Rafi2007 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 :roll: Wyskoczył CheckEngine , po podłączeniu do kompa wyszło " Błąd P0031 czyli coś z grzałką w tej sondzie. Na stronce o błędach OBDII i ich możliwych przyczynach jest napisane, że pewnie sonda jest pieprznięta, ale napisali też żeby sprawdzić przewody (czy nie są przetarte, sprawdziłem, nie są), dalej czy jest napięcie 12V we gnieździe do podłączenia sondy. W tym gniazdku są 4 styki. Czy ktoś zna się na tym? Na których dwóch stykach powinno być 12V, który z nich to uziemienie? I jeszcze czy ta sonda ma jakiś przekaźnik, który mógł się sfajczyć lub może bezpiecznik? Na tabliczce z opisem bezpieczników nie ma ...chyba, bo przyznam, że jest tam kilka tajemniczych skrótów. Z góry dzięki za odpowiedź, nie chcę kupować w ciemno nowej sondy. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Nie zagwarantuję Ci 100% poprawności odpowiedzi, bo pod ręką mam akurat podręcznik do Imprezy... ale sonda lambda generuje sama napięcie w zakresie około 0-1V - można je zmierzyć pomiędzy przewodami białymi a bodaj czarnym. Napięcie to powinno się zmieniać wraz z zawartością tlenu w spalinach. Jeżeli mimo różnego uchylania przepustnicy (na pracującym silniku oczywiście) napięcie na sondzie się nie zmienia, to znaczy, że można się z nią pożegnać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 nie chcę kupować w ciemno nowej sondy. Ja myślę, że możesz to zrobić w ciemno. Miałem już parę problemów z sondami i nic nie pomagało: sprawdzanie kabelków, styków, kostek zamienników itd. itp. Tylko kupno oryginalnej nowej sondy rozwiązywało problem natychmiast. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi2007 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 aflinta dzięki za konkretną odpowiedź. Sonda jest martwa jak zwłoki w kostnicy. Skończy się tak jak napisałeś (lukciosti), kupię nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 sonda lambda generuje sama napięcie w zakresie około 0-1V - można je zmierzyć pomiędzy przewodami białymi a bodaj czarnym aflinta, czy tak jest w każdym aucie i w przypadku każdej sondy lambda? Pacjent o którego pytam to WRX 2.0T i chodzi o możliwość podłącznia wskaźnika AFR. Według producenta działa z sondą lambda o zakresie pracy od 0 do 1V. Przypasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Miałem to samo. Też P0031. W aso wymienili sonde. Ale nie tą co trzeba :shock: . Czekam na właściwą z katowic lub warszawy. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 to niech wymienią dobrą , tym razem się uda są dwie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picjaa Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 elo, i jak z ta sondą pomogło ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się