Skocz do zawartości

Subaru WRX czy CTR


haary

Rekomendowane odpowiedzi

a może nowy GOLF V GTI w cenie około 100 000 o mocy około 200 koni przy 6000 obr. na minutę, 280 Nm przy 1800 obrotach 8)

silnik turbo o pojemności 2 litrów

 

A moze Civic Type-R ?

 

to CTR o ktorego sie rozchodzi :wink:

 

Pozdrawiam

 

ale gafa :oops: wiedzialem, ze skads znam ten skrot :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 142
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Napisałem to raz na sr.pl i się powtórze :wink:

 

miałem przez rok CTR-a teraz mam Sti i jazda Cifem to jest max frajda czego nie moge powiedzieć o Sti niestety :cry: szukałem Subaru przez 2 lata i myślałem że będzie super a nie jest

 

mam nadzieję że jak zainwestuje w gwint koła rozpórki to będzie o wiele lepiej wszyscy się jarają jazdą po luźnych nawierzchniach ale ja tego nie lubię bardziej odpowiadają mi samochody na "asfalt" i pewnie to przez to :wink:

 

Kupować Wrx-a a potem go grzebać to nie jest chyba najlepszy pomysł bo trzeba sporo zainwestować a efekty chyba nie są najlepsze niewiem z tego co czytam to to wynika

 

W Cifie seryjnie wszystko jest super a skrzynia jest najlesza na świecie :twisted:

 

W jednym sie zgodze z subaru że na śniegu jest super to oczywiste ale radość z jazdy po asfalcie w cifie jest niedoporównywalna

 

ZAWIESZENIE w cifie JEST SUPER WCALE NIE JEST TWARDE i na codzieć doskonale się sprawuje

 

To tyle ale radze przejechać się Cifem bo dopiero wtedy można zrozumieć dlaczego honda robi najlepsze silniki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

 

Dziekuje Panowie bardzo za odpowiedzi,szczegolnie kameleon01.

Widze,ze zdania sa podzielone,ja na chwile obecna obstawiam 60 do 40 na CTRa.

Rozumiem,ze zaden WRX z malutkim przebiegiem nie rzucil Wam sie w oko w ostatnim czasie?

Niestety przebieg rzedu 70tys jest dla mnie ciut za duzy.

 

Co do nowego Civica to pytalem 2tyg temu w 2 salonach i mowili,iz nowy Civ wejdzie dopiero w 2006r a TypeR bedzie mial silnik ktory obecnie montowany jest w Acordach-2.4l.

 

Hmm i kto tu mowi prawde?

 

Poza tym,moim zdaniem,kupowanie samochodu ktory wchodzi na rynek jest obarczone pewnym ryzykiem,ze nie wszystko w nim zostalo dopiete na ostatni guzik i wychodzi to dopiero podczas eksploatacji.

Tak chyba bylo z CTRem przed liftem,nie trzymal mocy,dopiero jak odchudzili koło zamachowe i odnalezli komputer problemy z tym sie skonczyly.

 

Ja do tej pory jezdzilem Leonem 1.8T takze na wlasnej skorze poznalem haslo:"turbo zyje,turbo pije" :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy Civic bedzie zaprezentowany na jesieni we Frankfurcie :)

 

P.S.

Mimo, iz sam posiadam SI, goraco polecam Ci Civica Type-R :) Mialem okazje kilkukrotnie jezdzic tym samochodem zarowno w dalekie trasy jak i po miescie i bylem zachwycony. Ten samochod wrecz prowokuje do szybkiej, ostrej jazdy :) WRX taki nie jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupować Wrx-a a potem go grzebać to nie jest chyba najlepszy pomysł bo trzeba sporo zainwestować a efekty chyba nie są najlepsze niewiem z tego co czytam to to wynika

 

Hmm, myślę że nie masz racji, zalezy o jakim grzebaniu piszesz, bo 270KM to się robi naprawdę niewielkim nakładem finansowym, a samochód w stosunku do serii dzieli przepaść.

 

Co do nowego Civica to pytalem 2tyg temu w 2 salonach i mowili,iz nowy Civ wejdzie dopiero w 2006r a TypeR bedzie mial silnik ktory obecnie montowany jest w Acordach-2.4l.

 

A jakby Ci powiedzieli że wyjdzie we wrześniu, to byś kupił stary model :wink:

A i jeszcze jedno, nie wiem ile w tym prawdy, ale rozmawiając jakiś czas temu z zagorzałym fanem Hondy, stwierdził że nowy CTR jest zdecydowanie bardziej awaryjny, między innymi dlatego że jest produkowany w UK. Ale może to tylko takie stereotypowe gadanie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadaj sobie Haary jedno pytanie:

Chcesz mieć IMPREZE czy nie?

Jak chcesz na 100% to szukaj i kupuj, jak masz wątpliwości to odpuść bo to auto nie jest takie miłe w użytkowaniu jak np CTR, GOLF, AUDI, ALFA itp.

Więc po tym co piszesz popieram zakup ctr.

 

Oczywiście liczę na załapanie 100% pewności co do IMPREZA :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadaj sobie Haary jedno pytanie:

Chcesz mieć IMPREZE czy nie?

 

Co by nie powiedziec...

Zadaj sobie Harry jedno zajebiscie wazne pytanie:

Co chcesz w zyciu robic? ... I rob to :D

Nie wyglupiaj sie z CTR tylko kupuj WRX-a ... jak Ci nie spasuje to kupujac uzywany i sprzedajac uzywany - mozesz nawet zyskac czasami. Sprzedasz i kupisz CTR - moze juz wyjdzie nowy... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CTR - to wybitnie sportowe autko ,raczej dla młodych pasjonatów.

Ma małe wartości użytkowe .WRX to uniwersalne ,doskonałe auto mające przy okazji własności sportowe.Jeśli jesteś pasjonatem to powinieneś spróbować oba kolejność , dowolna...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JurekM madre slowa heh.

Poniewaz rodziny nie zamierzam jeszcze zakladac chyba padnie na CTRa.

Tak czy siak dam Wam Panowie znac jaki co zaliczkowalem :wink:

 

Dzieki za opinie.

 

BTW Bardzo sympatyczne to Wasze forum...i ludzie oczywiscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haary, popatrz przez okno. Co widzisz? Bo ja kupe śniegu. No i teraz wyobraź sobie, że wyjeżdżasz CTR'em, gaz do dechy i co się dzieje? Druga opcja - wyjeżdzasz WRX'em. O różnicy nie trzeba nikogo przekonywać. Raz dano mi poprowadzić WRX'a na kolcach po śniegu i barrrrdzo miło to wspominam :wink: Co prawda nie ma w Polsce zimy przez cały rok, a CTR to świetna wiertarka, więc decyzja należy do Ciebie.

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno przemiawia za WRX, po zmianie wydechu - ten dzwiek :) (dla mnie to juz duuzy +), choc wysoko krecacy sie type R tez niczego sobie, poza tym wez pod uwage stan naszych drog i raczej szybko ich stan sie nie poprawi, i to ze civica to tylko na suchej drodze mozesz w pelni wykorzystac, bo przy tej mocy nawet na mokrym bedzie problem z trakcja. Chcialbym miec takie rozterki co wziasc...:) powodzenia w wyborze i zakupie autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się wtrącę....

Na początku myślałem, że to prowokacja ale później zorientowałem się, że pytasz serio. Miałem (niewątpliwą) przyjemność jeżdżenia CTR przez ponad 3 tygodnie (z racji profesji to już baaardzo długo :wink: ) i zastrzeżeń większych nie miałem (no plastiki to tragedia, wszędzie świerszcze - przebieg 12 000km) ale Impreza to tak dalece inna liga, że nawet trudno porównać. Osiągi teoretycznie podobne, teoretycznie bo tylko na idealnej nawierzchni, tzw. tralka (fale asfaltu) przed światłami na wstępie eliminują CTR z rywalizacji. Auto ma problemy z przeniesieniem tak potężnej mocy na koło, rwie oponę do 3 biegu w zasadzie bez większych efektów. Nie do końca rozumiem co koledzy mieli na myśli tak chwaląc zawieszenie w tym aucie?? Mała, ciasna deska do prasowania a nie samochód (podobne odczucia miałem w Evo VI TME - tylko tam było 280kucyków :twisted: a no i w miarę sporo miejsca ). Moim zdaniem przy autach prawie sportowych na bezpieczeństwo należy zwrócić szczególną uwagę, tym samym mokra koleina w CTR może pokazać Ci jak fajnie wyjechać w plener nawet o tym nie wiedząc :wink: . Jasne, ja jestem nieobiektywny, to zrozumiałe, ale weź do ręki po prostu dane techniczne i zapytaj się co fajniej: rozwalić sobie łeb ale z pełną dawką adrenaliny (CTR w sytuacjach extremalnych to bardzo trudne auto do opanowania) czy z nieco mniejszą dawką adrenaliny objeżdżać CTR'y?? :wink:

Pozdrawiam i życzę WŁAŚCIWEGO wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kolega Subaryta zamieszal w kotle :wink:

Mialem mozliwosc jazdy kiedys CTRem,byla to niestety chwilka wiec nie moge sie o nim wypowiedziec obiektywnie bo takim autem trzeba by bylo pojezdzic conajmniej caly weekend i to przy zmiennej aurze.Subaryna wrx nigdy nie jezdzilem niestety.

No nic zabieram sie do poszukiwania w necie w miare nowej subaryny.Byc moze brak takiego auta pomoze mi dokonac wyboru :)

Zeby kuna czlowiek wiecej takich problemow mial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz kupować samochód którym nigdy wcześniej nie jeździłeś :?: nie wiem skąd jesteś ale może jednak przed zakupem pogadaj z kimś z forum kto ma Imprezkę i mieszka gdzieś w Twojej okolicy, żeby Cię przewiózł albo nawet dał się przejechać, bo inaczet to jednak byłoby kupowanie kota w worku :roll: porównanie nawet niewielkie ale jednak pasowałoby mieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powiecie na tego STI

http://www.trader.pl/details,131,263403 ... 748371.asp

 

Auto za 3 tyg bedzie w Wawie,uszkodzony mialo tylko(podobno) blotnik,przebieg minimalny.

Gosc ma dzwonic jak auto sie pojawi.Gdzie mozna w Wawie sprawdzic to auto w najmniejszym detalu?

Czy auto sciagane z USA obejmuje gwarancja w europie?

Czy ta cena nie wydaje sie Wam lekko podejrzana?Wiem,ze auta sciagane ze Stanow sa tansze ale 2.5T STI za 115tys?

Przekraczam tu granice 100tys ale mysle,ze da sie tu jeszcze cos zjechac no i auto grzechu warte

 

Charlie-subaru jezdzilem,wczesniejszym modelem i widzialem na co je stac,wrx-em nie.Niestety moje przygody z tymi autami byly zbyt krotkie zeby moc samemu podjac decyzje.Dlatego pytam ludzi badziej "objezdzonych" ode mnie.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, co mowi kolega Subaryta, to calkiem sluszne sie wydaje :)

 

Wiem z doswiadczenia, ze na mokrej nawierzchni Nissan Primera Top Sport (150 ssacych koni) ma olbrzymie problemy z odjechaniem, trakcja to po prostu tragedia (co wynika przede wszystkim z tego, ze jest twardo zawieszona, bo przebieg momentu ma swietny), a domyslam sie, ze CTR jest jeszcze twardziej zawieszony (i ma jeszcze +50KM + turbo + b. wysoko kreci)...

 

przynajmniej tak sie wydaje logiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Piekny :) No skoro myslisz o STi to zupelnie inna liga, w zaden sposob nie da sie go porownac do CTR

 

Auto za 3 tyg bedzie w Wawie,uszkodzony mialo tylko(podobno) blotnik,przebieg minimalny.

 

Rozmawialem z tym Panem ze 3 tygodnie temu z racji ze sam zmieniam z Wrx-a na Sti, wlasnie o tym aucie. podobno bylo poobijane cale dookola. Generalnie to czlowiek sympatyczny i stwierdzil ze lekko rozbite to sie nie zdarzaja, z tym moze byc podobnie :roll:

 

Gosc ma dzwonic jak auto sie pojawi.Gdzie mozna w Wawie sprawdzic to auto w najmniejszym detalu?.

 

Np. Koper, KAS, Czoper

 

Czy auto sciagane z USA obejmuje gwarancja w europie?.

 

Nie

 

Czy ta cena nie wydaje sie Wam lekko podejrzana?Wiem,ze auta sciagane ze Stanow sa tansze ale 2.5T STI za 115tys?

Przekraczam tu granice 100tys ale mysle,ze da sie tu jeszcze cos zjechac no i auto grzechu warte

 

Cena niska. Aczy upewniles sie ze obejmuje juz clo/akcyze/vat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OGS nie pomagasz zbytnio takimi postami :roll:

 

MarcinJ-tak,mowil,ze po wszystkich oplatach wychodzi 115tys :?

Mi powiedzial,ze blotnik i lampa bodajze ale zaden powazniejszy dzwon hmm...O STI nie myslalem ale ta cena :twisted: :wink:

 

Than Junior-wiem co to znaczy w miare mocna oska i jakich przysparza problemow.Mam Leona 1.8T(201KM,338Nm)-kwestia wprawy i starty nie sa tragiczne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...