Skocz do zawartości

Rafi2007

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    WT

Osiągnięcia Rafi2007

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. aflinta dzięki za konkretną odpowiedź. Sonda jest martwa jak zwłoki w kostnicy. Skończy się tak jak napisałeś (lukciosti), kupię nową.
  2. Rafi2007

    Jaki hak do OBekA?

    wiku-> daj znać jak coś ciekawego znajdziesz. :smile: Ja jak coś interesującego wyszukam też wrzucę do tego tematu. Szukam czegoś do 1200 zł. Zupełnie nie wiem czy to możliwe, chcąc jeszcze aby hak był chowany.
  3. :roll: Wyskoczył CheckEngine , po podłączeniu do kompa wyszło " Błąd P0031 czyli coś z grzałką w tej sondzie. Na stronce o błędach OBDII i ich możliwych przyczynach jest napisane, że pewnie sonda jest pieprznięta, ale napisali też żeby sprawdzić przewody (czy nie są przetarte, sprawdziłem, nie są), dalej czy jest napięcie 12V we gnieździe do podłączenia sondy. W tym gniazdku są 4 styki. Czy ktoś zna się na tym? Na których dwóch stykach powinno być 12V, który z nich to uziemienie? I jeszcze czy ta sonda ma jakiś przekaźnik, który mógł się sfajczyć lub może bezpiecznik? Na tabliczce z opisem bezpieczników nie ma ...chyba, bo przyznam, że jest tam kilka tajemniczych skrótów. Z góry dzięki za odpowiedź, nie chcę kupować w ciemno nowej sondy. :roll:
  4. Rafi2007

    Jaki hak do OBekA?

    dzięki za odpowiedź! To już coś. Na ich stronie nie ma ceny. Znacie ją? Ile on kosztuje? Można go jakoś schować lub za pomocą klucza w miarę szybko zdemontować?
  5. Rafi2007

    Jaki hak do OBekA?

    Pytanie jak w temacie Panie i Panowie. Czy ktoś może coś polecić?
  6. Rafi2007

    Zużycie oleju

    gęstszy czyli tak jak napisałem, 10W... dalej coś tam co chcesz 10W40, 10W60
  7. Rafi2007

    Zużycie oleju

    Kto ma przejechane około 200000 km. polecam zmianę oleju na gęstszy. Jeździłem na 5W50 zmieniłem na 10W60, subarka wzięła wyraźnie mniej. Dziś przejechałem 1230 km z W-wy pod Triestr. Auto dostało po dupie, były 3 tankowania i ....bez konieczności dolewania oleju. A kiedyś to po takiej trasie musiałbym wlać co najmniej pół litra.
  8. jeździ bez żadnego problemu, tylko świeci się CE. Nawet więcej nie pali. Najgorsze, że ze świecącym CE nie działa tempomat. Podobno można wstawić nieoryginalnego kata. Wspawuje się go wycinając stary. Najpierw trzeba dokładnie zdiagnozować który jest wypalony. Miałem nadzieję, że ktoś już przechodził taką drogę i ma jakieś kontakty do dobrych warsztatów.
  9. Problem jak w temacie Panie i Panowie. Czy ktoś może radził sobie z wymianą katalizatora poza oryginalnym serwisem? I jeszcze jedno ile jest katalizatorów w Outback'u 2.5L 04' ? Może ktoś dysponuje ładnym rysunkiem technicznym? Z góry dziękuję.
  10. dzięki za odpowiedź. Mam kabelek OBDII jeszcze ze Skody. Spróbuję czy zadziała na jakimś programie.z
  11. Mam pytanko. Jak można szybko i sprawnie wykasować błąd CE. Mam padnięty katalizator i jak świeci to nie działa tempomat. Po skasowaniu w serwisie da się jeździć nawet kilka dni. Potem znowu się zapala ... i trzymaj tu kilka godzin na trasie wciśnięty pedał gazu i pilnuj prędkości - oszaleć można Wymiana katalizatora i tak mnie czeka, ale do tego czasu muszę kombinować. W Skodzie Octavi można skasować błędy (wszystkie) za pomocą kombinacji przycisków i przełączników. Czu ty się tak da?
  12. haha! ja też szukałem tego złącza u siebie. Niestety nie ten rok jeszcze. Czy można podłączyć coś do radia żeby grało MP3?
  13. pisząc o przeczyszczeniu mas - ile dokładnie punktów (i najlepiej gdzie są) macie na myśli? Wszystkie są do maską? Czy mam szukać jeszcze gdzieś?
  14. Rafi2007

    Zużycie oleju

    U mnie bierze 1L na 1500 km. Mam olej 05W50. Remont tego silnika chyba tylko pomoże niestety. Jak myślicie, czy mogę zacząć dolewać 15W50? Czy należy wymienić cały olej? I generalnie czy taka zmiana gęstości nie spowoduje jakiegoś niedosmarowania gdzieś, czy nie zapcha jakiegoś wąskiego kanaliku? A tak w ogóle to jaki olej zaleca producent do tego silnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...