Jump to content

Bezawaryjność Imprezy


mariokk
 Share

Recommended Posts

Szukałem w raportach ADAC oraz TUV informacji o awaryjności subaru. Znalazłem w rankingu tylko Legacy. Czy są gdzieś dane na temat Imprezy, czy też za mało tych aut jeździ po Niemczech, by znalazły się w rankingu?

Link to comment
Share on other sites

Nie napisałeś o jaką konkretnie chodzi.

 

Moja GL ma niemalże 15 lat i 250k przejechane i jedyna rzecz, która się zepsuła sama z siebie, to pompka od spryskiwaczy świateł. Poza tym gra wszystko :)

Link to comment
Share on other sites

ogorass, Super :!: Tylko pozazdrościc! Też mam nadzieję, po 15 latach będę mógł tak powiedziec o Forku :smile:

Od jak dawna jesteś jej włascicielem?

Link to comment
Share on other sites

Kupiłem ją na początku 2004, czyli piąty rok nią jeżdżę. Zrobiłem jakieś 100k do tej pory.

 

Pomijając elementy eksploatacyjne i blacharkę (fauna leśna zdaje się uwielbiać dźwięk boxera :/ ) nic się nie posypało.

Link to comment
Share on other sites

Moja GL ma niemalże 15 lat i 250k przejechane i jedyna rzecz, która się zepsuła sama z siebie, to pompka od spryskiwaczy świateł.

 

 

silniczek trzeba rozruszać :wink:

 

poczytaj tutaj

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=431026#431026

Link to comment
Share on other sites

Nie napisałeś o jaką konkretnie chodzi.

 

Moja GL ma niemalże 15 lat i 250k przejechane i jedyna rzecz, która się zepsuła sama z siebie, to pompka od spryskiwaczy świateł. Poza tym gra wszystko :)

 

Mój RX z 96 roku też śmiga bezawaryjnie, mimo trudnej przeszłości ( latał po olsztyńskich szutrach prowadzony przez chcącego poznać markę stolarza :D) i 212 tys km przebiegu

Trochę haczy skrzynia, na jednym garze słabsza jest kompresja... A poza tym wszystko działa :)

Link to comment
Share on other sites

Ja mam gl 97/98rok mam go od roku 2 wlasciciel w Polsce, wczesniej na firmie w niemczech jezdziła, teraz mam 155tys, ja w rok zrobilem 40tys ....jedyne co wymagało wymiany czy naprawy nie z mojego kaprysu

1) tylnie amory (wiadomo kombi w firmie)

2) rozciekło sie uszczelnienie wału (ponoć norma...18zl :)))

3) pękły 2 osłony przegubów

4) zaczyna sztrzelać przegub ale to dlatego że 2 tyg smigał bez osłony...

 

Mimo szczerych checi nie podam nic więcej bo resztę zmieniłem tylko dla tego że miałem taki kaprys ........

Auto rewelacja nie boję sie wsiadać i robić trasy 5tys km ...:))))

Ps z tych 40 tys 20na LPG :)))) Luz zaworowy w normie kompresia , itp tez:PPPP

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...