Fiji Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 http://www.bikeradar.com/mtb/news/artic ... cles-19732 Subaru pomijajac kwestie wspolpracy z Garym postanowilo wypuscic wlasna linie rowerow. Szkoda tylko ze ich rower bedzie dosc kiepski. I raczej nie ma duzego zwiazku z marka (ok, kolor...). Niestety powstalo cos podobnego do rowerow porsche - drogi bo porsche, a niepraktyczny. Zeby juz chociaz komponenty wzieli z najwyzszej polki, ale nie... wyzsze rejony klasy sredniej. Wartosc czystko kolekcjonerska, szkoda, szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Byly kiedys rowery Subaru z AWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuga Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 rzeczywiście, prócz koloru i logo nie ma nic w nim subarowego. Poza tym osprzęt dość przeciętny, rama cr-mo z kątami i profilem jak z lat 90tych (taniej nie było?), opony 1,75 (co korzeń łatanie dętki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Poza tym osprzęt dość przeciętny, rama cr-mo z kątami i profilem jak z lat 90tych (taniej nie było?), opony 1,75 (co korzeń łatanie dętki) Nie kupuje się roweru crossowego do latania po korzeniach. A skoro kąty ramy się sprawdzają to po co na siłę udziwniać ?? Grunt to nie wprowadzać innowacji tylko po to by było coś nowego. Dla mnie rower ma być sprawdzoną i trwałą konstrukcją. Wolę zatem trochę cięższą ramę ze starymi kątami ale za to dającą gwarancję długowieczności. Połamane VPP w Tosa Inu widziałem kilka razy bo pomysł był dobry ale ktoś tego do końca nie policzył. Dlatego wybrałbym tradycyjne zawieszenie jednozawiasowe bo jest sprawdzone i to w kilku konfiguracjach geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Dlatego wybrałbym tradycyjne zawieszenie jednozawiasowe bo jest sprawdzone i to w kilku konfiguracjach geometrii. Jasne ze jesli cos jest sprawdzone to dobrze, poza tym trudno oczekiwac od firmy ktora traktuje sprzedaz rowerow jako artykul dodatkowy, na rowni z koszulkami czy breloczkami, zeby wprowadzala innowacje i starala sie zawojowac swiat cyklistow. Ale to co zaprezentowalo Subaru pozostawia lekkie rozczarowanie. PS: a dlaczego jednozawiasowiec, a nie sprawdzony czterozawiasowiec, konstrukcja stosowana w dalszym ciagu w topowych modelach rocky mountain? cos w stylu: http://rower.pawelgorny.com/salz//800600p1040210.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuga Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 ale tu nic nie wskazuje, że to jest crossowy rower - koła ma 26", a nie 28 czy 29". Crossowe zresztą też są już na alu 6061. Za to mój ma wielozawiasowe zawieszenie i ma się świetnie - przetrwał dwa razy Transcarpatię w błocie i po korzeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Konstrukcja zawieszenia tylnego w dużym stopniu zależy od przeznaczenia. W moim przypadku bardziej jest to FR czy typowy zjazd więc wolę ramkę o większej sztywności i wytrzymałości na krótkie ale silne obciążenia. 4-zawias lubi łapać luzy. Ma też swoje zalety szczególnie na podjazdach. Oczywiście są sprawdzone konstrukcje 4-zawiasowe zarówno do XC jak i DH ale z doświadczenia po prostu wybrałbym 1 zawias ale tu nic nie wskazuje, że to jest crossowy rower - koła ma 26", a nie 28 czy 29".Crossowe zresztą też są już na alu 6061. Czy rozmiar koła jest jedynym wyznacznikiem przeznaczenia ? Jak dla mnie nie. 26 cali jeżdżąc po naszych miastach jest znacznie bardziej komfortowe, a i na leśnych szutrówkach lepiej się prowadzi. Co do stopu z którego wykonana jest rama to wiadomym jest, że robi się je zarówno z alu jak i cr-mo. Wszystko zależy od przedziału cenowego i preferencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Rower robiony na zamowienie z rozsadnie dobranym komponantami. Nie wiem na co narzekacie. Wydaje mi sie ze ta rama bedzie robiona recznie i jakiegos spawacza ala Orlowski. Japonczycy sa znani z obrobki stali, wystarczy popatrzeć na katany. Ja wole taki rower niz tajwanskie masowki odlewane z 6061. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Dlaczego jednozawias? A bo po co komplikowac? w przeciewienstwie do wiekszosci bike'owców jestem totalnym laikiem, wiec specjalnie wiele do powiedzenia nie mam, ale powyzsze stwierdzenie jest takie "na chlopski rozum" A oto Prophet taki jak moj, wlasnie prosty w konstrukcji: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Fiji, czy ten Rocky to aby na pewno 4ro-zawias? Generalnie przyłączę się do opini Tomasz_555 Hmmm, Than, te nowe "armaty" trochę lepiej wyglądają :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Fiji, czy ten Rocky to aby na pewno 4ro-zawias? To co pokazalem na zdjeciu to nie RM, tylko moj 'wynalazek', z dosc ograniczonej serii firmy Stoeckli (tej produkujacej glownie narty), konstrukcja taka jak w tegorocznym modelu: http://de.stoeckli.ch/main/bike/kollekt ... 18_carbon/ I tak, to jest 4-zawiasowiec. Sprawuje sie swietnie, ale to typowy lekki full do maratonow, a nie fr/dh. Jesli chodzi o RM, to popatrz na serie Element: http://www.cult-bikes.com/RockyMountain ... eam_08.htm Rozni sie od mojego stoeckli tym, ze zawias "przy przerzutce" w RM jest na gornej rurze, a u mnie na dolnej (poziomej). http://rower.pawelgorny.com/salz//p1040210.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Jak już się tak chwalimy to ja upalam na sztywniaku Rower był kupiony w całości, a potem trochę zmodyfikowany i jestem bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 No właśnie... trochę nakręciłeś, bo RM - to nie jest 4-zawais, Twój jest, ale nie jest RM'em [ Dodano: Wto Gru 23, 2008 2:06 pm ] ja upalam na sztywniaku Jak sobie przypomnę jak dupę można sobie obić... :wink: Chyba jednak powinno się scalić ten temat z tym "O rowerach". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Jak sobie przypomnę jak dupę można sobie obić... :wink: Oj można Ale sztywniak ma też swoje zalety, szczególnie w górach na podjazdach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 W górach na podjazdach używam Hondy, namawiam, też ma spor zalet :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 to moze na wiosne wypadzik do szczyrku pohasac w doł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Ja jestem już stary i powoli jeżdżę :wink: Sam sobie nadaję tempo zjazdu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 to moze na wiosne wypadzik do szczyrku pohasac w doł ? Szczyrk, raczej weekendowo. W maju szykujemy się na wyjazd do... pewnie znów Bishofsmais. Parę osób poskładało takie sprzęty, że ja na swoim pospawanym paździeżu moge się schować, ale i tak ich objadę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 to moze na wiosne wypadzik do szczyrku pohasac w doł ? Dlaczego dopiero na wiosnę?! A zimą to nie? Ja w Szczyrku ze Skrzycznego jeżdżę również w zimie. To jest dopiero zabawa! [ Dodano: Sob Gru 27, 2008 6:57 am ] Byly kiedys rowery Subaru z AWD Oczywiście! Gdy Subaru wchodziło na rynek niemiecki z modelem Impreza kombi, dodawali 2 rowery z napędem AWD. Daaawno to było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Jak już się chwalimy to ja też pokażę mój rowerek enduro (Titus El Guapo, 160mm skoku z przodu i z tyłu) oraz foteczka ze szczytu Schattberg (Saalbach/Austria). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 MIKKI napisał/a: Jak sobie przypomnę jak dupę można sobie obić... :wink: Oj można Ale sztywniak ma też swoje zalety, szczególnie w górach na podjazdach tak tak, ja Skrzyczne zaliczyłem pierwszy raz na hardtailu + manitou black 100 i jest frajda mój rowerek enduro (Titus El Guapo, 160mm skoku z przodu i z tyłu) Co to z przodu masz ? fox czy coś innego ? Wypadłem z obiegu trochę jakiś czas temu. Dlaczego dopiero na wiosnę?! A zimą to nie? Ja w Szczyrku ze Skrzycznego jeżdżę również w zimie. To jest dopiero zabawa! No tak ale czy sanki czy rower, co za różnica w zimę. No chyba ze dla bezpieczeństwa założysz "gumkie" z wypustkami Natomiast co najważniejsze w lecie jest jeszcze jakaś kontrola nad bajkiem, w zimę to czasami liczy sie na szczęście W zimę jeździłem sporo ale po płaskim raczej ewentualnie Warszawskie gorki (kazoora, kopa cwila), ale nigdy Skrzycznego czy Gubałówki respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Odkąd kupiłem subaru,to na rowerze jechałem może ze 3 razy.Ojciec jeździ do sklepu :grin: Sztywniak,którego składałem sam od podstaw ładnych parę lat temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Co to z przodu masz ? fox czy coś innego ? Wypadłem z obiegu trochę jakiś czas temu. Tak, to FOX 36 RC2 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 160mm w jednej półce - zawsze się obawiałem tych konstrukcji - nie łapie luzów, sztywne ?? Sztywniak,którego składałem sam od podstaw ładnych parę lat temu. Ale Hayesy przód i tył ma i wygląda na to że tarcze 200mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 160mm w jednej półce - zawsze się obawiałem tych konstrukcji - nie łapie luzów, sztywne ?? właśnie o to samo chciałem się zapytać, jak pamiętam moment ze się pojawiły foxy na rynku wraz z fajnymi manetkami XTR to wszyscy się zastanawiali, co to będzie i ile popękanych widelców będzie (tu patrze na stare marcoki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się