Skocz do zawartości

Przekładka uk-eu


Racer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

za 3500 funtów mogę mieć super TYPE RA od fanatyka, bardzo dobrze porobionego

 

Zdarzaja sie okazje, ale za 3500 funtow na pewno nie znajdziesz "bardzo dobrze porobionego".

Co wiecej - cokolwiek nie bedzie porobione, masz spore szanse na wydatek kolejnej takiej kwoty na usuwanie efektow starosci, usterek i innych takich.

 

Ciezko bedzie o idealne auto w tym wieku, a juz na pewno nie za takie pieniadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

to ja podbije temat i zapodam pytanie odnośnie buga sti

 

czy przekładka za bardzo nie ingeruje w wytrzymałość samochodu? tzn chodzi mi o sciane grodziową i inne elementy. jakby nie patrzec pociecie sciany i pozniejsze zaspawanie starej luki to juz spore oslabienie konstrukcji.

 

jeszcze jakby ktoś mi polecił gdzie w wawie mozna zrobic profi przekładke bez druciarstwa?

 

i co powiedziecie o fachowcach ze skarzyska kamiennego? bo tam tez mi polecono warsztat gdzie mozna to zrobic profi?

 

pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby nie patrzec pociecie sciany i pozniejsze zaspawanie starej luki to juz spore oslabienie konstrukcji.

 

Sciany sie nie tnie :shock:

Otóż to! :shock:

Akurat subaryny są bardzo symetryczne, do tego stopnia, że we właściwych miejscach są przetłoczenia. Mechanicznie nie jest to rocket science :wink: , najważniejsza rzecz to elektryka i tam się robi kupę druciarstwa... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby nie patrzec pociecie sciany i pozniejsze zaspawanie starej luki to juz spore oslabienie konstrukcji.

 

Sciany sie nie tnie :shock:

Otóż to! :shock:

Akurat subaryny są bardzo symetryczne, do tego stopnia, że we właściwych miejscach są przetłoczenia. Mechanicznie nie jest to rocket science :wink: , najważniejsza rzecz to elektryka i tam się robi kupę druciarstwa... :?

 

dzieki wielkie za odpowiedzi i PW. wlasnie o to mi chodzilo. teraz nie ma co sie martwic przekladka tylko czesciami aby byly ok :)

 

panowie! trzymac kciuki, moze bedzie na forum ładny bugeye wrx sti prodrive :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Koledzy a powiedzcie mi:

 

1) jak to jest z rejestracją na krótkim VIN? Duże problemy? Słyszałem o dopisywaniu 0 czy coś tam i się da spokojnie

2) jak to jest z jazdą na MOT w PL? Mogą się o to przyczepić jeżeli jest OC wykupione ?

3) przekładka najlepiej żeby była zrobiona np. z GTka czy z GL też może być ? Mówię tutaj o 98-00r

4) jakie części pasują do STI v4 98? Skąd brać części jak amory/tarcze/sprzęgła itp ? Bez problemu podchodzą z EU GT ?

 

Dzięki za info :)))

 

 

 

Jasiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imgw napisał(a):

a ja mam takie pytanko jako zupelny lajkonik

 

po co przeklada sie fotele ?

czy nie mozna zostawic tych z uk ?

 

 

mozna ale nie masz regulacji wysokosci fotela kierowcy...

 

tylko dlatego ?

 

myslalem ze to kwestia jakiejs kosmicznej japonskiej technologii

phi ... :wink:

a nie mozna zamienic prawy z lewym ?

tylko wtedy regulacja by byla od tunelu srodkowego... i pewnie malo miejsca na reke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imgw napisał(a):

a ja mam takie pytanko jako zupelny lajkonik

 

po co przeklada sie fotele ?

czy nie mozna zostawic tych z uk ?

 

 

mozna ale nie masz regulacji wysokosci fotela kierowcy...

 

tylko dlatego ?

 

myslalem ze to kwestia jakiejs kosmicznej japonskiej technologii

phi ... :wink:

a nie mozna zamienic prawy z lewym ?

tylko wtedy regulacja by byla od tunelu srodkowego... i pewnie malo miejsca na reke

 

wlasnie dlatego nikt tego nie przeklada a pasazer siedzi jak krol :lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imgw napisał(a):

BartZ, Cysztof, plasma555,

tak ladnie odpowiadacie i zgodnie ze zachodzi podejrzenie za braliscie lekcje przekladaki z Zalesiu :P :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Ja zaczynałem od klimy... :twisted::P:mrgreen:

 

 

ja zostałem rzucony na głęboką wodę i wymieniałem wycieraczki .... KOSZMAAAAAAAAR!

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to jest z rejestracją na krótkim VIN? Duże problemy? Słyszałem o dopisywaniu 0 czy coś tam i się da spokojnie

 

Temat rzeka, wszystko zalezy od urzedu i urzednikow, co kraj to obyczaj :roll:

 

jak to jest z jazdą na MOT w PL? Mogą się o to przyczepić jeżeli jest OC wykupione ?

 

Nie powinni, generalnie policja nie ma prawa wymagac okazania MOT od auta na obcych tablicach ani innego certyfikatu stwierdzajacego badanie techniczne, bylem kontrolowany kilkukrotnie i nigdy o to nie pytali :wink: Co prawda mam prawko UK wiec tym bardziej nie powinni :)

 

przekładka najlepiej żeby była zrobiona np. z GTka czy z GL też może być ? Mówię tutaj o 98-00r

 

Z GT, masz wszystko co potrzebne :)

 

jakie części pasują do STI v4 98? Skąd brać części jak amory/tarcze/sprzęgła itp ? Bez problemu podchodzą z EU GT ?

 

Z tym nie ma problemu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...