romus20051980 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 witam jak w temacie posiadam impreze sti i przy odpalaniu po mocniejszej jezdzie kopci na siwo i olej znika z silnika jak myslicie czy to pekniety tłok czy raczej uszczelniacze pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Czy po dłuższym postoju po spokojnej jeździe auto też dymi przy odpalaniu? W jakim tempie znika olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 U mnie jest to samo, tyle, że stało się to po załorzeniu bova atmosferycznego, jak wróciłem do fabrycznego, praktycznie nic się nie zmieniło, u mnie kopci przy rozruchu ale po szybszej jeżdzie, a mam dopiero 15 tyś km zrobione. Jeszcze nie zlokalizowałem przyczyny, będę informował na bierząco, we wtorek zaczynam działać. Po spokojnej jeżdzie prawie nic nie zakopci, ale po szybszej sporo przez chwilę, ale na biało-niebiesko, no i muszę resetować mapy[odłączam akumulator] co trzy dni, bo jak nie to mi zaczyna przerywać przy 2000-3000 obr/min. Pozdrawiam [ Dodano: Sro Maj 06, 2009 2:14 am ] witam jak w temacie posiadam impreze sti i przy odpalaniu po mocniejszej jezdzie kopci na siwo i olej znika z silnika jak myslicie czy to pekniety tłok czy raczej uszczelniacze romus, u mnie była dziś diagnoza, niestety, pęknięty tłok na czwartym cylindrze, a może i stety, zrobię wreszcie porządnie silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Dajcie chłopaki znać jak się skończyła ta usterka w waszych Imprezach. Ja prawdopodobnie stawiam czarną w czwartek do mechaników i czekam na wyrok ... dam znać jaka diagnoza i co było nie tak bo objawy mam dość podobne (żeby nie powiedzieć takie same). pozdrówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 przy odpalaniu po mocniejszej jezdzie kopci na siwo i olej znika z silnika jak myslicie czy to pekniety tłok czy raczej uszczelniacze pozdrawiamtlok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 tłoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Czy sprawdzenie cisnienia na cylindrach pozwoli sprawdzic który to tłok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Czy sprawdzenie cisnienia na cylindrach pozwoli sprawdzic który to tłok ? Tak, u mnie 1-8,8 / 2-8,7 / 3-8,8 / 4- 4,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Miałem czasem "dymnięcie" przez jakąś 1 sek. czy max 2 s przy odpalaniu (najczęsciej po nocy, rano jak odpalalem) nie mialem czasu podjechac w ciągu dnia do mechanika i sprawdzic cisnienie jak w miejscu pare razy przegazuje do odcinki puszcza chmurke. Bo jeszcze wersja z turbo jest (mokry IC w srodku, i na łączeniach z weżami do turbo) i czasem sie dławi jakby cos sie przytkało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Miałem czasem "dymnięcie" przez jakąś 1 sek. czy max 2 s przy odpalaniu (najczęsciej po nocy, rano jak odpalalem) nie mialem czasu podjechac w ciągu dnia do mechanika i sprawdzic cisnienie jak w miejscu pare razy przegazuje do odcinki puszcza chmurke. Bo jeszcze wersja z turbo jest (mokry IC w srodku, i na łączeniach z weżami do turbo) i czasem sie dławi jakby cos sie przytkało. Mam identyczne objawy, zmierz kompresję, a dławienie ustaje, po rozłączęniu akumulatora na pół godzinki, po paru dniach jest to samo, nie chcę Cie martwić . Pozdro [ Dodano: Sro Maj 13, 2009 10:32 am ] Sprawdż jeszcze, czy olej nie śmierdzi benzyną i odkręć korek oleju na chodzącym silniku i zobacz, czy nie dmucha i nie dymi z wlewu oleju i czy nie wali wachą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Witam, u mnie to tak wygląda http://s94.photobucket.com/albums/l117/ ... CN1023.flv Jak myslicie tłok czy turbina ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Jak myslicie tłok czy turbina ?dodaj do opcji uszczelniacze zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 a u mnie tylko po nocy i to nie codziennie przy odpaleniu puchnie siwizną i nic . Jak jade nie kopci jak przegazuje nie kopci . Czasem tylko potrafi puchnąć .aaa i jak zdjąłem filtr powietrza to tam był olej i dmucha mi przez bova na maske czasem olejem. Mam catrz oila . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Miałem ten sam objaw teraz dymi juz podczas jazdy. Sprawdz cisnienie, wyjdzie co sie konczy tłoki czy turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Miałem ten sam objaw teraz dymi juz podczas jazdy. Sprawdz cisnienie, wyjdzie co sie konczy tłoki czy turbo. turbo mieniałem wiec zostaje tłok ... wieczna inwestycja z tymi autami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Mój sti puszcza siwo-białego dymka na zimno przy rozuchu (+/- 30tkm) , oliwy nie ubywa, chodzi równiutko na wolnych :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Mój sti puszcza siwo-białego dymka na zimno przy rozuchumasz katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Mam identyczne objawy, zmierz kompresję, a dławienie ustaje, po rozłączęniu akumulatora na pół godzinki, po paru dniach jest to samo, nie chcę Cie martwić . Pozdro Dosc szybko usuwamy ta usterke. Albo gwarancja , albo kolo 4000zł. Przy okazji nowy program o ile nie był wgrany. (3-4dni) AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Mój sti puszcza siwo-białego dymka na zimno przy rozuchumasz katalizator? mam stalowy sportowy z prodrive, ale mimo tego cały czas mi świruje: czekuj anginę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 mam stalowy sportowy z prodriveto tak ma byc (na 90%) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Szakal napisał/a:Mam identyczne objawy, zmierz kompresję, a dławienie ustaje, po rozłączęniu akumulatora na pół godzinki, po paru dniach jest to samo, nie chcę Cie martwić . Pozdro Dosc szybko usuwamy ta usterke. Albo gwarancja , albo kolo 4000zł. Przy okazji nowy program o ile nie był wgrany. (3-4dni) AK Ale u mnie nie trzyma kompresji na czwartym cylindrze, pomiar 4,5 , czy to ma cos wspólnego? A mapy ostatnio nie mogliście wgrać mi, bo był brak komunikacji z moim autem, a to że przy odpalaniu kopci na siwo, to mi pana mechanicy powiedzieli, że tak ma być nic nie sprawdzając, pojechałem gdzie indziej i sie okazało że nie trzyma kompresji na czwartym, oleju motula, też mi nie polecali, powiedzieli, że to pewnie przez tego motula co chciałem, troche szkoda, myślałem, że pana mechanicy lepiej sie przyłożą do mojego autka, wiem, że to lanos, ale w końcu Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 ło matko a u mnie czasem kopci a czasem nie . sie psuje i sie naprawia ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Szakal jak się skończyła ta sprawa? właśnie moje auto zaczyna kopcić i ma podobne objawy do Toich. tłok? niebieski708 a u Ciebie jak to wyszło. Po obejrzeniu filmiku, chyba u mnie jest podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się