz do zawartości

FORESTER OFF ROAD w okolicach Warszawy


AllRad

Rekomendowane odpowiedzi

A co wy na to

Calkiem ciekawe jak na AT, wygladaja na 20/80.

jedyny mankament to pionowe klocki ktore nie bardzo czyszcza sie z blota.

Beda swietne na twardym poktytym blotem czyli wiejskie drogi nie utwardzone, lesne dukty, na piach i nie powinny byc mocno glosne na asfalcie.

Dosc universalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co wy na to

Calkiem ciekawe jak na AT, wygladaja na 20/80.

jedyny mankament to pionowe klocki ktore nie bardzo czyszcza sie z blota.

Beda swietne na twardym poktytym blotem czyli wiejskie drogi nie utwardzone, lesne dukty, na piach i nie powinny byc mocno glosne na asfalcie.

Dosc universalne

 

Jak przetestuję to dam znać. Conti twierdzi że 50%/50%.

 

Continental ContiCrossContact AT to letnia opona klasy premium przeznaczona do dużych samochodów z napędem na cztery koła. Rekomendowane przez producenta zastosowanie to 50% droga utwardzona i 50% teren. Model gwarantuje bardzo dużą odporność na uszkodzenia mechaniczne i odkształcenia. Zapewnia dokładne sterowanie nawet na grząskim podłożu. Ze względu na dobre parametry trakcyjne nawet na śniegu sprawdza się również w niższych temperaturach oraz pokrytej śniegiem drodze.

 

Continental ContiCrossContact AT to opona wielozadaniowa typu all-terrain. Do produkcji bieżnika użyto wysokiej jakości mieszanki gumowej wzbogaconej krzemionką, która zachowuje odpowiednią przyczepność na mokrym i śliskim podłożu. Model charakteryzuje się precyzyjnym sterowaniem na grząskim podłożu. Wyposażono go w specjalnie wyprofilowany system rowków, który zapobiega przywieraniu błota i trawy do powierzchni bieżnika. Struktura poprawia również osiągi na mokrej nawierzchni. Boczne rowki oraz pogłębiona rzeźba zapewniają odpowiednie odprowadzanie wody, a nawet błota pośniegowego oraz ochronę przed poślizgiem hydrodynamicznym. Na barkach opony umieszczono solidne bloki, które umożliwiają redukcję napięć na krawędziach bieżnika, równomiernie rozkładają naciski, a także gwarantują płynną i stabilna trakcję. Zaletą opony Continental ContiCrossContact AT jest również agresywna i atrakcyjna wizualnie rzeźba bieżnika, która podkreśla jej wytrzymałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooooo moje ulubione oponki !!!!!!!!!

Continental Cross Contact A/T akceptuje bardzo duzo :) to najbardziej agresywny A/T tak mi sie wydaje ze po niej to juz tylko M/T pozostaje.Bardzo dobrze sie czysci z błota (jak na A//T) glosnosc na trasie da sie zniesc ale jest malo stabilna przy duzych szybkosciach ma do tego maly indeks predkosci.Mimo ze to m+s to w zimie nie radze na niej jezdzic :).To naprawdze bardzo trwała opona 40tys po islandi dziury szutry rzeki naprawde w najgorszym terenie zero kapcia do tego ma rant zabezpieczajacy przed rozszczelnieniem,niestety szybko sie sciera na asfalcie poprostu znika w oczach :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To był poligon wojskowy w Okuniewie. Tam trzeba wiedzieć którą dziurą w płocie da się wjechać.

 

 

dokadnie tak i mam nadzieję, że tych dziur nie pozalepiali 8) Szczególnie jeśli chodzi o tą jedną, która wiem gdzie jest :twisted::mrgreen:

 

 

W przyszły weekend, jakby była ładna pogoda, to może się tam wybiorę :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszły weekend 15 maja wpadnijcie do Kielc na imprezę sportowo-towarzyską.

Przygotuję 3 trasy. Dwie otyczkowane, otaśmowane jak OS-y, trzecią- wolne treningi.

Każdego wyciągniemy z piachu (koparka na 8 kołach).

Kto chętny nie błądzi. Pytajcie o szczegóły organizacyjne na pw.

Lunch pod parasolem przy torze. Możliwe ognisko.

 

Wątek wisi na Forum pod "Zlot Sportowo-towarzyski..."

pozdrawiam

dedal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki elektrykom powstał jeszcze jeden wjazd i to już w Sulejówku :D

gdzie jest ten wjazd? gdzieś między Piłsudskiego a szosową, czy już za zakrętem w stronę Okuniewa?

 

BTW. można by zrobić jakiś wypad, to może tym razem uda mi się dotrzeć, ale nie wiem czy pchanie się w poligon w Sulejówku to jest good pomysł, są między Wesołą a Sulejówkiem fajne tereny również albo między Starą Miłosną a Międzylesiem, za Sulejówkiem Miłosną też się coś znajdzie, ale jak wiadomo to nie to samo co poligon :mrgreen: ale ja bym się chyba bał trochę, że jakąś minę wysadzę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie jest ten wjazd? gdzieś między Piłsudskiego a szosową, czy już za zakrętem w stronę Okuniewa?

Wjazd jest przy podstawówce, potem trzeba się "cofnąć" pod drutami do wjazdu przy Piłsudskiego przy stacji.

nie wiem czy pchanie się w poligon w Sulejówku to jest good pomysł, są między Wesołą a Sulejówkiem fajne tereny również

Gdzie? Pomijając poligon oczywiście :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to co, gdzie , kiedy?

Kielce, poligon, Sulejówek czy co :?:

Dawno się nie widzielismy 8)

AllRad, card, Palladinum, Bartekfi, grzegorzp, Kugi, ZAJAX, DNL, Action, Buncol555, i wszyscy o których zapomniałem - kiedy i gdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...