arosiak Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Założyłem wskaźnik EGT i nie wiem do jakiej temperatury nie muszę ściągać nogi z gazu, jaka jest bezpieczna granica??? Dziś na siekierkowskim , przy 160 km/h i but doszło mi do 850 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 ok 900 stopni to wartość której lepiej nie przekraczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Jak nie przekracza 900 nie jest źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 wlasnie, ja ma problem z EGT. wskazuje mi max 400'C. sonda zepsuta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 wlasnie, ja ma problem z EGT. wskazuje mi max 400'C. sonda zepsuta? albo masz sonde w tłumiku koncowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 wlasnie, ja ma problem z EGT. wskazuje mi max 400'C. sonda zepsuta? może śmierdziuchem jeździsz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 wlasnie, ja ma problem z EGT. wskazuje mi max 400'C. sonda zepsuta? zamieniłeś na diesla ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 trzy paseczki dla Panow poprosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 trzy paseczki dla Panow poprosze adidas czy co ? jak szybko leciales przez ten mostek to miala prawo sie podniesc temperaturka - a przy normalnej jezdzie ile pokazuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Trzy paseczki w sensie trzy po trzy. Sensor temperatury jest wyskalowany od 370 do około 1145 stopni. Około 1050 stopni to temperatura graniczna, która powoduje przejście w tryb awarii (foryś wersja 177KM). Powyżej 900 stopni lepiej zdjąć nogę z gazu, szczególnie jeżeli temperatura wzrosła na krótkim odcinku i ma tendencję wzrostową. Foryś s turbio na oryginalnej sprężarce i ciśnieniu max 0,6 bara do 900 stopni nie powinien dojść. Bardziej typowe są temperatury maksymalne około 800 stopni. Na Pb oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Trzy paseczki w sensie trzy po trzy. Sensor temperatury jest wyskalowany od 370 do około 1145 stopni. Około 1050 stopni to temperatura graniczna, która powoduje przejście w tryb awarii (foryś wersja 177KM). Powyżej 900 stopni lepiej zdjąć nogę z gazu, szczególnie jeżeli temperatura wzrosła na krótkim odcinku i ma tendencję wzrostową. Foryś s turbio na oryginalnej sprężarce i ciśnieniu max 0,6 bara do 900 stopni nie powinien dojść. Bardziej typowe są temperatury maksymalne około 800 stopni. Na Pb oczywiście. Ciekawe jak się rozgrzeje benzynowy Forek po wlaniu ON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Bardziej typowe są temperatury maksymalne około 800 stopni. U mnie chyba było max 830. A na LPG pamiętasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 4 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Te 850 stopni było na seryjnym doładowaniu (chyba jakieś 0,45 0.5 bara ma s-turbo ) z wyjęty MBC, bez zwężki i na benzynie. Na razie silnik jest na dotarciu, za jakieś 3kkm podniosę ciśnienie gdzieś do 0.7 może 0,8 i tak się zastanawiam, czy wtedy wzrośnie temperatura???? Jak teraz bywa 850 to ciekawe co będzie na wyższym ciśnieniu oczywiście bez remapu. Wersja 170 konna przy normalnej jeździe jest miedzy 400 a 600 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 arosiak, jak mieszanka będzie prawidłowo zbilansowana to EGT nie powinno wzrosnąć. Wartości EGT, które podajesz są O.K. i nie ma co robić paniki Mi obecnie potrafi dmuchnąć do 1,2 br w peaku, temparatura nie przekracza ale dochodzi do 900. I giit . No może malutka korekta mapy by się przydala Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 arosiak, ja mam 0,85 bara i EGT było takie jak podawałem wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 4 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 no to super a już się bałem. Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Hogi. Przeglądnąłem moje zapisy i faktycznie, podczas naszych prób temperatura osiągnęła max 835 stopni LPG. Po ostatnich poprawkach w kwietniu maksimum zarejestrowane 785 stopni przy około 200 kmh. Inny forester avtomat z podobnymi modami jak w twoim przy ciśnieniu doładowania 0,9 bara dochodził łatwo do 880 stopni z tendencją wzrostową i sporo miałem problemów z zapewnieniem stabilnej pracy jego małej sprężarki. Ostatecznie zostało na 0,8 bara, i temperaturach spalin dochodzących do 820 stopni, LPG. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Dziś specjalnie się przyglądałem i przy normalnej jeździe miałem od 600 do 800. 800 stopni było przy mocniejszym i dłuższym wyprzedzaniu. [ Dodano: Nie Paź 05, 2008 6:31 pm ] Hogi a nie miałeś ochoty swojego na chamownię wsadzić co by sprawdzić ile to ma tych kucy i jaki moment po zabiegach JAKO. a ile taki pomiar może kosztować??? ktoś się orientuje w Wawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Dziś specjalnie się przyglądałem i przy normalnej jeździe miałem od 600 do 800.800 stopni było przy mocniejszym i dłuższym wyprzedzaniu. [ Dodano: Nie Paź 05, 2008 6:31 pm ] Hogi a nie miałeś ochoty swojego na chamownię wsadzić co by sprawdzić ile to ma tych kucy i jaki moment po zabiegach JAKO. a ile taki pomiar może kosztować??? ktoś się orientuje w Wawie. Na hamownię mam zamiar pojechać, ale chyba jednak najpierw wydech (wywalę katy) Jako jeszcze dopracuje na tip top i wtedy można mierzyć. W Tomaracing w Piasecznie pomierzysz na hamowni drogowej za rozsądne pieniądze. ps. na chamownię to Foreks chodzi w weekendy. :razz: [ Dodano: Nie Paź 05, 2008 10:03 pm ] arosiak tu coś jest na temat EGT :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=177247#177247 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Dziś specjalnie się przyglądałem i przy normalnej jeździe miałem od 600 do 800.800 stopni było przy mocniejszym i dłuższym wyprzedzaniu. Jak dla mnie to trochę za wysokie te temperatury osiągane przy ciśnieniach doładowania o których piszesz. Przynajmniej o 100 stopni za dużo. Trzeba by sprawdzić afr, bo może to jakieś przekłamania wskaźnika egt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 W Tomaracing w Piasecznie pomierzysz na hamowni drogowej za rozsądne pieniądze. a co to znaczy rozsadne pieniadze :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Forumowicze - on-top proszę! Już dziś musiałem dać kilka pasków, a - uwierzcie mi - nie jest to nic przyjemnego z poniedziałku z rana . jako, ponieważ sprawiasz wrażenie obeznanego, proszę o potwierdzenie, że w przypadku STI z modyfikacją wydechy temperatury w okolicach 900-920 stopni (latem, na pojeżdżawce), to temperatury akceptowalne 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Dziś specjalnie się przyglądałem i przy normalnej jeździe miałem od 600 do 800.800 stopni było przy mocniejszym i dłuższym wyprzedzaniu. Jak dla mnie to trochę za wysokie te temperatury osiągane przy ciśnieniach doładowania o których piszesz. Przynajmniej o 100 stopni za dużo. Trzeba by sprawdzić afr, bo może to jakieś przekłamania wskaźnika egt. AFR co prawda jest podłączony do zwykłej sondy więc nie pokazuje zbyt precyzyjnie ale pokazuje bogato... Na razie jest na dotarciu, więc nie katuje go, za 3kkm po wymianie oleju i podniesieniu ciśnienia zgłoszę się do Ciebie, zerkniemy na to i na instalacje LPG. Dodam, że katy wywalone i wydech przelot :-) W Tomaracing w Piasecznie pomierzysz na hamowni drogowej za rozsądne pieniądze. a co to znaczy rozsadne pieniadze :?: No właśnie mnie też to ciekawi jaki to jest orientacyjny koszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 jako, ponieważ sprawiasz wrażenie obeznanego, proszę o potwierdzenie, że w przypadku STI z modyfikacją wydechy temperatury w okolicach 900-920 stopni (latem, na pojeżdżawce), to temperatury akceptowalne . Nie wiem, ty masz chyba 2,5 litra a takiego nie miałem jeszcze okazji przetestować. Może się do mnie wybierzesz? Pamiętasz jaka była temperatura oleju w analogicznym czasie? 2 litry sti ponad 300KM nie dochodził do 900 stopni wg defi, ale uważam, że 950 stopni wytrzyma. Wrx i forester 2.0 na pewno nie wytrzyma takich temperatur jak sti. AFR co prawda jest podłączony do zwykłej sondy więc nie pokazuje zbyt precyzyjnie ale pokazuje bogato... Na razie jest na dotarciu, więc nie katuje go, za 3kkm po wymianie oleju i podniesieniu ciśnienia zgłoszę się do Ciebie, zerkniemy na to i na instalacje LPG. Dodam, że katy wywalone i wydech przelot Ładne docieranie, 160kmh i 850stopni. :roll: Przyjedź na podniesienie ciśnienia z kontrolą prawdziwego afr. Się okaże czy sterownik benzyny przewidział dawkę paliwa dla większego przepływu powietrza. Wtryskiwacze Pb mają spory zapas wydatku w modelu 170KM. Masz seryjną pompę paliwa?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Przyjedź na podniesienie ciśnienia z kontrolą prawdziwego afr. Się okaże czy sterownik benzyny przewidział dawkę paliwa dla większego przepływu powietrza. Wtryskiwacze Pb mają spory zapas wydatku w modelu 170KM. Masz seryjną pompę paliwa?. Pompka siedzi teraz walbro od Adasia A jak chcesz zmierzyc prawdziwy AFR??? jakąś sondą szerokopasmową???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się