mbijos Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Witam, takie mam pytanko odnośnie Tribeci 2008 (sprowadzona z USA). Zauważyłem, że na niskich obroiach, około 1300-1400 przy wciśnięciu gazu zaczyna się dziwnie trząść tylna oś, ustępuje to po mniej więcej pół sekundy, ale zastanawia mnie czymto może być spowodowane. Efekt jest podobny do jazdy po bardzo nierównym, ale dość regularnym asfalcie - często w Polsce spotykany przed światłami na skrzyżowaniach które się często korkują Wie ktoś co to może być? Będę wdzięczny za info Link to comment Share on other sites More sharing options...
capricorn Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Zauważyłem, że na niskich obroiach, około 1300-1400 przy wciśnięciu gazu zaczyna się dziwnie trząść tylna oś Przy przyspieszaniu czy na biegu jałowym N :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbijos Posted January 15, 2009 Author Share Posted January 15, 2009 Zauważyłem, że na niskich obroiach, około 1300-1400 przy wciśnięciu gazu zaczyna się dziwnie trząść tylna oś Przy przyspieszaniu czy na biegu jałowym N :?: Na D, w sumie to na przyspieszaniu, tyle, że wygląda to tak, że jade sobie na D nie dotykając gazu, obroty są wtedy na poziomie około 1300 i gdy chce delikatnie przyspieszyć dochodzi do tego "trzesienia" tyłu. Nigdy mi się to jeszcze nie zdażyło gdy gwałtownie przyspieszałem. Ważne może jest też to, że dochodzi do tego bardzo rzadko - może raz na 100 km... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Objawy dość mocno niepokojące. Odwiedziłbym ASO na Twoim miejscu :???: Link to comment Share on other sites More sharing options...
capricorn Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Ważne może jest też to, że dochodzi do tego bardzo rzadko - może raz na 100 km... Gdybanie przeze mnie, coś się poluzowało. Warto wjechać na kanał i sprawdzić czy wszystko podokręcane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vert Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 podokrecal bym bidulke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlyszkow Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 mbijos, Jeśli przypomnisz sobie czy było to po przejechaniu przez głęboką kałużę to możliwe, że zalała się kostka nad skrzynią (brązowa kwadratowa kilka kabelków) - czasami ponoć jej zawilgocenie może wywoływac takie efekty zakłócenia pracy elektrozaworów w AT (odczuwane przez kierowcę w ten sposó - jeśli ustapiło z czasem to znaczy, że się wysuszyła bo w tej okolicy jest dość ciepło. Jeśli się to powtórzy to wyczyściłbym ją i zakonserwował styki bo wyschnięta woda może pozostawiać osady. Kostka jest po stronie pasażera i leży na skrzyni na blaszce dystansowej - niefortunnie założona kielichem do góry a po wjechaniu prawym kołem w kałużę woda leci prosto na nią... :-( Zabierając się za to od góry trzeba zdjąć pokrywę i jej mocowanie, dolot powietrza i dyfuzor aby do niej się dostać ale spokojnie samodzielnie do zrobienia spry'em do czyszczenia/konserwacji styków.. :-) Edit 19 XI 2009 A sprawdzałeś poziom w tylnym dyfrze? Jeden z kolegów miał spory brak od nowości (US spec) - w miejscu korka wlewowego nie było oleju a po spuszczeniu okazało się, że była może połowa... ktoś się na taśmie produkcyjnej nie postarał.. :sad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
korzonek Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 udalo ci sie usunac usterke bo mnie dzis cos podobnego sie przytrafilo na obrotach ponizej 1500 trzesie i automat przerzuca na nizszy bieg i jest ok i nie wiem czy mam jechac sprawdzenie automatu czy szukac tej wiazki po autem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now