Gość zacier Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Dzięki Bogu, że nie zawitałem w ASO bo by mnie pewnie z 2 stówki skasowali Tyle to biorą za nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamzool Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Andrzej Koper, Nie, żebym coś miał do ASO, sam pracuje Na dziele części w Salonie/Serwisie Citroena. ASO daje mi pieniążki na życie, więc złego słowa nie powiem. Chodzi mi tylko, że wydałbym niepotrzebnie pieniądze za tak przyziemną operację. Otwarcie zlecenia, roboczogodziny...rozebranie/złożenie osłony kolumny kierowniczej, pewnie stare spinki by się już nie nadawały do ponownego montażu, więc i one by musiały być wymienione...i takie tam "wymogi" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 że wydałbym niepotrzebnie pieniądze za tak przyziemną operację. U mnie pewnie juz przez tel. zapytaliby "czy tam ostatnio ktos nie grzebal" :roll: i powiedzieli co spr....ale generalnie masz rację :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 że wydałbym niepotrzebnie pieniądze za tak przyziemną operację. U mnie pewnie juz przez tel. zapytaliby "czy tam ostatnio ktos nie grzebal" :roll: i powiedzieli co spr....ale generalnie masz rację :wink: Jest jeszcze jedno magiczne pytanie ..., "pozycje" nie dają się wyłączyć :?: . Po zabiegach pielęgnacyjnych najczęściej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buzek78 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 pozycje po włączeniu silnika się nie wyłączą w wersji USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilanow Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Chwilę temu jadąc moją imprezą my06 RC zamotałem się z kablem od mikrofonu cb przełożonym przez kolumnę kierownicy. Kabel zahaczył się o pęk kluczy, podczas szarpaniny kluczyk przekręcił się tak że na sekunde zgasły światła i silnik stracił moc. Natychmiast ustawiłem klucz jak trzeba, auto zaczęło jechać najzupełniej normalnie, tyle że pomarańczowa kontrolka świeci... Co robić? Dodsm że fura zadbana, nic nie modyfikowane 100% seria wsio. przebieg 40 tys, oleje paski filtry powymieniane, paliwo zawsze z jednego bp... Jakieś sugestie? Chwilę temu jadąc moją imprezą my06 RC zamotałem się z kablem od mikrofonu cb przełożonym przez kolumnę kierownicy. Kabel zahaczył się o pęk kluczy, podczas szarpaniny kluczyk przekręcił się tak że na sekunde zgasły światła i silnik stracił moc. Natychmiast ustawiłem klucz jak trzeba, auto zaczęło jechać najzupełniej normalnie, tyle że pomarańczowa kontrolka świeci... Co robić? Dodsm że fura zadbana, nic nie modyfikowane 100% seria wsio. przebieg 40 tys, oleje paski filtry powymieniane, paliwo zawsze z jednego bp... Jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Zacznij od Bacha; zdejmij ujemną klemę z akumulatora na 30 s. Błąd zapisany w pamięci zostanie, ale skasuje się w pamięci czasu rzeczywistego ECU - o ile nie występuje na bieżąco - wtedy odczyt DTC, diagnoza i usuniecie usterki. Zabieg spowoduje skasowanie elektrycznie podtrzymywanych pamięci akcesoriów; Liczniki dzienne, ustawienia radia, itp. Co do sugestii zmodyfikować użytkowanie CB by nie stwarzać zagrożenia dla siebie i innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam. Kasowanie błędów (nawet wielokrotne) nie usunie przyczyny usterki. Proszę umówić się w ASO i zlecić naprawę a nie tylko kasowanie błędu. Próba naprawy metodą "forumową" może skończyć dla Pana jeszcze większymi kosztami naprawy. Pozdrawiam Napisałem że serwis zalecił kasowanie błędu. Nie stosowałem żadnej metody forumowej. Może czas najwyższy aby SIP i Dział Techniczny uzgodnili co jest przyczyną tej wady ponieważ mnóstwo ludzi skarży sie na forum na problemy z mocą w zakresie obrotów do 3000 tys a kontrolka check engine ma z tym związek. Wszedłem na ten wątek po 4 latach ale niewiele się zmieniło wystarczy poczytać posty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Tribeca 3.6 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Witam , mi się zapaliło check engine kontrola trakci i cruise mryga ktos coś wie może? Jeszcz do tego po 10 min jazdy z włączoną muzyką słyszę jakby pykniecie i nasataje cisza. Plyta gra ale nie ma dźwięku..... Myślałem że to może jakiś bezpiecznik ale po 6 godz wchodzę do auta a tu gra muzyka:) po 10 min powtórka znowu pyk i cisza. Jakaś masakra... pomóżcie plsss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Dzięki Bogu, że nie zawitałem w ASO bo by mnie pewnie z 2 stówki skasowali Tyle to biorą za nic Mi w Poznaniu zabrali prawie 3 tysiące, a usterka jak była tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Dzięki Bogu, że nie zawitałem w ASO bo by mnie pewnie z 2 stówki skasowali Tyle to biorą za nic Mi w Poznaniu zabrali prawie 3 tysiące, a usterka jak była tak jest Miałem jednak "nosa" żeby nawet nie odpowiadać na Twoje PW . Od takich klientów serwisy powinny sie izolować P.S. Może zaprosimy o komentarz kogoś z Kocara ? , i dowiemy sie w jaki sposób to Ci zabrali 3 tysiące , bo dość poważne , i publiczne zarzuty stawiasz Panie Dariusz Budzyński …… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi