M@rcin Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 [] pod spodem powinienes miec taka miekka mase/gabke, przynajmniej u mnie tak było. Tak - ta gąbka jest (poza może 10cm odcinkiem, ale to miejsce jest b. stabilne). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PJAY Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 na seryjnych WRX-owych sprężynach klapy ( takie wygięte druty nie wiem jak się to fachowo nazywa ) klapa będzie Ci zawsze stukać ( czyt. zamek) gdyż nie są przystosowane do takiego ciężaru. U mnie pomogła zmiana na nowe od STi :wink: cicho jak makiem zasiał. Przed zmianą nawet klapa się nie podnosiła po pociągnięciu za wajchę w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 twardy zawias i polna i dziurawa droga....wali jak oszalale.....zwlaszcza jak sie siedzi z tylu:PP też mam dużą lotke od STi i mimo twardego zawiasu (sprężyny Tein -35/-25mm) nic nie puka, nie stuka, nie lata, a klapa sama się unosi kilka cm do góry po zwolnieniu zamka, więc może faktycznie to kwestia tych prętów, które są defacto sprężynami odpowiedzialnymi, za opór stawiany przez klapę podczas zamykania/otwierania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zamontuje najpierw te brakujące plastikowe spinki - jeśli nadal będzie stukać to poszukam tych sprężyn z STI - no chyba, że ktoś ma na handelek to wezmę od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 zamontuj od Sti to ci nie będzie klapa na głowe spadać te od wrxa sa za słabe i nie trzymają przy dużym skrzydle a może przy okazji coś wyciszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 przede wszystkim trzeba zacząć od sprężyn...wątpie żeby chłopaki umyślnie zamontowali o 7 śrub mniej. zadzwonie do kumpla, któremu też ostatnio montowali do WRXa MY05 i zobaczymy ile widzi śrubek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 przede wszystkim trzeba zacząć od sprężyn...wątpie żeby chłopaki umyślnie zamontowali o 7 śrub mniej. zadzwonie do kumpla, któremu też ostatnio montowali do WRXa MY05 i zobaczymy ile widzi śrubek Spoiler został dziś zdjęty - nie zostały zamocowane 4 plastikowe kołki. Brakujące części (w tym sprężyny) zostały zamówione. Sprawę prowadzi firma nie zrzeszona w sieci ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Po pierwsze - zmiana naleśnika na parapet - obowiązkowo sprężyny (druty) od wersji z dużym spoilerem, czyli na ogół STi, po drugie - podczas montażu trzeba uszczelnić otwory na śruby mocujące spoiler - najlepiej gumą uszczelniającą do prac blacharskich, dobrym silikonem - uwaga! są w handlu silikony które nie są wodoodporne i po pierwszym myciu wyciekaja spod spoilera....spoiler najlepiej trzyma się na klej do szyb z kartusza, ale późniejszy demontaż spoilera jest dość ciężki...lub wręcz niemożliwy, ale nic nie stuka. Można podciągnąć zaczep zamka tylnej klapy żeby napiąć klapę na uszczelce i jest ok. Oczywiście na szutrze i na twardym zawiechu może troche stukać, ale chyba nie tylko spoiler... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Po pierwsze - zmiana naleśnika na parapet - obowiązkowo sprężyny (druty) od wersji z dużym spoilerem, czyli na ogół STi, po drugie - podczas montażu trzeba uszczelnić otwory na śruby mocujące spoiler - najlepiej gumą uszczelniającą do prac blacharskich, dobrym silikonem - uwaga! są w handlu silikony które nie są wodoodporne i po pierwszym myciu wyciekaja spod spoilera....spoiler najlepiej trzyma się na klej do szyb z kartusza, ale późniejszy demontaż spoilera jest dość ciężki...lub wręcz niemożliwy, ale nic nie stuka. Można podciągnąć zaczep zamka tylnej klapy żeby napiąć klapę na uszczelce i jest ok. Oczywiście na szutrze i na twardym zawiechu może troche stukać, ale chyba nie tylko spoiler... :smile: Wszystko co piszesz to racja 1. Sprężyny od STI zamówione. 2. Śruby są (i bedą) zabezpieczone podczas ostatecznego montażu. 3. Kleju do szyb nie chcę używać - dlatego zamówione zostały wszelkie brakujące elementy montażowe. 4. Zamek został podregulowany. Dodatkowo spoiler został podklejony uszczelką do szyb, ale wymaga to poprawy bo wygląda średnio. I jest cicho :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Sprawę prowadzi firma nie zrzeszona w sieci ASO O cholera! :shock: I temat jeszcze nie jest w nielegalnym dziale! :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Dodatkowo spoiler został podklejony uszczelką do szyb, ale wymaga to poprawy bo wygląda średnio. Chcesz powiedzieć że na dole spoilera nie miałeś żadnej gumy po obwodzie? Czy miałeś i to zostało dołożone dodatkowo? Nadal nie zamontowałem, zbieram informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Dodatkowo spoiler został podklejony uszczelką do szyb, ale wymaga to poprawy bo wygląda średnio. Chcesz powiedzieć że na dole spoilera nie miałeś żadnej gumy po obwodzie? Czy miałeś i to zostało dołożone dodatkowo? Nadal nie zamontowałem, zbieram informacje. Była (jest) ta fabryczna taśma. IMO słabo tłumi dlatego się zastanawiam czym to dodatkowo podkleić. Jak na razie nie mam pomysłu :neutral: Poczekaj z montażem, aż ja założę swój. Myśle, że po Nowym Roku przyjdą zamówione graty i wtedy od razu jadę na montaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galganov567 Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 panowie, mam imprezę z 'naleśnikiem', a chciałbym mieć spoiler od sti. na allegro można taki kupić, znajomy blacharz mi pomaluje, ale nie wiem jak to zamontować... jest w okolicach łodzi-częstochowy ktoś, kto się takimi rzeczami zajmuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 galganov567, prosta sprawa po pierwsze narzedzia " wiertarka albo wkretarka z wiertlem do metalu dobre ostre wiertlo marker duza polac kartonu klucze najlepiej nasadki chyba 10 dwustronna tasma piankowa czynnosci : odkrecasz nalesnika , sruby widac jak podniesiesz klape odlacz kostke odswiatla w spoilerku na karton kladziesz ( srubami do dolu nalesnika ) i odbijaja ci sie dziury potem tak samo ze spoilerem z allegro ( polecam kupic oryginalny , drozszy ale lepiej wykonany) ma wiecej srob , 4 powinny ci sie pokryc z mocowaniem z nalesnika , reszta , chyba 6 . nastepnie karton kladziesz na klape i zaznaczasz reszte dzior , te od nalesnika powinny sie pokryc z istniejacymi dziurami potem wiadomo wiercenie ( zrob dziorki troche owalne , latwiej wycentrowac spoiler obklej zarys spoilera ,tak z 3-4 mm od krawedzi tasma piankowa zamontuj spoiler i przykrec od spodu gotowe max godzina roboty -- 17 lip 2011, o 21:03 -- a i jeszcze jedna wazna sprawa spraw sobie sprezyny od sti bo te ktore masz nie wytrzymuja ciezaru spoilera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Dzisiaj w ASO Borowski w Białymstoku założyli mi ori spojler STI - perfekcja absolutna. Nie dość, że pięknie spasowany z blachą i estetycznie wykończone mocowania od wewnątrz (ori gumy itp), to nic nie puka, nie stuka itd. Klapa, mimo sprężyn WRX-owych odbija jak trzeba - wystarczyło jedynie lekko napiąć linkę. Wniosek - robić u fachowców. Dziwne wrażenie w czasie jazdy z tym uginaniem się skrzydła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Dzisiaj w ASO Borowski w Białymstoku założyli mi ori spojler STI - perfekcja absolutna. Nie dość, że pięknie spasowany z blachą i estetycznie wykończone mocowania od wewnątrz (ori gumy itp), to nic nie puka, nie stuka itd. Klapa, mimo sprężyn WRX-owych odbija jak trzeba - wystarczyło jedynie lekko napiąć linkę. Wniosek - robić u fachowców. Świetna wiadomość - czyli jest w Polsce ASO, gdzie ogarniają montaż wysokiego spojlera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soplica Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 A tak z ciekawości. Ile kosztuje ori wysoki spojler do WRX-a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 A tak z ciekawości. Ile kosztuje ori wysoki spojler do WRX-a? Nowy podobno powyżej 4,5 tys. PLN, a używane oryginalne krążą w cenach 1200-2500PLN. Ja kupiłem za 1900PLN prawie jak nowy z rozbitego WRX-w US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 A tak z ciekawości. Ile kosztuje ori wysoki spojler do WRX-a? Nowy podobno powyżej 4,5 tys. PLN, a używane oryginalne krążą w cenach 1200-2500PLN. Ja kupiłem za 1900PLN prawie jak nowy z rozbitego WRX-w US. w polsce kupiłeś? masz namiary na gościa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 w polsce kupiłeś?masz namiary na gościa? Tak, od jednego z forumowiczów. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Ja również kupiłem niedawno używany oryginał wraz z klapą za 1300pln, poobdzierany ale i tak miałem malować. Jakby co to mam fotki jak to wszystko jest poskładane oryginalnie, ewentualnie dać namiar na gościa bo tym handluje. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się